A "fiók"
Nagyon furcsa álmom volt. Tényleg álmodtam, nem kitaláció! Mintha egy hatalmas fiókban ültem volna és rettentően féltem, hogy a padlón szaladgáló egerek is a fiókba másznak és össze-vissza harapdálnak. Nagyon szenvedtem addig, amíg fel nem ébredtem. A szörnyű érzés elkísért még a munkahelyemre is. Az irodában nem kevés fiók van, és ahányszor hozzányúltam valamelyikhez, máris eszembe jutott az álmom és ismét megrettentem, mintha egerek lennének ott. Természetesen tudtam, hogy nem lehetnek egerek, de még mindig az álom hatása alatt voltam. A fejfájásra hivatkoztam és engedélyt kértem a távozásra. Nem volt kedvem hazamenni. A kávézóban elfogyasztottam egy sütit és egy dupla feketét. Az újságosnál vettem egy rejtvény újságot és beültem az olvasóterembe. A rejtvényfejtés (kedvenc időtöltésem) talán elfeledteti velem a kellemetlen élményeket. Egymás után siker élményekhez jutottam, sok megfejtés elkészült rövid idő alatt Azonban egy rejtvény számomra nagyon kemény diónak bizonyult. Egy 4 betűs szónál elakadtam. Törtem a fejem, de semmiképp nem állt össze a megfejtés. Most tényleg megfájdult a fejem, és ami nagyon rossz, eszembe jutott a fiókos história. Aha! Fiók! Beírtam ezt a szót a rejtvénybe. Egy betű nem stimmelt. Megváltoztattam a "reked" szót "retek"-re. Hurrá! Sikerült a megfejtés! Megálmodtam a "fiók"-ot. Jó érzés volt. Hazamentem. Kis idő múlva felhívtam a barátnőmet, jót dumcsiztunk.Elmondtam neki a "fiókos" sztorimat is. - Ez hihetetlen,- mondta.



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=25297