[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 174
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 175

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A szabályok
Ideje:: 11-18-2005 @ 10:47 pm

Kérem szépen itt minden a szabályok szerint működik.

A szabályok ki vannak írva különböző kis táblákra. Mint említettem, nincs személyzet. Ezért van ez így. Kaptam egy kulcscsomót, ami állítólag mindent nyit, ahova nekem mennem lehet, és semmit nem ahova nekem nem szabad. Eddig logikus. Kinyitottam a szemétledobót, elvégre majdnem egy hét eltelt.

-Ne dobj le olyat, ami üveg, vagy műanyag!

-Ne dobj le olyat, amiben fém van, olyat sem, amiben fémmel bélelt papír van, például dobozos üdítő doboza! Ne dobj le üres konzervdobozt!

-Továbbá ne dobd le azt, ami nagy, és azt  sem, ami kicsi!

-Ne dobd le az elhasznált ruhádat, és a zoknidat!

-Amit ledobsz, azt egy műanyag zacskóban teheted, aminek a tetejét lezártad. ( bekötötted. )

Mindez a goverment 1999/XX/ 68 alapján alapul.

Az alagsorban van az uszoda, szauna, és a konditerem.

-Ne menj be, ha tíznél többen vannak bent.

-Ha bemész, akkor zárt láncú televízión figyelünk téged. Ha elfogadod, tovább mehetsz.

-Ha az uszodába indulsz, akkor legyen rajtad ruha a fürdőruha fölött, még az elevátorban  is, és legyen rajtad papucs, vagy szandál.

-Légy szíves zuhanyozz a medencébe lépés előtt!

-Ha valaki be szeretne jönni, és vele együtt tíznél többen lennétek, és te tíz percnél régebb óta vagy bent, légy szíves kijönni.

-Ha meg akarsz fulladni, akkor nyomd meg a piros gombot, és a telefonban bejelentkezünk!

-Ha befejezted a fittness programod, és felmentél a szobádba, zuhanyozz le!

Minden után ki van írva valamilyen goverment szabály, amire ez alapozódik, és az, hogy:

Köszönjük együttműködésed, a managament.

Még rengeteg ilyen van kiírva, például ne nyomkodd a tűzjelző gombokat feleslegesen, ne nyisd ki más ajtaját, ne nyisd ki az emergency feliratú ajtókat, stb.

Minek néznek ezek engemet? Felnőtt embernek? Reméljük nem tévednek. Vagy igen? Mindenesetre nekem már az is nagy öröm, hogy el tudom olvasni. Ezért gondosan betartom.



Utoljára változtatva 11-18-2005 @ 10:49 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csingi
(Ideje: 11-18-2005 @ 11:14 pm)

Comment: Opuszodból kiderül, hogy mindenütt vannak szabályok? Nocsak. Azért csak érzed jól magadat, és miért nem lehet a kicsit sem ledobni? (tátomszámatemotikon)


Hozzászóló: veva
(Ideje: 11-18-2005 @ 11:40 pm)

Comment: Jót vigyogtam itten - félig aludva! :))


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 11-19-2005 @ 01:39 am)

Comment: Szia Csizi! :) No, ha már ilyen jól összeszedted a szabályokat, remélem azt is tudod, hogy márpedig a szabályok általában azért vannak, hogy legyen mit megszegnünk! :))) Na persze erre csak azért figyelmeztettelek, mert a barát azért barát, hogy figyelmeztessen iljen dolgokra. Meg hogy a nagy kapuk mellett mindig van legalább egy kiskapu. No, azon menj be nyugodtan! :) zizike


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 11-19-2005 @ 03:14 am)

Comment: ejnye - bejnye Koma! haat nem megbszeeltuuk eloore!? mondtam - ha jossz Kanadaaba, (totalais szabadsaag hazaja ez!) itt mindent szabad.. csak allandoan tuuntetnak ellene! gondolkodni NEM szeretnek a kanadaiak! (tuuntetni igen!) tudjaak a Governement gondoldik helyettuk! ezt koozlik szabalyokban, regulaaciokban! ees ezert van-nak a szabalyok, hogy lekakaaljak azokat ees leepten - nyomon azt teszik! lathatod! de mar Te felig kanadai lettel ugye, a soort mar ugy iszod, aproo kortyokban, uvegbool vagy dobozbol! poharat nem keernek nem toornek csak oothonodba toornek be. .. de csak minden keet heeten (atlagban) tovaabi joo kanadaizaast, kulccsomoodat se dobd le a szemeetaknaaba! az is feem!


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 11-19-2005 @ 06:36 am)

Comment: Kedves Csizi, úgy gondolom, ez a minimum, cserébe, hogy megnézheted és meghallgathatod (!) közelről a Niagarát. Bevállalnék érte háromszor ennyi szabályt - elhiheted :)) Azért ne lepődj meg, ha odaértek, és tele lesz tiltó táblákkal a környék, mint mondjuk: "A látványról bárminemű feljegyzés (lásd: blog) készítése csak fővesztés terhe mellett lehetséges." Azért remélem, a kedvünkért mégis bevállalod :)


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 11-19-2005 @ 09:36 am)

Comment: Jót mosolyog ilyenkor az ember ,hiszen olyan egyértelmű hogy mit lehet és mit nem. Mégis az utcán sokan szemetelnek, az égő csikket kukába dobják, a kutyapiszkot sem takarítják el, és bizony az uszodába sem biztos tisztán mennek ,pedig elvileg mindenki tudja hogy mi a helyes....Ez szigorúan itthoni tapasztalat! :-)


Hozzászóló: EnolaG
(Ideje: 11-19-2005 @ 10:18 am)

Comment: figyelmeztetni mindig lehet... aztán mi van, ha meg akarsz fulladni, de mert nem írták ki, nem nyomod meg a piros gombot? bepereled őket, és milliókat vesztenek. hallottam egy esetről, amelyben egy kiskutyás hölgy szerepel. ez a hölgy levitte sétálni a kiskutyáját, csak sajnos vizes lett. mivel megszokta, hogy ilyenkor a gyorsabb száradás érdekében beteszi néhány percre a sütőbe, betette a mikrohullámú sütőbe, mert ugyan mi különbség van a kettő között, és különben is a mikro gyorsabb... azóta ráírja az adott cég a mikrohullámú sütő használati utasításába, hogy élőállatot, pl kiskutyát nem szabad beletenni, mert a hölgy ezzel nyerte meg a pert.


Hozzászóló: soman
(Ideje: 11-19-2005 @ 10:36 am)

Comment: Na, miután olvastalak, csupa olyan jutott eszembe, amit EnolaG megfogalmazott. Hijja kérem, az nagy szabadságot igyekeznek szabályokba korlátolni, de ez ne zavarjon meg abban, hogy élvezd a kinti léted minden pillanatát!


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 11-19-2005 @ 11:43 am)

Comment: Csak el tévedj a szabályok között.....s mikor haza érsz,....a mogorva pincér sem fog bosszantani....mogorva, de szól hozzád...:)))


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 11-19-2005 @ 12:39 pm)

Comment: bocs! - hogy ismeet, de szimbolum "mosolya" -ban nem osztozom, mindaz amiket felsorol (utcaan csikkhalmazok, kuutyapiszok, uures muanyag palackok, aluminium cann-ek reccsenve repuulnek pofaadba! ha feelre nem ugrassz, auutok penderitik oorult szaaguldaassal azokat az uttestrool! .. szooval hiaaba Kanada! mindenutt a vilaagon iigy van ez!.. az "emberektool" fugg! - nem az orszaagtol!-------- a mi haazunkban - uuszoomedence a 18-adikon a tetoo alatt - egy nap (majdnem mindig egyedul vagyok 300-400 valahany leelek kozuul csupan! szokaasosan egyedul!) s nagy meglepeteesemre ( mert szabalyos akartam lenni! puceeran a zuhany alaa allni akartam DE! ott egy vigyorgo kinai "gyerek" a kutyajat szappanozta a zuhany alatt!!.. ime : csak 1 peelda a SOK KOZUUL!! -------- nem "negatiiv" mindig panaszoskent irom ezeket... csupaan jelenseegkeent, szinteen humoros ceelzattal - Csizihez csatlakozom!


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 11-19-2005 @ 02:30 pm)

Comment: Oké, köszi Mindenkinek. Majdcsak eligazodom valahogy. :)))))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 11-19-2005 @ 09:02 pm)

Comment: Tudod Csizi rend a lelke mindennek....:)))))) Csak lehessen elviselni...:)))) Nos szerintem ott azért, sikerül ez neked is...:)))))


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 11-19-2005 @ 09:33 pm)

Comment: Csizi jobb ha beleszoksz! Kúszik ez már hozzánk is.


Hozzászóló: bla
(Ideje: 11-19-2005 @ 09:41 pm)

Comment: Érdekes ország lehet, de mégis, mintha a rend nagyobb lenne...


Hozzászóló: bla
(Ideje: 11-19-2005 @ 11:16 pm)

Comment: Érdekes ország lehet, de mégis, mintha a rend nagyobb lenne...


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 11-20-2005 @ 04:15 pm)

Comment: Hát ez ilyen , de azért ki lehet bírni. :))))


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 11-21-2005 @ 07:45 am)

Comment: :DDDDDDD


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.23 Seconds