[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 621
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 622

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: CsáBika
Szerző: KiralyCsilla - Barjákné Király Csilla
(04-04-2013 @ 09:26 am)

:
A gyanútlan tehéncsorda békésen legelészett a sarjadzó tavaszi réten. Sok hű feleség! Egy legegőn.
Különbözőek voltak. Más életek, más célok, más tőgyek!
Egy valami volt csak közös. A fű. A feleségek zöld füve.
Ilyen az asszonysors. Edd a füvet, hogy jobban tejelj.
Ették. Közben tejeltek. Volt, amelyik többet, volt amelyik kevesebbet.
Nem csak a füvet, egymás életét is rágták. Kérődztek. Sorra csámcsogtak az éppen aktuális bika szarván. Ez soha nem volt lerágott csont.
Csak egy baj volt. Kevesebb bika látogatott a legelőre, mint amennyi tehén legelészett.
Féltékenyen lesték egymást.
Nehogy a másiknak zöldebb fű jusson. Nehogy véletlenül valaki többet kapjon a bika aljából.
Néha a bikák új legelőkre látogattak. Ott is szívesen kóstolgatták a zsenge friss füvet. Ismeretlen teheneket hódítottak meg.
Történt egy napon, hogy egy régen látott bika jelent meg a békésen legelésző tehenek között. A tékozló fiú visszatért. Körbeudvarolta a csorda hölgytagjait.
Ha együtt voltak, mindenki egyformán részesült a kedvességéből.
Azonban, ha bizalmas közelségbe került egy-egy tehénhez, heves udvarlásba kezdett.
Mindenkit ugyanazzal etetett.
Hamar híre futott a csordában.
Stratégiát dolgoztak ki a becsapott tehenek.
Összefogtak a gaz csábító ellen.
Osztódtak, keveredtek, klónozódtak. Olyan is volt, amelyik egyedül volt kettő.
Testvérként viselkedtek. Mindig tudta az egyik, miről beszél éppen a másik.
Szegény bika nyeregben érezte magát. Ugrándozott egyik tehéntől a másikig. Hol az egyiket szerette, hol a másikat. Hol az egyikkel virgonckodott, hol a másikkal.
Nem is sejtette, mekkora csapdába került. Azt hitte minden tehenet meghódított.
Tévedett!
Hogy is mondják emberi körökben? A fagyi visszanyalt! Megbukott a hódító.
Magára maradt, mint árva fűszál a sivatag kellős közepén!
Felégetett maga körül mindent.
Hiába próbálta a csorbát kiköszörülni. Elvesztette bikaságát.
Ezen a legelőn már nem ő lesz az alfa! Neki itt már nem terem zsenge fű! Egy szál sem!
Ennek a rétnek a tehéncsorda összetartó ereje jelenti a tápanyagot.
Nem tűrik, hogy becstelen bikák trágyázzanak a szép zöld gyepre. Szar ügy!



(297 szó a szövegben)    (853 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: KiralyCsilla - Barjákné Király Csilla | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.19 Seconds