[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 581
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 581


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

"Plafonmonológok" 3
Ideje:: 03-11-2007 @ 07:04 pm

Közkívánatra... :)

Gizi, 31 éves, titkárnő
Gyerekek: még az apajelöltet vadássza

Hohó, ez már döfi! Szó szerint! Fenébe..., csak az asztal ne lenne ilyen kemény...szerencse, hogy új, a réginek már kitört volna mind a négy lába... "Benn van már főnök? Igen? Húúúú, de hatalmas!" Ó, főnök az a holnapi értekezlet anyaga! Legalább ne tapossa, ne gyűrje össze! Ahh.. ez jó, maga, maga észvesztő... remélem, megkapom a fizetésemelést, még néhány ilyen túlóra és meglesz... csak rá ne jöjjön az igazgató, hogy én mellette még a Sanyival is... hiába no, ohh, ohhh,  a mai világban több vasat kell tartani a tűzben... a dirinek úgyis annyira húzódik a válás....Azt amúgy megfigyeltem, minél feljebb van valaki a ranglétrán, annál kisebb neki.. hihi... még be is magyaráznák, hogy összement a tériszonytól... ahhh...uhhh... Sanyi kisfőnök, nagy farokkal... remélem, bezárta az irodaajtót... bár...óhh...igen! ... ilyenkor már senki nincs idebenn...senki...áhh, váltsunk? Igen, ezt szeretem! Gurulós székkel körbeugrálni az irodát...ahhh...ahhh.... ahhhhhhh!!!
Hoppá. Ööööö.... jó estét...igazgató úr...

Berta nővér, 42 éves, apáca
Gyerekek: öt kolostorban nevekedő árva, kiket a sajátjának tekint

Ó, én Uram... tisztában voltam vele, hogy Bence atya nagyon meg fog engem büntetni tisztátalan gondolataim miatt. Hiszen ide vezetett, eme távoli, kies cellába. Valóban bűnös vagyok... mea culp, mea maxima culpa...Levetkeztetett engem, és azt mondá, hajoljak előre, és fogadjam a penitenciát. Jaj, ez valóban kemény...nagyon kemény penitencia...jaj... de megérdemlem.. jaj, jaj, büntessen még, hogy lelkem megtisztulhassan, büntessen! Hadd vezekeljek, gyötörje gyarló testemet ama nevelő eszközzel! Ó, igen, igen, már látom a fényességet... micsoda fényesség...megvakulok...óh... én bűnös, szégyentelen, tele vagyok bűnökkel...azt hiszem, holnap is gyónok majd...

Marcsi, 35 éves nyitott házasságabn, az első alkalommal négyesben...
Gyerekek: 1, kollégiumban

Na, most kiderül, jó ötlet volt – e ez az édes-négyes. Idáék elég szimpatikusnak tűntek.Ó, mit csinálsz, Karesz? Ezt sose szoktad, ha kettesben vagyunk... Hát persze, most fel akarsz vágni... bizonyítani kell.
Ahhh, ez az, na! Olyan vagy fiam, mint ifjúkorodban! De megtáltosodtál! Jajaj, most párcsere... ettől féltem a legjobban...hé te! Ne csodáld már ennyire Ida melleit! Jó, elhiszem, hogy nagyobbak az enyémnél... hah, húúú, ez a Tamás jobban csinálja a Volvó mosást, mint te... úh... jaj... merjek hangos lenni? Még megsértődsz rajta... de ez annyira... hmmmm... mondjuk az övé kisebb, mint a tiéd... ezt azért el kell ismernem. De láttam, ki is húztad magad... igen... igen... te jó ég, úgy látszik nem csak szablyával, hanem kis tőrrel is lehet nagyot alkotniiii!!!

Vilma, magát jól tartó ötvenes szépasszony, öt éve nem látott férfit.
Gyerekek: Kettő, kirepültek a fészekből

Most leejtjük a kulcsot, és szépen lassan lehajolunk érte. Szoknya kicsit fölcsúszik, épp csak amennyire köll...Na...a fene vinné el, nem tovább ment... ez is fából van. Vagy impotens. Na, ott jön Pityu, a házmester... Kulcs leejt...behajol... hééé... jaj, hát feldönt baromja... mit csinál...engedje el a szoknyámat! Tisztes özvegy vagyok! ... hé, már a bugyogóm rángatja! Hova tuszakol, a tárolóba? Jajajajaj... hiszen ez berakta... Jééézus, berakta! Pityu... Segítséééég! Valaki!!! Megerőszakol a házmester! A házmester!... A mester.... a MÁGUS!!!!!! Pityu.....Pityukám.....

Naca, 23 éves, most költözött élete párjával egy papírvékonyságú falakkal rendelkező panelba
Gyerekek: ejj, ráérünk arra még....

Remélem, fölhúztad a másolásvédelmi eszközt... igen, akkor gyere, hadd szóljon! Igen, szóljon! Áááá...ohhh...uhhh... Hogy maradjak csendben? Ugyan...hadd irigykedjen az a savanyú Böbe... Neki a szőlő is az...ahh..ahhh. de a férje helyében én se raknám meg többször... ha így elhanyagolja magát...műanyag otthonka...meg olyan a feje, mint a védekező mongúzé... uh...ohh..Figyu csak! Ők is kezdik! Mi a fene! Gyerünk, mutassuk meg nekik, hogy kell, körözzük le őket! Na, ki a jobb? AHH..AHHH... IGEN! ...(élvez...élvez...fülel... fülel...)TE EGY FENOMÉN VAGY!!! (élvez...élvez...fülel...fülel...) Ó, MEKKORA! SOSEM LÁTTAM MÉG EKKORÁT! Te meg ne röhögj!... (fülel, fülel) ÉS MILYEN KITARTÓ...AHHHH... Pszt! Te, nem hallok férfihangot. Sztem csak a Böbe nyög egyedül... itthon sincs a férje...ezt a ripacsot...

Bea, 28 éves nimfomán újságírónő. Afrikában elfogták a bennszülöttek, épp végigmegy rajta a törzs összes férfitagja
Gyerekek: kinek van arra ideje?

Hát van isten! Ez meg itt a paradicsom! Ennyi szexéhes, jófajta, nagyfarkú négert sem láttam még! Húúú, ez aaaazzz! Nyomázzad, apukám! Azta, micsoda karikák lógnak a füledben!  Meg a sminked se semmi! Minden nap újrakened? Höhö! No, ez nem volt egy nagy durr... Jöhet a következő.. nézd már! Ennek még a szerszámjában is van karika! De jó! Sose voltam még fütyi-piercinges pasival! Te jó isten! Igen... óh...óh... most meg mit nézel? Nem láttál még nőt, aki élvezi a szexet? Ne bámulj, csináld! Döngölj meg, bébi, egyem azt a fölékszerezett micsodádat! Uhh... oh.. áhh.. igen... gyere... gyere te is... meg te is... még, még, még... na, mi van fiúkák, ennyi volt?  Hol a többi jelentkező? Ne már... Valaki... repetát?

Panka, 16 éves tanulatlan alföldi parasztlyány
Gyerekek: ő ilyenre nem is gondol

Hej, te molnár! Mi az, hogy a szép lyányok természetbe fizetnek? Mönnyek ki az udvarra, és ott adjam a garast? Hmmm. Hogy feküggyek a hátamra, és tűrjem föl a szoknyámat? Ennyi? Nem is olyan drága dolog ez az őrlés. Ijj, hogy a sánta lábú vak macska virnyogjon neki szerenádot! Hát nem belém rakta a csunyáját! Mit csinálsz te, hogy így jár a fokhagymagerezded! Úgy rázkódsz rajtam, mint az öreg Sebők, amikor ráfogott a meggyfárul a villanydrótra! Hallod –e te Gyuri! Osztán jó lisztet adjál ám! Múltkor is hogy becsaptad Jóska nagybátyámat! Ocsút adtál liszt helyett! Káromolt is Jóska bátya, pedig Maris hugom is fizetett neked rendösen! Mán gömbölödik is a hasa! Ha velünk is meg meröd tenni, idegyön idösapám, oszt’ lecimbálja a lógódat!



Utoljára változtatva 04-18-2010 @ 08:02 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Samway
(Ideje: 03-11-2007 @ 07:12 pm)

Comment: Potyog a könnyem úgy röhögök...Te dio kikészíted az embert:)))))))


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 03-11-2007 @ 07:25 pm)

Comment: én bűnös, szégyentelen, tele vagyok bűnökkel...azt hiszem, holnap is gyónok majd...én is én is:))))


Hozzászóló: csitesz
(Ideje: 03-11-2007 @ 08:04 pm)

Comment: Drága Dio! A szögedi kiejtésed nem volt jó. Ha szeretnéd, segítek. A vers hangulata illeszkeddik az őlőzőekhez. Kiváncsian várom egy kötetben. Hajrá! puszi Józi.


Hozzászóló: gabiga
(Ideje: 03-11-2007 @ 10:21 pm)

Comment: Dio! csúcs vagy! nem lenne fülem körülröhögném a fejem! :))))))))))))))))))))


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 03-11-2007 @ 10:38 pm)

Comment: Szetsirtam az agyam!!! Nagyon joooooooooooooooooo volt.


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 03-12-2007 @ 08:25 am)

Comment: Nagyon kedvesek vagytok. Az az igazság, hogy a tali hanganyag inspirált, amikor meghallottam a fantasztikus előadóinkat. :D Köszönöm nektek. Dio Csitesz, írtam privit!


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 03-12-2007 @ 10:26 am)

Comment: Ó, de kár, hogy nem lehetek ott veletek Dio! Nagyon élvezném, mint ahogy már itt olvasva is nagyon sokat nevetgéltem. A kisördög bújt belém, általad! Puszillak!


Hozzászóló: soman
(Ideje: 03-12-2007 @ 10:32 am)

Comment: "...mea culp, mea maxima culpa..." mea cuppan, és így tovább, humoros pajzánságod felülmúlhatatlan, gratula!


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 03-12-2007 @ 10:58 am)

Comment: Ne búsulj, Eroica, én sem leszek a márciusin... majd áprilisban. Akkor előadjuk, ha az égiek is úgy akarják.. :) Puszi, Dio


Hozzászóló: 102
(Ideje: 03-12-2007 @ 11:12 am)

Comment: élveztem... egy. nulla. kettö. :)


Hozzászóló: Aquarius_
(Ideje: 03-12-2007 @ 12:54 pm)

Comment: Hijjj, azannyát !!!! :))))))))))))))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 03-12-2007 @ 01:45 pm)

Comment: Itt is megdicsérem - zseniális :)))


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 03-12-2007 @ 02:33 pm)

Comment: Köszönöm. (pirul... pirul..) nektek érdemes. A közönséget illeti a taps. Dio


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-12-2007 @ 03:16 pm)

Comment: Dio, dio változatlanul nagyon jó. A nevetés mindig jól esik. puszillak: gaby


Hozzászóló: Piba
(Ideje: 03-13-2007 @ 03:56 am)

Comment: Ugylatom eleg jo gyakorlataid vannak az ilyenben, vagy ha nem akkor sokat olvastal rola. Mindegy jol meg irtad, tetszett. Udv, Piba.


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 03-13-2007 @ 10:43 am)

Comment: Öhmrz... Várjál, összeszedem arcarcvonásaimat... No, most már jobb: "csak" idétlenül vigyorgok. :)


Hozzászóló: tokio170
(Ideje: 03-13-2007 @ 10:44 am)

Comment: Jó stílusban, jó téma....Olvasmányos, köszi a vidám perceket!


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 03-13-2007 @ 02:25 pm)

Comment: Kösziiiii! Ha észreveszitek a különbséget, ezek már nem plafonbámulós, hanem élvezős csajok. Hogy ne menjen el kisssp kedve semmitől ... :D Dio


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 03-13-2007 @ 08:17 pm)

Comment: Ragozd, csak ragozd még tovább dio!:)))Fantáziád kiapadhatatlan, ahogy így elolvasgatlak...:)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.45 Seconds