[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 569
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 569


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Rendhagyó történet
Szerző: Julianna - Nyilas Istvánné (Mayer Edit
(05-28-2012 @ 03:11 pm)

:
Kriszti és Mihály egy faluból jöttek, egy évfolyamon voltak az egyetemen. Mihály nagyon jóképű fiatalember volt, udvarias, mosolygós. Kriszti tudta, hogy otthon van a fiúnak barátnője, akit irigyelt is. Titokban Kriszti szerelmes volt Misibe, azonban kénytelen volt megelégedni plátói érzelmekkel. Mindig távolból figyelte a fiút, esténként pedig az ágyban igyekezett felidézni az arcát, mozdulatait és ábrándokba, álmokba ringatta magát. Egyszer hírt kapott, hogy Misi barátnője férjhez ment egy falubeli gazdag és nála jóval idősebb emberhez. Misi ott volt az esküvőn, leitta magát a sárga földig. Krisztiben felcsillant a remény. Talán ezután sikerül közelebb kerülni a szerelméhez. Azonban a fiatalember eltűnt az egyetemről, Szegeden se látta senki. Kriszti a faluban érdeklődött felőle, azonban az apjától elvált anyja, akivel régebben élt Misi, csak siránkozott és semmi konkrétat nem tudott a saját fiáról. Az egyetem befejezése után Kriszti a megyében egy kisebb városban kapott állást. Elmerült a munkájába, azonban a gondolatai gyakran Misi körül forogtak. Vajon hol lehet? Kriszti jól érezte magát a gimnáziumban, kollégáival időnként buliba járt, kialakult a baráti köre. Eltelt két év. Egyszer pár kollégával és tanítványaival Kriszti leszállt a vonatról. Szegeden voltak egy színházi előadáson. Már éjfél körül járt az idő. Egyik munkatársával, aki szintén abban a házban lakott, ahol Kriszti, együtt mentek haza. Már közel voltak a lépcsőházukhoz, Oldalról valaki kiugrott, Kriszti munkatársát letiporta és elkezdte püfölni. A lány először megijedt, utána ösztönösen a támadóba kapaszkodott és lerántotta a járdára, Béla, a munkatárs felugrott és hátracsavarta a támadó kezeit. Furcsa, de az egyáltalán nem ellenkezett. Pár percig ált a lábán, utána összecsuklott. Mikor Kriszti meglátta az arcát, felsikított: "Jaj, Uram isten!". Itt az ő plátói szerelme! A volt egyetemi társa, akit több lány akkor kinézte magának, akiről Kriszti is ábrándozott. - Misi, hogy nézel ki? Mi történt veled? Egy vézna, sápadt, borotválatlan, elhanyagolt külsejű embert látott maga előtt. Az csak annyit mondott, hogy "Éhes vagyok". Béla segített felkísérni Misit a felső emeletre, ahol lakott Kriszti, és mikor meggyőződött arról, hogy a lányt nem fenyegeti veszély, hazament. Kriszti segített Misinek tisztálkodói, adott neki egy pizsamát, étellel kínálta. Misi mindent szófogadóan teljesített, amit Kriszti kért tőle. És mikor már ültek a kanapén a szobában, Kriszti, aki eddig halk volt és csak cselekedett, most erélyesen szólt: - Misikém, ott tartunk, hogy be kell számolnod arról, hol voltál eddig, mit csináltál, miután az egyetemet otthagytad, hogy kerültél ide, miért támadtad meg az embert, akivel jöttem haza? A beszámoló hosszú volt. Rossz útra tért a régebben magabiztos, szülők által elkényeztetett ifjú. Nem tudta feldolgozni, hogy a menyasszonya elhagyta. Az anyjához menekült Misi, ott nem kapott vigaszt. Jöttek az ivó cimborák, kábítószer kipróbálása, utcai csavargások. Egy kiutat látott maga előtt, inkább érzett. egy régi egyetemi barátja, a Kriszti iránt. Kriszti mindig kedves volt hozzá. Tetszett is mindig a lány neki. Annak ellenére, hogy néhány évig hányatott életet élt, Krisztiről tudott mindent. Nem mert közeledni hozzá,a nagyon rendes és helyes lányhoz. Végre a lábai egyszer ide vezettek. A férfit azért támadta meg, mert hirtelen elborult az agya, azt hitte, hogy annak valami köze van a lányhoz. A menyasszonyát elvették egyszer tőle, de most nem engedi meg, hogy azt a lányt is elvegyék, aki már régóta tetszik neki. Kriszti meg volt rendesen hatva, ezután ő is számot adott a saját érzelmeiről. A sors összehozta őket. Nem lesz könnyű számukra a további út. De kiderült, hogy érzelmük kölcsönös. Talán megtalálják a késői boldogságot. Ha küzdelmes is, de legyen szép életük!



(554 szó a szövegben)    (925 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: Julianna - Nyilas Istvánné (Mayer Edit | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.23 Seconds