VIGADÓ u. 13. szám
Az öreg Mikulás ------------------------ - Na végre! Szembe jön a kéményseprő. Hol a gombom? Talán egyszer nekem is lesz szerencsém! Úgy szeretnék kapni én is ajándékot! A jó tanuló --------------------- - Jó víkendem lesz, bemagoltam az egész anyagot, sajna nem lesz hétfőn a kedvenc tanárom, beteg lett. A rossz tanuló ------------------------- - De jó lesz a szombatom és a vasárnap is. Nem kell tanulnom a fizikát, beteg lett a tanárunk. A férj ----------------- - Szerencsés vasárnapom lesz. Feleségem az anyjához utazott. Szabad leszek ma, drága cimboráim! Felesége ------------------- - Örülök, hogy nem kell utaznom, anyukámat elhozza a bátyám. Apukám, este mehetünk színházba. Jancsika ------------------ - Hurrrá! Nem lesz óvoda! Zsuzsika: ------------------ - Anyuuuu! Jancsi verekszik. Vigyél el a Nagyihoz! Elviszel? De jó lesz! Ő elvisz engemet az Állatkertbe! Jancsi, te pedig pukkadj meg! Házmester --------------------- - Szerencsés ez a hétvége. Végre megleltem a nagy kulcs csomómat, egész héten kerestem, majdnem gutát kaptam! Pista bácsi -------------------- - Hála az istenkének a mai napom is jóra fordult. Összejött a pénzecském az üveg sörre! Egészségetekre! Mindenkinek a házban szerencsés hétvégét kívánok! A kéményseprő --------------------------------- - Na ezzel a házzal is végeztem. 13. szám!. Szerencsét hoz? Végre lemosom magamról ezt a fekete mocskot. Hétvégére fehér ember leszek!



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=25344