[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 580
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 580


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Elmúlt barátság
Ideje:: 03-31-2005 @ 10:31 pm

D.-t még a gólyatáborban ismertem meg.Az első benyomásra úgy tűnt, hogy kedves lány és ez igaz is volt.A táborban szinte elválaszthatatlanok lettünk, pedig csak egy hétig tartott.Annyi hülyeséget csináltunk együtt, rengeteg közös dolog volt bennünk, és egy csomószor egyszerre mondtunk dolgokat.Hihetetlen, hogy ennyi idő alatt szinte összenőttünk.Aztán elkezdődött a suli.Mivel én B.-be kerültem ő pedig Á-s lett, eleinte kivoltunk akadva, hogy nem tudunk együtt bohóckodni az órákon, de aztán szépen lassan megszoktuk ezt az állapotot.Állandóan átrohangáltunk egymáshoz a suliban, meglógtunk táncról, a hétvégéken együtt mászkáltunk, vagy éppen csak videóztunk valamelyikünknél.Mindig mellette álltam, ha otthon voltak problémái, ha a suliban.És lehet, hogy néha túl kemény voltam abból a szempontból, hogy mindig megmondtam neki, hogy mit csinál rosszul, de kértem, hogy ez legyen fordítva is így.Tényleg minden 1000%-ig rendben volt, csak jött egy nagy-nagy probléma, ami eleinte még fel sem tűnt... 

Mivel még mindenkinek nagyon új volt a suli, természetesen nem utált senki senkit, de ahogy teltek a hetek az A. osztályban egyre több klikk alakult ki.

Az előbb emlegetett probléma nem volt más, mint D. osztálytársa A..Egyre többet voltak együtt és én meg egyre kevesebbet beszélgettem a D.-val.Ez nagyon zavart...
...Aztán hip-hop máris 1 hármas "barátság" közepén találtam magam.Akkor nem vettem észre, de rühelltem már az egészet.A D.-val való barátságom, kezdett teljesen szertefoszlani, ez a hármas "barátság" pedig a világ egyik legundorítóbb dolgai közé is tartozhatott volna.A lényeg, hogy megpróbáltam kihozni belőle azt, hogy "legyünk egymáshoz mindig őszinték".És persze rendesen megszívtam.A hátam mögött intézkedtek meg ilyenek, dehát mást nem is várhattam volna.A.-D. páros már teljesen kész volt.Az A.-t már régebben is utálta mindenki, mert mindenkinek kavart, de miután a D. összemelegedett vele, ő is teljesen átvette az A. stílusát és őt is megutálták.(mondjuk ebben az is közrejátszott, hogy lekezelően beszélt másokkal és játszotta a királylányt).Hasonló barátság alakult ki köztük, mint hajdan én és a D. közt.De ez más volt.Engem már le sem sz.rtak és még engem csesztek ezért le.Hát nem bántam elegem volt ebből a libás viselkedésből.Amiket akkor csináltam (na nem kell rosszra gondolni) mikor velük barátkoztam mind megbántam, mert az ő nagyszerű tanácsaikra hallgattam.De hogy miért?Jó kérdés...

Ma van egy hónapja, hogy összevesztem mindkettővel, persze azért mert az A. szépen bekavart (egy másik lánynak megmondtam azt amit hajdan a D.-nak és ezt az A. elmondta neki), de nem bánom.Nélkülük szabadnak érzem magam.Bár a D.-t sajnálom.

Persze a az A. nem lenne a D.-val kibékülnék, dehát ez van.Nekik jó így (bár valamelyik nap az A. bepróbálkozott vmi nyálas szöveggel, nem kértem belőle) és nekem is jó.Nem utálom őket, de nem kérek belőlük többet...

Ennyit a barátságunkról.Úgy tűnt örökké elválaszthatalanok leszünk, úgy tűnt senki más nem érthet meg nála jobban...
...Hát vége lett.Kár, nem kellett volna így törénnie.

Azthiszem ehhez a sztorihoz illene az a közmondás, hogy: "Nem minden arany ami fénylik"



Utoljára változtatva 03-31-2005 @ 10:36 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 04-01-2005 @ 01:10 pm)

Comment: Mit is mondhatnék...Sajnálom hogy vége lett. Véleményem szerint mindig minden változik, mozgásban van , és ez jó , bár néha nem tűnik annak .


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-01-2005 @ 05:29 pm)

Comment: Ha egy barát ennyire meg tud változni, nem volt igazán barát. Örülj, hogy vége, mert az igazi arcát valószínű most ismerted meg D-nek.


Hozzászóló: Alexy
(Ideje: 04-03-2005 @ 10:19 am)

Comment: Szimbolum: igazad van, változásra mindig szükség van, de valamikor ez fájdalmas. Angyaligirl: Igaz.Bár néha azon gondolkozom, hogy lehet, hogy én változtam meg?! Csak akkor nem tudom, hogy minek a hatására... Köszi a gondolatokat mindkettőtöknek :D


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds