[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 607
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 607


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Cím: Emlékmorzsáim...
Szerző: zseva - Zsolt Józsefné
(12-29-2015 @ 08:36 am)

:
Egy éve még, december 20-án, kora tavaszias, napsütötte időben tölthetünk el pár órát. Áldottam is e napot! Tíz éve, hogy anyu meghalt. Akkor voltunk kint utoljára a telken, bátyáinkkal együtt, a négy testvér. Akkor anyutól búcsúztunk... Araszolva, bizonytalan léptekkel haladt előre, keze egyre kapaszkodót keresett... a kerítés mellett lassan poroszkált, miközben biztattam ne féljen, mert az út hirtelen elfogyott... én itt vagyok mellette, két erős kezem és a botja vigyáz reá, csak óvatosan lépkedjen, és menjen egyenesen előre... Én már attól is boldog voltam, hogy az arcára egy kései mosolyt tudtam előcsalni... - Csak óvatosan! - mondtam, mert az utat borító fűcsomó itt-ott hepe-hupás kissé a vakondoknak köszönhetően... - Inkább belém kapaszkodj! - biztattam, mint a rózsabokorba... Amikor megszólalt a telefonom és a vonal túlsó végén alig érthető hangon motyogta el, hogy szeretne kijönni a telekre... "Lelkem felröppent, akár egy hinta..." * Nővérem is boldognak látszott. A sógorom meg elkezdett fotózgatni, hogy mit fogalmam sincs, mert minden olyan kopár volt ezidőtájt, de ő biztos felfedezte a számára legszebbet, ami igaz, mert az ezüstfenyőm hatalmasra nőtt, mint utoljára láthatta... Én meg eközben elmeséltem minden egyes ténykedésem, azt is ami kimaradt, hol, mi fog kibújni majd tavasszal és elővarázsoltam minden egyes virág helyét..., amit ő már nem láthatott.



(200 szó a szövegben)    (210 olvasás)   Nyomtatható változat


  

[ Vissza: zseva - Zsolt Józsefné | Művek listája ]

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds