A kezdet
Egy írást olvastál az este. Nagyon érdekesnek bizonyúlt. Véletlenül került a kezedbe, ahogy beléptél idegenben ideiglenes szállásodra, ahol az éjszakát akartad tölteni. A házinéni panaszkodott, hogy már a harmadik lakó tűnik el úgy, hogy nem fizetett, Te ígérted ilyen nem fordulhat elő, s előre fizetted a szoba bérét. Ahogy letetted táskád a kis asztalra, s körbenéztél, egy furcsa, agyonolvasott, kinyitott füzetecske tűnt szemedbe. Megnézted a címét, amely első olvasásra ilyesztőnek tűnt: "Lokáció térben és időben". Hirtelen nem is értetted, mit akar ez jelenteni. De átfutva a bevezetőt felkeltette érdeklődésed. Hogyan utazhatsz képzeletednek megfelelő helyre? S ha már ezt sikeresen elsajátítottad a második rész: Hogyan juthatsz vissza és előre az időben? Nem emlékeztél, hogy valaha is hallottál róla, hogy-e témában bármiféle írás hivatalos kiadónál megjelent. A bevezetőt követően rövid, egyszerű gyakorlatok leírásai következtek, amelyek egyre bonyolultabbak lettek, ahogy előrejutottál az olvasásban. Megszűnt számodra az idő, a szoba falai is eltűntek szinte, már a hajnalpir látszott az ablakon keresztül, mikor hirtelen a tengerparton találtad magad pizsamában. A hullámok lustán nedvesítették a fövenyt és lábadat, ahol álltál. Igen, sikerült, csak vissza kell menni a füzetért, hogy az időben való utazás technikáját is elsajátítsd...



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=21680