[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 457
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 457


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Szerelem
-: Lyah
Ideje:: 04-06-2005 @ 11:56 am

Ahhoz, hogy valaki beléphessen a szerelem völgyébe, előbb tűzbe kell vetnie magát. Igen, magának is tűzzé kell válnia ahhoz, hogy ott élhessen. Annak, aki igazán szeret, olyannak kell lennie, mint az eleven tűz, égnie, lángolnia kell olthatatlanul.

A szívünknek nagy szüksége van valakire, aki elnézi a gyengeségeinket, rossz szokásainkat, szerepeinket, és azt látja bennünk, amivé szeretnénk lenni.

"A fel nem fogott szavakból
hiába hall meg ezret is,
ezer haszontalan szónál
több egy, ha az lecsendesít

A fel nem fogott versekből
hiába hall meg ezret is,
ezer haszontalan versnél
több egy, ha a az lecsendesít."
Dhammapada 101.

"Ha nincs kapcsolatod, akkor egy bizonyos valaki vagy, ha van kapcsolatod, máris valaki más lettél.
(...)
A kapcsolatot te hozod létre, másfelől viszont a kapcsolat létrehoz téged. Két ember találkozik, ami azt jelenti, hogy két világ találkozik egymással. Ez nem egy egyszerű dolog, hanem nagyon is bonyolult, a legbonyolultabb a világon. Mindkét fél egy külön világ önmagában, két bonyolult, rejtelmes világ hosszú múlttal és végtelen jövővel.

Kezdetben csak a két felszín találkozik. De ahogy a kapcsolat egyre meghittebb lesz, egyre mélyebb, egyre közelibb, a középpontok is elkezdenek kapcsolódni egymással. Amikor a középpontok találkoznak, azt hívjuk szerelemnek.

Mindenki azt hiszi, hogy tudja, hogy mi a szerelem - pedig nem tudja. És a szerelem félreértése váltja ki a féltékenységet. Az emberek szerelem alatt egy bizonyos kizárólagosságot, birtokviszonyt értenek - de egy egyszerű tényt nem fognak fel: amint birtokba veszel egy élőlényt, már meg is ölted.
Az életet nem lehet birtokolni. Nem szoríthatod a markodba. Csak nyitott tenyérrel tarthatod meg.."

És a kedvenc fimemből:
"..Mondjuk volt egyszer egy kislány, akinek attól kezdve, hogy fel tudta fogni, azt tanították.. azt tanították, hogy féljen a világosságtól, mert az az ő ellensége, ami csak bántani fogja.. Aztán egy verőfényes nap játszani hívod, ki a szabadba, de ő nem megy.. Ezért még nem lehetsz rá mérges igaz?.. Vagyunk akik vagyunk, az emberek nem változnak.." (Szép remények)

És Csodák pedig vannak :))



Utoljára változtatva 04-07-2005 @ 11:38 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-07-2005 @ 09:40 pm)

Comment: Igen "csodák vannak" hisz a szerelem maga a csoda. Két ember olyan testi lelki vonzalma, mely hatalmas energiát ad. Nincs olyan ember, kit a szerelem ne változtatna meg. Nem a másik, hanem a szerelem maga teszi ezt. Mindenki másképp reagál erre az érzésre, van aki megnyílik, van aki bezárkózik, van aki birtokol, van aki ad.


Hozzászóló: Lyah
(Ideje: 04-08-2005 @ 05:30 pm)

Comment: köszi angyaligirl :) örülök, hogy tetszett :-)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds