[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 608
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 608


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Egy férj panasza
Szerző: Julianna - Nyilas Istvánné (Mayer Edit
(02-22-2011 @ 08:48 pm)

:
1.jelenet. (A férj térden állva könyörög) Édesem, kérlek hallgass meg. Nagyon kérlek! Beismerem, hogy csak egy fröccsért ugortam be a sarki ivóba, az órám megállt, nem tehetek róla. Emiatt késtem el az esküvőnkre. Bocsásd meg. Beismerem, hogy párszor ittasan jöttem haza, de megígérem, hogy többet ez nem fordul elő. Beismerem, hogy én vittem el a zaciba az arany láncodat, de légy nyugodt, hamarosan visszaszerzem. Beismerem, hogy a mobilodat eladtam, mert kellett a pénz. Veszek neked újat, modernebbet. Tudom, hibáztam, bocsásd meg, mindig tiszteletben fogom tartani a te dolgaidat. Beismerem, hogy csúnyán megsértettem anyósomat, a te édesanyádat. Nagyon sajnálom, bocsánatot fogok kérni tőle, ha összetalálkozok vele. Beismerem, hogy részegen jelentem meg a munkahelyemen, emiatt kirúgtak. De biztosítalak, hogy jövő héten lesz újabb munkám, ne aggódj. Beismerem, hogy a fiammal nem az állatkertbe mentünk hétvégén, hanem a játszó terembe, és a pénzt elvertem. Igaz, hogy Jancsikának vettem egy fagyit is, hogy ne áruljon el engem Beismerem, hogy a Péter barátommal buliban voltunk, vagy hajnalig dumáltunk, közben iszogattunk, de biztosítalak, hogy soha nem csaltalak meg. Könyörgök a bocsánatodért, mindent beismerek, ígérem, ha kapok még egy esélyt, minta férj lesz belőlem. Ígé - é - é - érem! _____________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2. jelenet. (Város széli kocsma. Az ember panasza könnyek közepette.) Drága cimboráim! Visszatértem hozzátok! Ha jó cimborák vagytok, a bánatomat meghallgatjátok! Kidobott engemet! Az életem párja. Pajtikáim, nincs egy garasom se, most ti fizessetek nekem, hadd igyam le magamat, hadd felejtsem el a bánatomat. Kirúgott engem a feleségem! Kirúgott, pedig én mindent beismertem. Mindent! Bocsánatot is kértem. Mondtam neki, hogy megváltozok. Hiába minden. Kirúgott.



(245 szó a szövegben)    (947 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Julianna - Nyilas Istvánné (Mayer Edit | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds