Nincs semmi bajom

- Jónapot! Nincs semmi bajom.
- Jónapot kívánok! Foglaljon helyet.
- Nincs semmi bajom.
- Valamiért mégis eljött.
- Ja. Aszonták cukros vagyok, meg kéne mérni a cukromat.
- Ki mondta?
- Mittuomén. Nem ismerem. A mentős monta.
- Mesélje el, mi történt magával, miért jött a mentő.
- Hát kicsit ittam, kicsit berugtam. Azér. Szirénázva gyütt.
- Azért hívták ki a mentőt?
- Ja. Ez a hülye gyerek, aszitte meg vagyok halva, azér.
- Miért hitte?
- Mittuomén. Csak aluttam. Nem tudom.
- Elesett, vagy történt valami sérülés?
- Nem. Mondom, hogy aluttam.
- Értem. Emlékszik valamire?
- Ja. Hogy megmérték a cukromat. Aszonták cukros vagyok. Azér gyüttem. Bemenni nem akartam velük. Nincs semmi bajom.
- Mondja csak. Az alkohollal nincsenek problémák? Nem okoz gondot, hogy sokat iszik?
- Nekem nincs vele problémám! Semmi gond, nem iszok én sokat. ( Mi lehetne a problémám? Talán, hogy kevés van belőle, nagyon hamar kiürül az üveg, és azt a hülye gyereket kűdhetem, hozzon megin.)
- Mégis mennyit?
- 2-3 literrel naponta. DE szódával. Nem tisztán!
- Mit iszik?
- Bort. A sört nem szeretem.
- Most sokat ivott?
- Ááá. Előtte nap vót az asszony születésnapja, abbó maradt, gondótam megiszom. ( Naná, a végin még ott romlik meg nekem.)
- Milyen nap van?
- Mikó?
- Ma. Milyen hónap hányadika?
- ( Ezt meg minek tőlem kérdi? Ott a naptárja, ha kíváncsi mér nem nézi meg! Kit érdekel? Engem nem.)
- No?
- Hát asszem kedd. Vagy csütörtök. Aug..., szeptember, tizenvalahányadika. Nem figyelem én ezt.
- Én úgy gondolom, mégiscsak gond van, az alkohol miatt. Kellene ezen gondolkodni.
- Nem iszok én sokat. Már csak harmad részét. Meg nem is megyek a kocsmába.
- Eljönne egy vérvételre? Megnéznénk pár dolgot. Fontos lenne. Tudja, magának a vérnyomásával is vannak gondok, a gyógyszereket sem szedi már több, mint egy éve.
- Együhetek. De nekem nincs semmi bajom.

 





Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=27729