Üzenet Dugványpusztára 18+
Matyi bátyám vizitelése

- No jó, nem köll azt a csöngőt agyonnyomni! Ki az, ki az?
- Jolikám, én vagyok az, Terus!
- Jaj, Terus sógornőm, végre! Gyere, gyere, mert az a tökelütött bátyád már
ganyéhordásra se jó, egész a fejébe ment ez a bika meg a ló história. Már az újságnak is eladta a storit, persze nem hiszi neki senki, én meg aztán végképp nem.
- Jó, jó, csak nyisd ki az ajtót, Jolikám, négy órája úton vagyok, aztán tudod, a hólyagom...
- Ja, persze, gyere drága sógornőm! Bár a fürdőszoba...
- Mit bánom én! Jaj, mi ez?
- Épp azt akartam mondani, bátyád bebabozott megint és hát elárasztotta...
- Nem baj, majd a bokor...
Kissé később...
- Terusom, drága Terusom, ha tudnád... Matyi beképzelte magának hogy híres festő, újra akarja festeni a temlomban a szobrokat, a festményeket...
- Jolikám, hiszen ez szörnyű! Ennyire romlott volna a helyzete? Azt hittem, amikor Bea Borcsáját akarta újra tejeltetni, csak viccelt. Ez az ember őrűlt, őrűlt! Azt is hallottam,
ő készíti a misebort! Ecetet akar itatni a pappal? Hiszen azt még a póstás sem issza meg, pedig az még azt a pálinkát is megissza, amiből anyósom a lábát maszirozza!
- Terusom, a felét sem tudod! Biztosan halottál a Protkó Oszkár szájturkászról, igen, Matyi arról is sokat beszél. Tudod miért hívják szájturkásznak? Szóval azért, mert turkál, itt is, ott is, amott is... Szóval érted? Ez az ember itt van néha négyszer is hetente és bezárják előttem az ajtót...
- Ó, Jolikám, nem is tudom mit mondjak... És még ő beszél a Bercimről, aki éppen csak iszik egy cseppet!
- Iszik egy cseppet? Terusom, jaj de marha vagy! Nem tudod hogy Berci jött Férdinándot kereseni? Itt sírt a kapuban, hogy meghal miatta!
- Mit? A Berci? De hiszen azt hittem a Bea miatt jött ide!
- A Bea miatt? De drága sógornőm, nem is tudom hogy kérdezzem: mikor voltál ágyban vele utóljára?
- Mikor is... ja, a nászéjszakán! Na persze, akkor is hasra fordított... Igen értem már.
- Na ugye? Hát ezért jött ide tegnap este is, Oszkár úgyszintén és Matyi bátyád bezárta az ajtót. Perzse ő is bent maradt. S még azt mondják, egy férfi, két nő. Gyere, csillagom, van abból a savanyú borból elég...



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=17227