Bébicsokor
Mihez képest nagy, vagy kicsi? Viszonyítás kérdése. Attól is függ, honnan nézzük. Megegyem vagy ne egyem?... – fontolgatom, kézbe veszem, nézegetem. Egy a biztos, a nyuszi fél fogára sem lenne elég, nem ám nekem a vadas-mártáshoz, mert, ahhoz még az egész termés is kevés. Pedig adtam neki bőven időt, hogy erősödjön, szép nagyra nőjön. Táplálta a napfény, az eső, de mindez úgy látszik nem volt elegendő. Győződj meg róla magad is, mint ahogy én, tekints le reá a magasból, mert utoljára látod, és ha dicsérni már nem is tudod, legalább értékeld, nevess egy nagyot, hogy hiába, pedig én a lehetetlent is megpróbáltam. Elég az hozzá, amikor kihúztam, én, s aki látta egy jóízűt kacagott rajta, de, hogy el ne felejtsük, az utókornak e bébicsokor mellé öngyújtót helyeztünk, és megörökítettük. Íme itt van, bár nem láthatod teljes kicsinységében, és nagyságában! Már csak a képzelőerődre hagyatkozhatsz, mi lehet vajon, répa, vagy mogyoró a drága? Várj! Kicsit segítek.Végülis ez a kis bébicsokor, ha összeadódik a többivel, akármi lehet belőle, még vegeta is, ráadásul bio... De jó!? És a kivételéhez még ásó sem szükséges, elég egy kis gyereklapát. Szeretem én a kukoricát is. Még jó, hogy nem vetettem, a végén még bébikukorica lenne. A zöldbabommal még nem is dicsekedtem, a hagymáról már nem is szólva, az ugyanis egyszerűen eltűnt.



Az írás megjelentetője: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írásmű webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Sections&op=viewarticle&artid=34748