[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 262
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 263

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Confused.gif
Munka itthon...
Ideje:: 07-14-2005 @ 10:36 am

Ma már remélem,megkapom Norbi levelét...Rettenetesen hiányzik!Nagyon rossz nélküle!Tegnap sms-eztünk,írta,hogy volt a Bodensee-nél,nagyon tetszett neki.
Vááá,kezdem bánni,hogy azt az ötletet adtam apának:ne tapétázzuk,hanem fessük ki az étkezőt!Nem jutott eszembe,hogy a lecsöpögő festéket fel is kell takarítani,és anya csak tegnapig volt itthon,szóval rám marad szinte minden.
A tegnapi napom nem volt nagyon rossz.Inkább felemás. A chaten is volt 1-2 normális ember,de bunkók is...Mi a jó abban,ha chaten keresztül sexelnek?Vagy intim dolgokat kérdeznek másoktól?Undorító,ha vkit ez izgat fel !!! Nagyon felháborít az ilyesmi engem! Meg msnen is,van egy Viktor nevű itteni csávó,akit felvettem tegnapelőtt partnernek,de már megbántam...Tegnap több órán keresztül könyörgött nekem,hogy találkozzunk már,csak beszélgetni(tudja,h van barátom),meg ilyenek,de írtam neki,hogy nem vele van a baj,de semmi kedvem kimozdulni...Még este 10kor sem hagyott békén,aztán meg megsértődött...Egyből ki is léptem,engem nem érdekel. Bezzeg Tomival(egy Pesti csávó,még tavaly ismertem meg chaten),tök normális volt,nem is nyomult meg semmi...
Hát ez van.Vannak bunkó parasztok és normális emberkék is,akikkel el lehet dumálni.
Hú,szombaton buleeeeee!!!!!Alig várom!De kicsit szomorú is vagyok,mert záróbuli lesz,ugyanis teljesen felújítják a discot,majd csak szeptemberben nyit ki újra.A nyitóbulin pedig ott lesz a Viva tv a Club Rotation című műsorával...Izgi lesz!
Nos,mára ennyit.Megyek,mert még segítenem kell itthon.
Csáó!Pusssszzzzeee!!!


Utoljára változtatva 07-14-2005 @ 10:36 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: floodoftears
(Ideje: 07-16-2005 @ 10:50 pm)

Comment: Mindenki vmiért van itt, vmiért ír verseket, és vmiért teszi nyilvánosságra a gondolatait. Nos, azt hiszem, te teljesen egyedi vagy a témáidat illetően. Beleolvastam az Őrült Lányok-ba is, asszem nem sikerült elkapnom a mondanivalót; a blogodban megjelent írásaidban pedig úgyszintén. Lehet, hogy egyedül vagyok a véleményemmel, de miért nem próbálsz meg vmi mást mutatni magadból? Vmi komolyabbat, mélyebbet. Vagy igazán ez lennél te?


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.21 Seconds