Gyilkosság
Hát ez már igazi tömeggyilkosság! A testek szerteszét hevertek legelképzelhetetlen pózban. A gyilkos nyakán ragadta az áldozatát, iszonyatos kegyetlenséggel a nyakcsigolyákat célozta meg, azonnali halált okozva. A terep árulkodott egy iszonyatos mészárlás mikéntjéről. Nyilvánvaló,hogy az áldozatok komoly elszántsággal próbálkoztak a meneküléssel, azonban az erőviszonyok egyenlőtlensége miatt esélyük sem volt a menekülésre. A fejek egymás után hullottak, a testek a sárral keveredett vértócsába estek egymás után. Másnap a 89 éves szomszéd bácsi elmondta, hogy iszonyatos hangokat lehetett hallani még az ő nem tökéletes füleivel is. De éppen akkor ő egyedül volt otthon, és mivel mozogni sem tud jól, így a szenvedők segítségére sem tudott sietni.
Megrázó látvány fogadta a 13 éves Lajoska fiúgyermeket, aki elsőnek ért haza aznap. És... pár perc múlva szembeütközött ... a gyilkossal! Az pedig farkát behúzva, ijedt szemekkel kuporgott a fészer egyik sarkában. Meglátta Lajoskát és hozzáfogott nyűszíteni. "Mit csináltál, te szerencsétlen? Ezért halálra itélnek apámék!" Lajoskának eszébe jutott, hogy a sógor este alaposan megpüfölte a kutyát valamilyen kisebb vétségért. Úgy néz ki, hogy a kutya ezzel a nevelési módszerrel nem értett egyet. A baromfiház kiírtásával válaszolt. 12 kacsa, 41 csirke, 10 tyúk, 1 szép kakas.
Hogy megmentse a kutyát, Lajoska átvitte őt a szomszéd bácsihoz. Így meg is menekült a Burkus. Egy év múlva arra jártam, akkor hallottam ezt a történetet. Azt is megtudtam, hogy a bácsi is még él , a Burkus is . Vigyáznak egymásra.



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=25168