[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 628
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 628


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Pizzafutár
Szerző: Julianna - Nyilas Istvánné (Mayer Edit
(06-28-2009 @ 11:30 am)

:
Sok strófa született már a szerelemről, még többet beszélnek róla. Kétféle embert ismerünk. Van olyan, aki már elmerült ebbe a megfoghatatlan mélységbe, és olyan emberi lény, aki még csak álmodozik erről az az elképzelt érzésről. Pöttyi azóta szerelmes, mióta csak emlékszik saját magára. Kiscsoportos óvodásként kiválasztotta magának a kisfiúk közül azt, aki legjobban tetszett neki és senki mással nem akart párba állni, csak a szép fekete szemű Antival. Ha mást akartak ráerőszakoltatni, sírásba kezdett és addig nem hagyta abba, amíg Éva néni nem rendezte át a sorokat Pöttyike kedvére. Ha a kislány sokáig így viselkedett volna, ki tudja az Antika hogyan viszonozta volna ezt a rajongást. De a sors másképp ítélkezett. Antika elköltözött szüleivel más városba. Egy darabig a szerelmes kislány kedvetlen volt, de kénytelen volt beletörődni, hogy élni kell Antika nélkül, és vannak még jóképű kisfiúk az oviban.
Iskolás éveiben Pötyikének gazdagodott az ismerete az emberi viszonyokról. Megtudta, mi az igazi vonzalom a másik nem iránt. És álmodozott. Voltak barátai, haverjai, társai. Volt időszak, mikor hetente mutatta be rokonainak az új, és újabb srácot, akivel járt, és mindig nagyon szerelmes volt. A környezete csak mosolygott az ő szerelmein. A Pöttyi édesanyja aggodalmaskodott. Mi lesz ezzel a lánnyal? Pötyike álmodozott továbbra is a nagy-nagy szerelemről.
Egy őszi délután ült a szobájában és szenvedett a történelem felett. A tényleges tanulás helyett inkább szidta a tanárt, az iskolát és mindent, ami akadályozta őt abban, hogy a többi harmadikossal legyen együtt. Ők bulizhatnak! Pöttyi apja megtiltotta , hogy bárhová is elmenjen a lánya, a töri egyest ki kell javítania. Hiszen jövőre érettségi!
Pöttyi belefáradt a tanulásba és a terhes gondolatokba, nyitott ablakhoz ment, rákönyökölt a párkányra, és eltűnődött a nem könnyű sorsán. Csendes az utca, csak egy személy autó surrant végig meg a a pizzafutár száguldott el, ami itt már szokott látvány. Vagy száz méterre van a Pizzéria, ezért is utazgat erre a futár a zajos járgányával. Mindez irtó unalmas és idegesítő dolog.
Kis idő múlva a futár ellenkező irányba robogott. Pöttyi véletlenül a futár arcába nézett, mert a futár is felnézett az ablakra. Ó egek, milyen szép fekete szemei vannak ennek az ifjúnak!
Ezentúl Pöttyi imádni kezdte a pizzát. Sajtosat, tejfölöset, sonkásat, halasat, gombásat, kagylósat ...Egy telefon és házhoz jön a futár. Bemutatkozott::
- Szegedi Antal.
Sok év múlva tanúi lehetünk egy idilli képnek. Pöttyi mama pizzát süt.Ő nem csak enni szereti a pizzát, de sütni is. Sütni kell. Mert Anti papa és az unokák imádják enni a sajtos, a tejfölös, a sonkás, a halas, a gombás, a kagylós pizzát ...Nincs közelben Pizzéria. És nincs száguldozó pizzafutár sem.




(426 szó a szövegben)    (1001 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Julianna - Nyilas Istvánné (Mayer Edit | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.17 Seconds