A pénztárnál
Kedveském, itt a pénztárcám. Legyen szíves kiszámolni, mennyit kell fizetnem, nem látok jól. - Bácsika, ez kevés. Ezenkívül még 500 forintot kellene fizetni. - A teremtettét! Elszámoltam? - Bácsika, maga 900 forintra választott árut, és itt csak 400 Ft van. - Most mit csináljak? Összesen ennyi pénzem van a nyugdíjig. - Megoldjuk, ne legyen ideges. Kiveszem a kosárból ezt a dobozt, 499 forintba kerül. Így elég lesz a pénze. - Ha muszáj. Ezzel az édességgel akartam felköszönteni születésnapján Beácskát, az én egyetlen kis unokámat, - remegő hangon mondogatta az öreg. - Nem lehetne...? - Bácsika, látja, hogy maga után növekszik a sor. Lépjen tovább. Viszontlátásra! A bácsi mögött egy virágárus állt. A kézi kocsija az áruház előtt állt, egy kicsi lány vigyázott a virágokra, amíg apukája vásárolt az áruházban. A virágárus kilépett a sorból, kiment az áruházból, és egy perc múlva egy nagyon szép szegfű csokorral állt az öreg elé: - Ezt a csokrot az én Tündike kislányom küldi a bácsi unokájának. Boldog születésnapot kívánunk mi is neki. Előfordul, hogy ilyen szegény öregembert is éri rövid időn belül váratlan rossz és jó dolog is.



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=25282