Facebook szerelem (2.)
Emma a facebook segítségével tartja a kapcsolatot barátnőivel és testvéreivel, azok boldog házasságban élnek, dolgoznak, összetartják a családjukat, gyakran el vannak foglalva. Emmának több ideje van felkeresni őket facebookon egy kis csevegésre. Anyukája 80 éves, azonban jó erőben van, ellátja a házi munkát, Emma úgyis hazajön a boltból fáradtan. Hadd pihenjen. Nyugdíjazás után Emma maradt még a boltban eladóként. Bármennyire is fáradt, munka után a facebook hírei jobban érdeklik , mint az ebéd. A párja 7 évvel ezelőtt tüdő rákban szenvedett és végleg itt hagyta Emmát. Emma számára nyomasztó volt az egyedüllét. Gyakran ábrándozott, hogy egyszer majd érte jön a lovagja fehér lován. Egyszer egy nehéz munkanap után Emmát egy levél várta, angol nyelvű volt. A google fordító segítségével lefordította. A fordítás nem volt tökéletes, de Emma megértette, hogy az 59 éves Tom Howard nevű amerikai tengerész mérnök meglátta Emma fényképét és szeretne megismerkedni vele. 5 évvel ezelőtt repülő szerencsétlenségben meghalt a Tom felesége a 3 nagyobb gyerekkel. Tom egy 10 éves kislánnyal él és mindketten vágyakoznak egy szerető anyukára. Tom küldött magáról és a kislányáról pár fényképet.



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=25390