[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 325
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 325


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Bűvölet... (2)
Szerző: zseva - Zsolt Józsefné
(12-02-2014 @ 10:50 am)

:

Mindig azt mondjuk, hogy a férfiak milyen könnyen elcsábulnak. Én is haragszom az olyan férfira, aki passzióból, mert kissé már unalmas a családi élete, az addigi biztonságot egy ilyen kétes kapcsolat miatt veszélyezteti. Hiába gondol ő egy éjszakás kalandra, nem tudhatja, hogy az, aki őt kispécézte milyen "áldott" személyiséggel rendelkezik... és nem lesz neki elég egy, vagy több. Mindent akar. Minden eszközzel képes tönkretenni egy házasságot, mert mellőzöttnek érzi magát... Tiszta rémálom ettől kezdve egy család élete.

A kép, amit újra meg újra maga elé idéz, miközben egykedvűen kattogtatja a hangulatlámpáját fel s le, fel s le... megismételve a mozdulatot többször is, egészen addig, amíg a háttérben valami bús, melankólikus zene abba nem marad fokozatosan juttatja el a mély depresszió állapotába . Bár ne tette volna, hogy akkor odament a házhoz leskelődni! - gondolta. Most nem érezné ilyen pocsékul magát.
A hatalmas ablakon keresztül, még most is belesajdul a szíve, ha arra gondol, ami a szeme elé tárult. Mindig egy ilyen családi idillt képzelt el a magáénak. Ahogy nézte a gyerek önfeledt játékát, hallgatta az asszony boldog kacagását, látta a férfit, a családfőt, akinél egyszer sem tapasztalt ilyen boldogságot, mint családja körében, a szeretőjét, aki már találkozni sem akar vele, hallani sem akar róla, már tudja soha nem lehet az övé... Kényszerítette magát, hogy elfordítsa fejét az ablaktól. A kacagást, a mosolyt valami egészen más, groteszk kép váltotta fel... maszkként látta viszont maga előtt, levakarhatatlan alakul át képzeletében a kép egy zavarodott gondolattá..., Nem annak az asszonynak, hanem neki kellene ott benn lennie, az a hely az övé... Kényszerképzete felerősödik és már egyedül az asszony létének tulajdonítja, amiért az élete ilyen fordulatot vett.

Elhatározását, hogy levakarja a mosolyt az anya arcáról gonosz tett követi. Fájjon neki is, érezze azt, mit jelent elveszíteni valakit, akit szeretünk. A kegyetlen játék célpontjának a gyereket választja. A legkönnyebben megközelíthető, befolyásolható egy kisgyerek, akit mézes-mázos szavaival sikerül magához édesgetnie, kiadva magát az anya megbízottjának, hogy ma ő jött érte az óvodába, mely hihető előadását még a gondozottak is szó nélkül elfogadtak. Teljesen természetesnek állította be a helyzetet és az egész délutánt az anya elfoglaltságára hivatkozva a gyerekkel tölti. A vidámparkba viszi el és egy pillanatra elképzeli milyen is lehetne az élete. Nem a gyereknek akar ártani.

Az anya mit sem sejtve lép be az óvoda ajtaján a gondozók csodálkozása közepette és szembesül azzal a ténnyel, hogy a gyermekét egy nő nem sokkal érkezése előtt elvitte magával. A leírás alapján rögtön tudja kivel áll szemben. Abban a pillanatban eszébe jutott a férje vallomása, hogy közelebbi kapcsolatba került ezzel a nővel és a hallottak után már nem akart vele egy fedél alatt élni. Hiába kérte a bocsánatát, összezavarodva, hirtelen haragjában a szakítás mellett döntött...

Őrjöngve rohan ki az épületből és kétségbeesetten keresi a férjét, akit nem talál a hivatalában. Azt sem tudja hirtelenjében, mi tévő legyen,... kinek szóljon?... Nincs idő várni, cselekednie kell, de hová menjen,... hol keresse? Szemével végigpásztázza a játszótereket, az utakat, mindenütt, ahol feltűnik egy-egy gyerek a fájdalom a szívéig hasít. Zokogva, alig érzékelve száguld, amíg egy ütközés meg nem állítja. A kórházi ágyon tér magához, ahol, az időközben a történtekről értesült apa összetörten találja. - Minden rendben lesz, próbálja szavaival nyugtatgatni a feleségét és megtörten, sírva kér bocsánatot a kezeit magához szorítva. Az asszony e fájdalommal vegyes kétségbeesés láttán lassan megnyugszik. Gondolatában már csak egyedül a gyerek van. - Semmi más nem érdekel, csak találd meg a fiunkat!

A nő elérte célját. Bár a gyereket az együtt töltött nap után sértetlenül kitette a házuk előtt, jobbról-balról megpuszilta, majd elhajtott. Haza érve magára zárta az ajtót és várt. A célja, hogy összetörjön egy anyai szívet, sikerült. Azzal vajon számolt e, hogy a férfiben mekkora indulatokat korbácsolt fel a tettével. Az apa a fiáért és a családjáért a legvégsőkre is képes volt ebben a pillanatban. Amikor már biztonságban tudta a gyerekét, látva, hogy semmi baja nem történt csillapíthatatlan dühe a nő felé hajtotta...

Résnyire nyitott ajtaját - látva a férfi eltorzult vonásait - a nő megpróbálja becsapni, de elkésett. A férfi vadul rontott be a lakásba és eszeveszetten belemarkolt a hajába. Ütötte, ahol érte a nőt. Hajánál fogva húzta-vonta, dobta a nagy ellenállással mit sem törődve, miközben maga is sérüléseket szenvedett a dulakodásban, majd a torkát megragadva, a falhoz szegezve úgy sziszegte őrjöngve a fülébe. - Ha még egyszer a közelébe merészelsz menni a családomnak, megöllek! Majd az elalélt nőnek végre eleresztette a nyakát.

Folyt.köv.





(726 szó a szövegben)    (257 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: zseva - Zsolt Józsefné | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds