[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 596
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 596


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

elvesztett példa
Ideje:: 12-29-2005 @ 02:37 am

(bocs a NAGYBETŰKÉRT (mindenki civilizálódhat egy pillanatra, nem?)

 

Tizennyolc évvel ezelőtt a szüleim találtak egy csecsemőt a parkban. Babakocsival, pelenkákkal, cumisüveggel, mindennel együtt. Mintha elvesztették volna. Kerestették a szüleit a rendőrséggel, hirdetést adtak fel, de senki nem jelentkezett. A szüleim ezt isteni jelnek tekintették, és becsületes megtalálók módjára összeházasodtak, örökbe fogadták a talált gyermeket. Boldog, kiegyensúlyozott családként éltek. Mert még nem tudták, mekkora szerencsétlenséget vállaltak a gyerekkel együtt.

Jöttek utána a saját gyerekek is, szám szerint kettő. Egy lány, egy fiú. Apa jól fizető állásra tett szert időközben, anya saját ruhaüzletre, saját tervezésű ruhákkal.

Apró szerencsétlenségek mindig is történtek. Kis bosszúságok; mondjuk egy eltűnt kulcscsomó. Egy lecke, amit tényleg megírtam, de valahogy kitépődhetett a füzetből. Telefonszámok, amik csak úgy, minden ok nélkül kitörlődnek a megbízható, új típusú telefonból. Dolgok, amik ott voltak egészen biztosan, de később, mintha ott se lettek volna. Mondom, hasonló balesetek bárkivel megeshetnek, de a családommal egy kicsit többet babrált ki a balszerencse.

Az idők folyamán – mindenféle félpár cipőkön kívül, avagy azokkal együtt – eltűnt hat macskánk, négy kutyánk, tengerimalacok számolatlanul, az aranyhalak után már nem is próbálkoztunk több háziállattal.

Egyszer elveszett egy komplett étkészlet.

A legtöbb dolgot persze nem találjuk meg soha többé. Mintha elnyelné őket valami. Aztán talán kidobja a dolgokat az a valami, de erre nem találtam bizonyítékot.

Egy darabig naiv módon viszonyultam hozzá, talán mindenki ezt tette volna a helyemben. A nyaklánc leeshet magától is a nyakból. A füzetek és a könyvek lapulhatnak valahol észrevétlenül a szobában, vagy akárhol máshol. Aztán tolvajra gyanakodtam, amilyen módszeresek lettek az eltűnések. Nade egy könyvből csak nem tűnik el magától egy-egy lap, ami tegnap még megvolt…

Úgy egy évvel ezelőtt minden előjel nélkül apám csak úgy elvesztette az állását. Pedig kedvelte a főnöke. A vak véletlen tehet róla, nem több. Rám bízta a jelentését, vigyem el lefénymásolni, mert a mienk elromlott, neki meg mennie kellett. Elvittem, lefénymásoltam, egy percre sem vettem le róla a szemem, vagy a kezem, de mire a munkahelyére értem, csak két üres lap árvállott a mappában, ahol jóval többnek kellett volna lennie. Nem nyitotta ki, úgy adta oda az igazgatónak, ahogyan tőlem kapta. Azután pedig elbocsátották.

Néhány hónappal az eset után, amikor már nagyon megromlott a viszony a szüleim között, egy veszekedés után apa eltűnt. Egyszerűen csak elment egy állásinterjúra és menetközben eltűnt, soha nem ért oda. Soha nem ért vissza. Remélem, hogy talált magának állást, új, normális családot, de ez egyáltalán nem valószínű…

Anya azóta nem talált magának új párt. Próbálkozott egy darabig társközvetítőkkel, újságokba adott fel hirdetéseket. A levelei sorra elvesztek a postán, a kazettái elkeveredtek az adatbázisokban. Belenyugodott.

Akkoriban ismerkedtem meg a barátnőmmel. Nagyon szerettük egymást. Már amikor megláttam, abban a pillanatban tudtam, hogy feleségül fogom venni. Illetve szerettem volna feleségül venni. Kedves volt, szép, bájos. Anyukámnak is tetszett. Szeretett. Igazi gyöngyszem. Ajándék.

Amikor megkértem a kezét, találtunk két gyűrűt egy díszdobozban, mintha csak nekünk hagyták volna ott. Olyan sorsszerű volt!… Akkor még nem tudhattam mennyire nagy az én balszerencsém.

Valószínűleg kézenfekvő, de őt is elvesztettem. Az állatkertben történt. Kiment a mosdóba, néhány perc múlva utánamentem. A vécésnéni nem látta. Megpróbáltam felhívni, de a telefonomból kitörlődött a neve. A házuk nem volt a helyén, a családom nem emlékezett rá. Mintha soha nem is történt volna meg.

Ez csak néhány hete történt. Legalábbis amennyire meg tudom állapítani.

Itt sötét van, nem látok semmit. Mindegy, kinyitom-e a szememet, vagy becsukom.

Nincs meleg, de nincs is hideg.

Jó itt.

Valószínűleg elvesztettem magamat.

Jó így.

Elvesztett gyermek vagyok.

Hazaértem.

Most már nem szeretném, hogy bárki is megtaláljon.



Utoljára változtatva 12-29-2005 @ 02:37 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 12-29-2005 @ 02:51 am)

Comment: Írásod megrázó.... Egy lélek bolyongása, mely még nem talált magára, de a folytatás szerintem az, hogy fog.... A felnőtté válás folyamata nem egyszerű és ezt te nagyon jól ábrázolod....Magunk sem hisszük, de meg történnek a dolgok....Jól írsz, gratulálok...:))))


Hozzászóló: hori
(Ideje: 12-29-2005 @ 03:49 am)

Comment: :))) Remek, és grat.! :)))


Hozzászóló: EnolaG
(Ideje: 12-29-2005 @ 04:05 am)

Comment: hori: te most a ctrl+c ctrl+v kombinációval dolgozol, vagy tényleg képes vagy minden egyes írásomhoz külön beírni ugyanazt a bsz-t? tényleg kíváncsi vagyok...


Hozzászóló: hori
(Ideje: 12-29-2005 @ 09:20 am)

Comment: Sokszor szoktam így. Ha azt írom, hogy "Remek", akkor szinte mindig utána van a ".grat". De ha ott a ".grat", akkor szinte mindig van előtte ":)))" és utána is ":)))". Ritkán, vagy soha sem tévesztek. Ha igen, annak oka van, például nem tetszett annyira. Ezzel ":)))" szoktam fokozni is: :), :)), :))) ez utóbbi a maximum nálam. Ezért nyugodt lehetsz, nálam ez az egyik legmagasabb elismerési forma. Akkor is szoktam alkalmazni ezt, amikor valami nyilvánvaló számomra és felesleges magyarázni vagy visszakérdezni, vagy éppen elemi erővel hat rám. Az írásod (írásaid) esetén is ez történt. Szinte mindent elolvasok itt, de nem írok hsz-t minden esetben. Ha zavar a módszerem, legközelebb bőbeszédübb leszek. :) /Azért örülök, hogy emlékszel a hsz-eimre, ez hízeleg! :)))/


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 12-29-2005 @ 12:07 pm)

Comment: Tudtam, ki vesztett el Téged, de sajnos elfelejtettem. :)


Hozzászóló: khama
(Ideje: 12-29-2005 @ 05:43 pm)

Comment: Döbbenetes vagy! Van Benned valami huncut misztikum, megfontoltság, érettség. Lenyűgöződtem. :)


Hozzászóló: kritta
(Ideje: 12-29-2005 @ 06:05 pm)

Comment: Írtam ide az előbb egy hozzászólást, csak elveszett... Szóval teljesen ledöbbentem/megijedtem, mert én is szoktam eltüntetni tárgyakat, amik sohasem kerülnek elő! :O Érdekes írás!


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 12-29-2005 @ 10:12 pm)

Comment: Ez fantasztikusan jó volt! :) üdv.,zizike


Hozzászóló: hori
(Ideje: 05-13-2007 @ 12:33 am)

Comment: EnolaG írásait mindig szerettem. Látod, most másképp, de jelzem, hogy még mindig tetszik. :)))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds