"Szeretet"

Hatalmas tömeg; fullasztó meleg; nincs parkoló; ha van, akkor nincs apró; túl hangos a zene; túl kevés az eladó; mindenki rohan, leginkább a lábamon keresztül...
Ismerős? Szinte mindenkinél így indul az ünnepi előkészület, még akkor is, ha előző évben megfogadtuk: idén nem így lesz!
Mi értelme a karácsonynak, ha pont a szeretet marad le belőle? Mert nem hiszem, hogy annak a két idős hölgynek, akik egymás kezéből tépik az utolsó akciós kenyérpirító romjait, pont a szeretet jár az eszében. Pedig a karácsonynak erről kellene szólnia. Nem arról, ki tudja egymást jobban túllicitálni az ajándékokkal, vagy hogyan fertőtlenítsük ki a lakást kívül- belül  Szentestére, vagy süssünk tízféle sütit, a nyolcfogásos vacsora mellé. Mert ha így teszünk, a karácsonyfa alatt már csak egy lestrapált anyuka bontogatja majd az ajándékait.

Lányomék osztályában nemrég az volta feladat, írják le, mit gondolnak a szeretetről. / most negyedikesek/
Érdekes belegondolni, mennyire nem érezzük már- mi felnőttek- a szeretet lényegét. Persze tudjuk használni a szót, de...

A szeretet

" A szeretet olyan fontos, mint a víz, földön az oxigén. Szeretet nélkül nincs élet, élet nélkül nincs szeretet. Ha nem szereted a másikat, akkor ő sem szeret téged. Nem szabad kidobni a szeretetet, mert az is egy elem, éltető."

..........

" A szeretet az nagyon fontos, mert ha bajban vagy, akkor megment."

..........

" A szeretet arról szól, hogy képesek vagyunk megbirkózni érte. A szeretet a legnagyobb ajándék. Mindenki tud szeretni!!!"

..........

" A szeretet értelmes élet."

..........

" A család az első a szeretetben, mert ők adtak életet. De más is a szívbe záródik, mert kedveljük őket és szeretjük."

..........

" A szeretet az élet egyik feltétele."

..........

" A szeretet mindig ad, és soha ne légy vele kapzsi."

..........

" Abban az emberben úgy meg lehet bízni, hogy akár tűzbe is lehetne tenni a kezünket értük."

..........

" Az a szeretet, amikor valaki valakit megvéd is, foglalkozik vele sokat, és mindent megtesz érte. A kapcsolat nagyon szoros két olyan ember között, akik szeretik egymást. Például az nagyon rosszul esne a két szeretett ember között, hogyha eltávolodnak egymástól. A szeretet fontos dolog, mert ha nincs szeretet, nincs élet. Ha nem szeretik egymást az emberek, lehet háború, verekedés, gyilkolás. A szeretet nem lehet pótolni. A szeretet a világon mindenki szívében él, még azéban is, akiről nem is gondolnád.

..........

" Szeretni jó, a szeretet életfontosságú. A szeretetet te is kaphatod, de adhatod is. Ha te szeretsz, téged is szeretnek. A szeretetet nem lehet elmondani szavakban, csak tettekkel.
A SZERETET AZ EMBEREK KÖZÖTTI KAPCSOLAT."

..........





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=10923