ELÉG VOLT!
Tudod te 2/3 által megválasztott hatalom, hogy milyen érzés ma Magyarországon élni? No nem nép zsírjából előállított benzinnel hajtott, állami pénzen vett autóban ülve, élvezve a klímát és a gondoskodó sofőr semmit nem halló, üveges tekintetét észre sem véve, kibámulva olykor a lesötétített üvegen keresztül a népre! Mert te hatalom így látsz minket! Néha persze megállsz, szociális érzékenységet hazudva, kiszállsz a TEK által védet autódból, hogy megsimogasd valamelyikünk fejét, gondosan ügyelve, hogy a média ott legyen, véletlen,abban az adott pillanatban. Arcodra együtt érző mosolyt ragasztasz, de látszik a szemeden, szabadulnál a kezedet csókoló tömegből, mert irritál a zaj a sírás, mert te hatalom, te is tudod, bármit ígérsz ott, vagy máskor és máshol, HAZUDSZ! Már nem mondom azt, hogy egyes tagjaid a bűnösök, hanem Te vagy a bűnös hatalom, amikor nem fogod be annak a száját, aki alázza a néped! Az elmúlt 22 évben türelmesen vártam én is a csodát, hogy olyan országban fogok élni, ahol egy piacgazdaságra épülő demokráciában élhetek! Ahol legfeljebb a saját elhibázott döntéseim miatt kell felelősséget vállalnom! Egymásnak adtátok a stafétát, nem vállalva a következményt, a KÖZ SZOLGÁLATÁT, felcseréltétek az egyéni érdekeitek kiszolgálására és mi a nép...igen mi a nép egy négy évente felhasználható, eldobható, hulladékká silányultunk! Az eltelt évek alatt, pedig életünk teljesen kiszámíthatatlanná vált! Mi a nép, már nem tudunk tervezni évekre, de hónapokra sem előre, mert te hatalom nem engeded, sokan napról, napra élünk, elfelejtve, milyen felemelt fejjel, mosolyogva járni. Lassan elfelejtünk nyaralni, egészségesen élni, enni, eldobjuk vágyainkat, álmainkat, marad a lehajtott fej! Viszont megtanultunk éhezni, félni a holnaptól és megtanultuk hogyan kell helyetted hatalom, bizony helyetted, egymást gyűlölni! Tudod hatalom, kurva nagyok a bűneid, mert te nem éltél, hanem visszaéltél azzal a lehetőséggel, hogy szolgálhasd, te ribanc KÖZSZOLGA a néped! Tudod hatalom elég volt és üvöltöm is, hogy ELÉG VOLT! Hatalom, te már felettem, nem uralkodsz és szolgám se vagy, lettél ellenségem, nekem! Aki 44 éve itt hajtom álomra a fejem, ebben az országban én most már üvöltök elég volt! Nem érdekel a fenyegetésed, lelőhetsz, megölhetsz, de tovább nem törhetsz! ELÉG VOLT! Elvetted a vágyaimat, mit akarsz még, nincs több! Nem tudok adni és nem is akarok, egy dolgot akarok a véred, lássam piroslik e? Hallod hatalom nem tulajdonod vagyok, csak egy személyi szám, hanem érzek, élek...még!



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=34595