[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 245
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 246

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Másság...
Ideje:: 05-30-2005 @ 12:35 pm

Mindig három gyereket szerettem volna, hogy miért azt nem tudom, de azt igen hogy mai napig gondoskodok arról ,hogy ha megyünk a gyerekekkel valahova, vagy egyéb esemény van, akkor ha lehet három gyerekkel induljunk útnak. ( orvos még nem látott:-))) A párom ettől teljesen kivan,nem igazán érti mire jó ez , Neki bőven elég a mi "kettősünk", sőt Ő eredetileg egyet akart.Erősen gondolkozok azon hogy szülni kéne még , míg nem késő. Ami ellene szól,az az, hogy a kapcsolatunk nem éppen a virágzását éli, és így nem biztos hogy érdemes belevágni. Na, mindegy, ezt a kérdést elnapolom, van még egy évem ezen rágódni, aztán majd úgyis eldől hogy mi is legyen.
Tegnap elmentünk a vidámparkba, ahol ugye minden vidám.Nem vagyok anyagias, és ha már elmegyünk akkor ne jajgassak hogy "mennyibe fájt "ez nekem, de azért kicsit felháborított hogy egy menet 600 forintba került egy személynek ,és egy gombóc fagyi pedig 150 forint volt. Mindegy . Jól éreztük magunkat és ez a lényeg.
Mostanában egyre több minden aggaszt. Nem nagyon tetszik ahogy és amerre fejlődik(?) a világ . Egy felnőtt még csak eligazodik benne, de egy fiatal már kevésbé. Itthon sokat beszélgetünk, minden kérdésre válaszolok amit hozzám intéznek a gyerekek, nincs tabu téma , de még így ér meglepetés , hiszen ahány ház annyi szokás,márpedig aki közösségbe jár, arra sokminden ragad, és nem mindig hasznos dolgok.
Ahogy elnézem a mai "divatot", hát elképpedek.Menő dolog leszbikusnak, biszexnek,vagy egyéb normálistól eltérőnek lenni. Persze kérdés az is ,hogy mi a normális .Itt most nem arról beszélek hogy bajom lenne a felsoroltakkal, hanem arról hogy ma már szabadon választják meg a szexuális hovatartozásukat, tehát nem a genetikai vonalnak engednek, hanem mondjuk buliból lesznek leszbikusok vagy egyebek.Most, vagy én vagyok már nagyon begyöpesedett és maradi, vagy nem tudom, de mi lesz ha ez a "friss fuvallat" eléri kis családom ifjú tagjait is.Annak ellenére hogy sokat vagyunk együtt, meg beszélgetünk, meg nem néznek nem nekik való filmet , egyik szép napon azzal állt elő a lányom hogy Ő , meg a Szandi, meg még páran, biszexek. Azt hittem ....na jó , nem ragozom mit hittem. Mutattam hogy időt kérek, aztán leültünk ezt megtárgyalni. Előszőr is kíváncsi voltam hogy mit is ért ezalatt .Rövid volt a válasz : a fiúkat és a lányokat is szereti.:-) Nem gondoltam hogy egy nyolc éves kislánnyal ilyesmiről kell beszélgetnem, de kénytelen voltam, persze csak annyit, mennyiségileg és minőségileg , amennyit tényleg fel tud fogni . Erre én még nem voltam felkészülve, és most sem tudom hogy hogy lehetnék a leghatékonyabb ebben a tekintetben, főleg úgy hogy ma már tényleg simán előfordulhat hogy két lány vagy két fiú csókolózik az utcán.Nem ellenük vagyok, hanem a gyerekem mellett . Olyan nehéz ez. Elvileg tudom hogy ez nem betegség amit elkaphat, de közben azt is látnom kell hogy már semmi sem arról szól mint az én időmben.Remélem csak túlreagálom a dolgot, és még ez az első sokk hatása, és hamarosan jót nevetek rajta, és nem is kell ezen többet agyalnom......



Utoljára változtatva 05-30-2005 @ 12:35 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-30-2005 @ 04:12 pm)

Comment: Azt hiszem átérzem minden gondolatodat. Bizony ma nagyon nehéz gyermeket nevelni. Én is felneveltem hármat, szerencsére normálisak maradtak, de bizony az egyetem nem piskóta közeg. Ha viszont már az általánosban is kezd ez probléma lenni, én sem tudom hová fog mind ez fajulni. Ma a lányoknál azért lett ez divat (nekem elmagyarázták), mert az nem számít leszbinek aki a fiú kedvéért megy bele hármasba, mert a fiú ezt szereti nézni. Hát az én arcomra is ráfagyott a mosoly. Persze tudatták velem Ők nem tennének ilyet. Én meg csak reménykedtem. Ilyen a világ MA. :)))


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 05-30-2005 @ 08:40 pm)

Comment: Régen is voltak problémák. De most különösen nehéz szülőnek lenni. Sok infó éri a gyerekeket, jó is, rossz is. Segítség kell a gyereknek, hogy eligazodjon. Ha jó a gyermek-szülő viszony, ez segít neki megitélni, hogy mi a normális hozzáállás a különböző őt érő hatásokhoz. Úgy hiszem, igazi szülő vagy, hogy igyekszel sokat lenni a gyerekeiddel és biztosan bízni fognak benned. Én is három gyereket neveltem fel, nagyon elfoglalt voltam, vittem magammal őket, ha tudtam, egyedül is voltak, de nem magányosak. Az biztos, hogy most meglehetősen bonyolult világban élünk.


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 05-31-2005 @ 02:02 pm)

Comment: Nos, úgy látszik, mi három gyerekes anyák jól összejöttünk. Két lányom és egy fiam van, szerencsére már mind felnőttek. De be kell vallanom, nekem is kemény fejfájást okozott, mikor pl. a fiam a haverokkal éjszakázott, és csak bízni tudtam benne, hogy nem éri semmi rossz hatás. Szerencsére mindhárman jó irányba fejlődtek. Nem nézem le és nem ítélem el a másságot, ha a szomszéd gyerekéről van szó, de a sajátomat jobban szeretem ilyennek látni! Nefi


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.22 Seconds