[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 619
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 620

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

... a végkifejlet ...
Ideje:: 12-04-2004 @ 12:14 am

akkor és ott elhajtott ... örökre ...

 ... és abban a pillanatban veszítettem el azt, amire és akire vágytam egész életemben. Megtaláltam és elvesztettem. Csak úgy kihajtott az értelem az életemből. És nemcsak a szerelmeről van szó, nem csak a szenvedélyről, hanem arról amit láttam benne és magamban mikor együtt voltunk. Amit nem lehet szavakkal elmondani, amit érzel és ami a szívedben van, ami a lelkedben van, amit nem értesz és amit senki sem érthet ... csak érzed hogy ő, csakis ő aki érti mi és ki vagy, aki elfogad és akit te elfogadsz. Akiért dobban a szíved, akiért áramlik a vér az ereidben, aki miatt kinyílik a szemed reggel, és aki az első gondolatod, még akaratlanul is - és még ragozhatnám ...

El akarom felejteni, le akarom zárni, de nem tudom. Nem tudom, mert folyton arra gondolok, hogy én láttam őt, az igazi énét, aki megnyílt nekem, akiből kihoztam mindent ... és úgy érzem (vagy csak bemagyarázom magamnak) hogy most, per pillanat nem boldog, mert valami hiányzik az életéből, de nem meri felvállalni. Nem meri kimutatni az érzéseit ország-világ előtt és saját maga előtt sem.

20 éves vagyok, és úgy érzem nem tudok mással lenni ... pedig vágyom arra hogy szeressenek, hogy érezzem fontos vagyok, értékes vagyok ... és igen, érezhetném, ha hagynám. Ha hagynám, hogy mások megismerjenek, megszeressenek. De nem! Rideg vagyok és megközelíthetetlen. És nem akarattal.

Mindenkiben őt keresem ... mindenkitől azt várom amit tőle kaptam, de ez lehetetelen, mert az arra, amit tőle kaptam csak ő képes ... és amit neki adtam, azt csak neki tudom adni. Már kezdem elfogadni ... és büszke vagyok magamra azért mert nem vagyok szerelem, vagy kapcsolatfüggő ... ezek nélkül is tudok boldog lenni, hisz vannak barátaim, szerető családom, vannak értékek az életemben. És ha mosolygok, az őszintén jön. Örülök, hogy ezt a tulajdonságom nem vesztettem el, mert talán ez az, ami erőt ad.

Ha igazi az, amit iránta érzek, és ő a másikfelem, akkor egyszer, lehet holnap, lehet 5év múlva, de egyszer együtt leszünk ... és nem hajt el többet az életemből!!!



Utoljára változtatva 12-04-2004 @ 12:14 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 12-04-2004 @ 09:22 am)

Comment: Ilyenkor csak egy gondolatban lehet megnyugvást találni,abban,hogy ha valóban ő az igazi akkor még nincs itt vége! Be fog lépni újból az életedbe,ha eljön az ideje. Addig is élj a jelenben lehetőleg teljes életet. Üdv:A.


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 12-04-2004 @ 12:49 pm)

Comment: Ha valóban Ő az, akkor előbb-utóbb belátja, hogy csak Te vagy az... Vagy valóban csak elszaladt a képzelet, és akkor Te fogod tudni, hogy mégsem ő. Szépen és jól írsz.


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 12-04-2004 @ 07:47 pm)

Comment: Együttérzek Veled. Én is úgy gondolom, ha Ti egymásnak rendeltettetek, akkor meg fogjátok egymást találni újra. Véletlenek nincsenek. Ha öt év múlva már elfelejted őt, akkor nem volt az igazi. De lehet, hogy nem is kell addig várnod..


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds