[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 635
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 635


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Könyörgés
Szerző: Julianna - Nyilas Istvánné (Mayer Edit
(10-02-2008 @ 10:09 pm)

:
 
Édes Istenkém! Segíts meg bennünket, engem és a férjem. Mert te vagy  a Mindenség, a Hatalom... Segíts abban, hogy a férjem meggyógyuljon. Lehet, hogy az orvosok most tehetetlenek, ki tudja, milyen csapás vár ránk? De tudom, hallottam, hogy imával  történtek már csodálatos gyógyulások. Istenem, segíts!
Álmatlan éjszakám volt. Hiányoztál  mellőlem, drága Józsikám. Végiggondoltam az életünket, és tudom, nem élet nélküled az élet. Voltak vitáink, de azok estefelé lecsendesedtek, mindig tudtál engedni a férfiúi keménységedből a te makrancos asszonykádnak. Álom férfi voltál akkor!  Csodálatos volt veled!
Ha hazajössz, ígérem, nem veszekszem többé soha veled semmiségek miatt, nem elégedetlenkedek,  ha félretolod a kissé odaégett paprikás krumplit, ha a papucsodat nem oda teszed, ahová nekem tetszik, ha az alsódat nem patyolat tisztára mosod ki, ha időnként megiszol  a volt osztály társaddal egy pohár sört. Anyád akkor látogatod meg, mikor csak  akarod...
Józsikám, nagyon kétségbe estem, mikor elvitt téged a mentő. A barátod, aki elkísért a kórházba, eljött másnap hozzám és azt mondta.  "Nagyon beteg a férjed, jobban kellene őt megbecsülnöd!" Meg is fogom, csak térjen vissza hozzám! Segíts, Istenem, hogy meggyógyuljon!
Reggelenként én fogom neki ágyba vinni a kávét!
   - Halló, halló! Ki beszél?  Te vagy az Józsi? Hazaengednek? Hálaistennek!  Semmi komoly? Nagyon jó, legalább lesz, aki elviszi ezt a sok szennyest a mosodába! Micsoda?! Ágyba fekvő leszel pár hétig?!




(208 szó a szövegben)    (952 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Julianna - Nyilas Istvánné (Mayer Edit | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.15 Seconds