[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 629
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 630

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Kell-e lózung?
Ideje:: 01-06-2006 @ 08:15 pm

Igen! Kell-e lózung?

Ez a szó a XIX. században idetelepült németektól palócosodott. Jelentése kicsit az: izé-hez hasonló, de azért attól tartalmasabb. Nevezetesen hogy fölösleges beszéd. No ezért kezdem így, mert nem tudom, hogy egy naplóban kell-e a mindig ismétlődő dolgokat jegyeznie a naplózónak. Én úgy érzem nem, de úgy is.... Hogy igen, mert akkor a későbbi olvasó azt hiheti, hogy innét aztán valami hibádzik. No ez is badarság, mert most akkor a naplónak mindig úgy kéne kezdődnie, hogy: letettem a ballábam az ágyról, majd a jobbik balt, megjártam a szükséges helyeket stb...

Marhaság... Az is ha nem is utalunk ezekre... No ez utóbbiban maradok magammal, a reggeli leltárkészítéskor, miután az asszony kinyomja a lábamat már lassan egy éve békénhagyó görcsöt... Ez rettenetes. Kelnél fel aztán valami iszonyatos fájdalom durran a vádlidba... Ráadásul úgy, hogy sajátmagadnak kezelhetetlenné válik az a lábad, s rádaásul ordítós és káromkodós is... Képtelenség egyedül megoldani. Nekem még nem sikerült ugyanis saját magamnak hátrafeszítenem a lábfejemet... Menne ez úgy, ha fel tudna állni az ember, de az képtelenség...

No! Ilyen szépségesen indult a szokásos lózung előtti napom... Baba nem?... Álmodni sem lehetne jobb kezdés, hogy a moly essen belé...

Délelőtt a privi csomagküldő szolgálatommal érkező csomagomért Tarjánba kell mennem. Megérkezik! (Ez a csomiszolgálat röviden azt jelenti, hogy valamelyik városból nem postán küldünk egymásnak csomagot, hanem a buszsofőrrel. Csitt! Ez titkos! Egy almáért, narancsért, üdítőért, jó szóért így néhány kilós csomag - szuperexpressz gyorsasággal - menetrendszerint érkezik.) Ahogy az elő van írva. Még sohasem veszett el csomagom. Akkor sem ha küldtem, akkor sem ha kaptam. Pedig érték, szakdolgozat miegymás már sokat utazott...

A kocsiban várakozva (a Meki előtt parkolva - ismerős a bácsi - nem kell parkolási díjat fizetnem) röhögőgörcsöt kapok kis híjján, amikor olvasom, hogy a néhány hónapja még nyálaspuszira is zászlóbatakart polgármesterünk egy raktárba osztotta be a nyálaspusziba takart zászlós alpolgármesterét, mert az ellent merészelt. Előtte ment már ez. Ez dívik, mert az alpolgármester is papírraéretté (felmondás) tett néhány renitenskedőt... Hijj, de jól folytatódik a lózung utáni napom...

Estére pedig a lelkemcsücskére, megjelenik a Full-Magazinban a Vízkereszt című írásom. A lózungokat is kihagyhatnám, csak van-e értelme?



Utoljára változtatva 01-06-2006 @ 08:22 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: vp_rozika
(Ideje: 01-07-2006 @ 04:45 am)

Comment: Szia Laci! Érdekfeszítően tudsz filozófálgatni... Megmosolyogtattál vele, de elgondolkodtató momentumokon állsz meg és töprengsz... késztetve ezzel az olvasót is, hogy tessék megállni, együtt gondolkodni veled. Érdemes! Különben is nagyon szeretem ezeket a blogokat... Sokat, nagyon sokat árulnak el az írójukról. Személyes, bensőséges. Jó volt olvasni, Rozika


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-07-2006 @ 07:03 am)

Comment: Jól rajtakaptál! Rozika! Igen! Én ezt tartom a legfontosabbnak egy mások kezére is adott naplóban. Ismét csak azt írhatom ide: Megtisztelő a figyelmed.


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 01-07-2006 @ 07:42 am)

Comment: Mikor babát vártam, mindig elkapott az ilyenféle lábikragörcs. Szedjél kalciumot vagy magnéziumot, és jobban leszel.


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-07-2006 @ 08:55 am)

Comment: Jaj Bogika! Ezek ellenére jön. Már kopik lassan minden! Szerencsére ezen a fránya gyógyszeren kívül nekem nincs semmi függőségem. A vérnyomás - arra pirula. Ez az alap - node ettől borul a vízháztartás - újabb pirula. Ettől görcsöl a lábam - ujabb pirula. Ez elősegíti az erek meszesedését - újabb. Ennyit már nehezen dolgoz fel a máj - újabb. Képzeld nyáron nagyobb a rend, mert akkor nem szokott magas lenni a vérnyomás, napokig, hetekig semmit sem kell szednem.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-07-2006 @ 10:01 am)

Comment: Itt voltam, olvastam - és nem akarnék itt lózungokat mondani :))


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-07-2006 @ 10:07 am)

Comment: Aranyos vagy Netelka! Köszi a látogatást!


Hozzászóló: soman
(Ideje: 01-07-2006 @ 10:56 am)

Comment: Tudod Te jól, hogy kell az a lózung, mert izé, szóval időnként úgy elgondolkodtatsz, hogy hírtelen még szavakat sem találok...


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-07-2006 @ 05:34 pm)

Comment: Igen! Sok minden lehet jelentős, amire azt gondolnánk, hogy jelentéktelen. Tegnap ez fogta át a napom... A cím is ezt szolgálta. Viszont ezzel újabb feledésre ítélt szót hoztam vissza, hacsak néhányunk közé is. Köszi!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds