[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 416
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 416


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Devilish.gif
Vasarnapok - gyuulolom oket!
Ideje:: 03-06-2005 @ 04:20 pm

Valamikor Termtetett a Vilag! A Vegtelen, az Egyedulallo Alkotta ilyenre... aztan - gondolom - mas dolga utan nezett es azt hiszem manapasag is mashol van elfoglalva, mert a mi Vilagunk - magara maradt!.. es nem torodik senki vele, hova gorditi defekte kereke. --------------- " S mivel a Teremtees faradottaa leeve, hat napi munka utan a hetediket pihenesnek szentelte es igy hagyta meg Vilag lakoinak : forditsaatok tenmagatok a napok hetedikjet - neve legyen vasarnap! - es pihenestek legyen e napon! es Tartsaatok be parancsolatomat" igy irva vagyon! ----------------------- Kezdetben - a vilag ( mikor meg kovette az Alkoto szavaat ) igy elt, igy cselekedett, viszonylagos elgedettseg uralta eletuket. ; azonban a lejtokon megindult gyorsulo "kerekek" aarokba siklattaak a rutin kocsijat, minden fejtetore allot s mincs tobbe htedikkent a vasarnap!.. neve maradt csak! es emberek ugynugy rohannak mint minden mas napokon, hajsza, tulekves es vaasarok, hiaba vasarnapok ugyanazza!------------------------ Mindezek ellenere e nap, megis gyuloletesse valt. A regi retteges, a " Jajj, holnap a hetfo!..pihenes vege, robot ujra!..." -- Bar ez a multte!... szabadulni tole, neheez!..gyuloltes a nap!... de lassan a tobbi nap is olyan!... az "Alkotas" parancsa hat!


Utoljára változtatva 03-06-2005 @ 04:36 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: ukume
(Ideje: 03-06-2005 @ 04:33 pm)

Comment: Szkallas:) Fordulj a másik oldaladra... Tudod, amerről a nap süt. Lehet még a hétfő is csodálatos. És a kedd, meg a szerda, meg a csütörtök... de mert valamelyik napot utálni kell, hát utáljuk mindig azt, amelyik nem lesz a miénk... De addig...


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 03-06-2005 @ 04:48 pm)

Comment: Ukume!..mindig hallgatok.. az okosabbra!.. most, hogy sut a nap Te a napos oldal dedelgeto sugarat elvezve mondod ezt, ami kedves Toled, koszonom.... de nem ragad magaval neha valmelyik nap gyuloltete?.. tedd szivedre kezedet!.. csodalom midig napfenyre fordulasod, de Te tudod!... neha csak a felhok mogott sut a nap!


Hozzászóló: Lev
(Ideje: 03-06-2005 @ 06:32 pm)

Comment: vasárnap- a mi nyelvünkben a vásár-nap szóból ered, de nézz meg néhány másik nyelvet... s ha megnézted, tudom, hogy lefordítod magyarra... hát süssön fényesen a Nap neked, ha eljő a Vasárnap! Lev:)


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 03-08-2005 @ 12:05 pm)

Comment: Gondolj azokra napokra ,meglévő- és leendőkre,- amelyben csak öröm ért, érezted a boldogság izét, a napfény varázsát, a szerelem szavát, a vágy lüktetését, a séta örömét, a naplementét, a tenger mormolását, a virág illatát, a hópehely könnyét, a néma hajnal fényét........ és még annyi mindenre,....gondolj erre, és szépek lesznek a napjaid!


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 03-08-2005 @ 10:02 pm)

Comment: agnes! koszonom hsz-edet. Ahogy Magadrol irtad.. "felmosolyu noverke" tanacsodat - ha segitsz!..es "besetalok" - talan, (meg "kez a kezbe" ha hajlando vagy setalni velem!?).. egeszmosolyu erdodbe..


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 03-10-2005 @ 04:23 pm)

Comment: Szkallas! Napsütésben,...hóesésben csak erre várok !! Jó lesz , ha majd fogod a kezem!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds