Emlékszel?
Emlékszel még az ifjúságra, mert ha nem , akkor emlékezz! Emlékszel, milyen volt biciklivel járni a végtelen utak, gyerekhangtól hangos, poros folyamát?Emlékszel még a cukros kenyérre? A zsíros kenyérre, hagymával? Megvannak azoknak a sebeknek a helyei, amit akkor szereztél, amikor még cseresznyefára másztál vagy éppen kerítésen át? Emlékszel az első tiltott cigire, marta a Te torkod is? Bevallom voltam én részeg és jártam meccsre, Pesten és Békésben ezernyi helyre, tettem és tehettem drága fiatalság ezernyi vágyával! Emlékszel? Te hova jártál, merre, emlékszel még az első szexre? Mond jó volt? Vagy csak hitted és lettél felnőtt, hogy észre sem vetted! Emlékszel barátom, mert én igen! Te is hitted, hogy megváltod a világot?Mert én igen! 23 éve azt mondták szabad vagy, mehetsz a világba keletre, nyugatra.Te mit hittél akkor?Én bizony elhittem, de nem mentem, mert ide kötött az őrült történelem, mert hittem magam magyarnak, nem zsidónak, kereszténynek vagy cigánynak! Nem kötődtem párthoz vagy eszméhez! Emlékszel? Én emlékszem, hogy miképpen fogytak az álmok, hogy lett minden elrontva, mert ébredt a Turáni átok! Most pedig itt vagyok, túl a negyvenen, nincsenek álmok és amikor körbenézek szürke, meggyötört arcokat látok... Emlékezz! Emlékezz arra, hogy ki akartál lenni, gyerekkori önmagad! Emlékezz arra ki akartál lenni mielőtt elvették álmodat! Nézz a gyerekedre, nézz az életedre, így akartad?! Ezt akartad! Mások mondják meg miben higgy! Mások gondolkodnak helyetted! Mások élik le a Te életed! Kérlek testvérem emlékezz! Nem érdekel hol állsz jobbra vagy balra! Nem érdekel vallásod, bőrszíned, emlékezz! Emlékezz arra, hogy előszór MAGYAR vagy! Ki az aki lefogja kezed? Ki az aki megrontja életed? Ember ébredj és emlékezz! Kérlek!



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=34596