[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 637
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 637


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Egy távoli dallam
-: atec
Ideje:: 08-20-2007 @ 05:22 pm

Torkig volt az egésszel. Hogyan tudott felszabadulni abból a kisvárosi nyomásból? A mostohaapja minden nap nyugodtan ment az irodájába. A saját apját kellene keresnie. Hős, nem csak neve szerint. Valamire vitte a dolgát. Fájtak a lábai. Le kellett ugrania a padlásról, miután a pajtába be volt zárva és nem várhatta, hogy valaki kiszabadítson onnan. Az ilyen helyzetek mostanában gyarapodtak. Valami kisiklott az életében. A húgát mindig dicsérték. Ebben a polgári, szűkes életben sikeres volt. Ő is még valamire viszi. Nem kell ezt bizonyítania senkinek. A gyárban nem volt rossz dolog a fogyatékosakkal együtt dolgozni, de sokáig már nem fogja bírni. A kudarc után még egyszer megpróbálta. A nyomasztó unalom és az energia, ami forrongott benne, azonban nehezítette, hogy minden nap ugyanabban az időben keljen és rendszeres munkát folytasson. Külföldre menni, ott boldogulni. Este összecsomagolt. Mindent maga mögött hagyni. Nem lehetett olyan nehéz. Miután az este még az anyával veszekedett, reggel elment. Gyalog át fog menni a határon. Nem egy határállomáson. Egyelőre az országúton végig kellett mennie. Talán majd valaki felvesz. Az út szélére állt és stoppolni kezdett. Nem, a legközelebbi nagyobb városba nem akart menni. Franciaországba akart menni. Aztán ez a traktoros vitte el. Egyszerű emberekkel beszélgetni, akikből az a bizonyos bölcsesség és meleg áradt, az ő emberei voltak. Hova akar menni a hátizsákjával? Meglépett. Mit akar Franciaországban kezdeni? Fogalma sincs. Csak kilépni abból a szűk létből. Azon kívül a letartoztatásától kell tartania. Nincs kedve börtönbe mennie. Elkaptak droggal. És miért csinál ilyen dogokat? Azt most nem tudja megmagyarázni. Saját elmélete volt ezekről a dolgokról. A tudat tágulásáról szólt. Maga is kipróbálta. A drogokat legalizálni kellene, úgy, mint Hollandiában. Franciában is drogozni akar? Azt nem, németet tudna tanítani. Az anyanyelvűeket mindig keresik. Egy nyaralási falúban is tudna dolgozni. Sok német a Földközi-tengernél nyaral. Ha ő a saját fia lenne, az asztal lábához kötne, de ő döntött így, valamikor még meg fogja bánni. Most még visszamehet. Roland leszállt a traktorról és megköszönte a fuvart. A következő kis helységben kávézót keresett.


Utoljára változtatva 08-20-2007 @ 05:22 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Si
(Ideje: 08-29-2011 @ 09:25 am)

Comment: Tetszik a téma és a fkifejtés módja is. Egyes helyeken a szórenden javítani kell. Kár, hogy nem tördelted a szöveget.


Hozzászóló: Si
(Ideje: 08-29-2011 @ 09:39 am)

Comment: Tetszik a téma és a kifejtés módja is. Egyes helyeken a szórenden javítani kell. Kár, hogy nem tördelted a szöveget.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.22 Seconds