[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 515
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 515


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Milyen volt?
Szerző: Pirospipacs - Nagy Ilona
(01-02-2015 @ 12:08 pm)

:

Milyen volt?

- Milyen volt?
- Rövid. Tudod, annyi mindent meg akartam csinálni, és el is terveztem még az elején, hogy majd… aztán valahogy elrohant észrevétlenül, dolgavégezetlen… Volt ami végleg elmaradt.

- Milyen volt?
- Végtelenül hosszú, mintha megállt volna az idő, pedig annyira vártam, hogy teljen. Azt akartam, hogy haladjon, mert olykor öregedni akartam. Egyáltalán nem értettem, hogy mitől totyogott ennyire, amikor már annyiszor elrohant felettem.

- Milyen volt?
- Kibomlottak a virágok, rügyek bújtak az ágakon, és élni kezdett a fű. Ha láttad volna… bámulatosan szép volt minden. No, és a madarak… Mosolyogtak az emberek az utcán, és mindenki színesbe öltözött. Gyöngyvirág illat volt és pitypangtenger…

- Milyen volt?
- Olyan semmilyen. Valahogy nem hozta azt a régi csodát, még a felhők is lustábbak voltak. Fogytak a színek, gyatrábbak voltak a virágok, s a fák koronája is soványabbra sikeredett a megszokottnál. A sétáló párokat sem néztem már… sőt, zavartak a boldog arcok.

- Milyen volt?
- Az a csillaghullásos éjszaka, az igen… Megszámlálni sem tudtam hány fénysugár húzott el felettem. Szeretettem a tücsökzenét, a távoli koncertek pezsdítő ritmusát, a ringó folyót. A Hold arcait, a Nap tüzét, sőt, még a gyerekzsivajt is. Ja, és a záporok, a tócsák, a verebek… Imádtam.

- Milyen volt?
- Nehéz. Már nem bírom a forróságot, árnyék pedig alig… a nyitott ablakon állandóan bejött a zaj, s gyakorta a Hold sem hagyott aludni. Néha fulladtam, és zavartak a szúnyogok. Nem az én évszakom. Csillaghullás? Ugyan, kit érdekel…

- Milyen volt?
- Szerettem, mert ő az én festőm. Minden nap megbámultam, és minden nap más lett. A felhők rohantak, a Nap simogatott, és átöleltek a langyos szelek. Először táncolnak a levelek, aztán pedig zizegnek... Szép volt.

- Milyen volt?
- Szürke, komor és sáros. Sokat esett. Savanyú arcokkal találkoztam. Egyre nehezebben viseltem az elmúlás jeleit. Tolvaj évszak volt ez is.

- Milyen volt?
- Tulajdonképpen szerettem. Persze korán sötétedett, de annak is meg volt a varázsa. Az esti fényekben másképpen éltek az árnyékok, és még csend is hallhatóvá vált. Mesébe illett.

- Milyen volt?
- Fekete. Egy tollpihényi havat sem láttam. A lámpák fényét elnyelte a beton, kopaszon dideregtek a fák, és vacogtam a télikabátomban.

- Nem értelek, akkor most tulajdonképpen milyen is volt?
- Nem tudom, de már mindegy is. Elmúlt.





(367 szó a szövegben)    (333 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Pirospipacs - Nagy Ilona | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds