[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 569
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 569


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Ismét egy csoda
Ideje:: 01-11-2006 @ 06:13 pm

Éppen letudom a lózungot, s hallom a zúgásáról, hogy meghozták a fát. Mégis ki kell vinni majd azt a hamut. Kicsit még enged is az árból - a türelmemért - hálából egy ezrest... Ember! Ez egy igazi ember, még akkor is ha késett... BELÁTTA, HOGY HIBÁZOTT!!!

Munkára fel... Jól kialakult már a gyakorlat: a fiam befúrikolja, az asszony kézreadja én pedig sorjázom... Próbáltunk már változtatni, de ez az igazi... Nem vagyunk királytigrisek, így csak pihenőkkel megy.

És egy ilyen pihenőben érkezett a csoda... A lelketemelő! Bogika hozzászólásait olvasva - már az első alkalommal - egy kis arcocska villant be minduntalan. A kis arcocska tágra nyílt szemekkel csodálkozott rá - sok-sok évvel ezelőtt - hogy huncutkodom le az ujjamat... Most megint Bogika hozzászólását olvasom. Itt a kis arc! Ismét! "A Besztercéről a Gagarinba kellett járnom iskolába"... Azonnal bepötyögöm a félreérthetetlen jelszót: rádióamatőr vagyok... A válasz: igen az a Boglárka vagyok, én pedig az a Laco bá'... Emlékkönyv, rácsodálkozás az öt gyönyörűséges picire, s mégnagyobb rácsodálkozás az édesannyukra, hiszen a régi kis érdeklődő arcocska helyén egy érett nő néz rám... Mi ez kérem, ha nem csoda... a XXI. század csodája... Bogika boldoggá tetted a napomat!...

Mindenkinek hasonlót kívánok!...

Mit most már sincomi, matefi baromságai, bár azt is le kell valamiképp rendezni... Repül a fa befelé!... Mosolygós az arcunk, hisz Marika is emlékszik még a kicsi Boglárkára...

Szeretem a csodát! Kiváltképp, ha velem történik!

Még ilyen jó napot! (s akkor még nem is említettem, hogy az örömcsatornán Bogika állásajánlatot talál Marikának, Huhujé! Ha ez bejön...) Alig várom a reggelt!



Utoljára változtatva 01-11-2006 @ 06:16 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 01-11-2006 @ 08:04 pm)

Comment: Sok sikert a holnaphoz!


Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 01-11-2006 @ 08:41 pm)

Comment: :o))) Azt hiszem az ilyen apró csodákért érdemes nyitott szemmel járni. És a hamu is kikerült :o) Nálunk ugyanez a felállás fapakolásnál, érdekes:o) Én vagyok a culáger/kubikos, mama adja, papám rakja. :o)


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-11-2006 @ 08:59 pm)

Comment: Köszönöm, hogy erre jártatok! Kerlac is a kedvemben járt, illetve az észszerűség kedvébe... Jó nap, mondom én!


Hozzászóló: soman
(Ideje: 01-11-2006 @ 09:37 pm)

Comment: Igen, ezek az élet apró örömei. Most akkor kiderült, hogy a Bogikával régi ismerősök vagytok?


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-11-2006 @ 09:57 pm)

Comment: Igen! De úgy hogy én az első perctől, amikor első hozzászólását olvastam mág Karácsony környékén - a ritka név miatt - az Ő gyermekkori arcocskája volt előttem, amint a bűvésztrükjeimre rácsodálkozik. És csak ma derült ki úgy, ahogy leírtam. Ő ugye elkerült Egerbe, engem pedig már még régebben visszahúzott a szívem a falumba, évtizedek óta nem találkoztunk. Azért a csoportért viszont színikörért irígykedem!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-12-2006 @ 07:14 pm)

Comment: Szenzációs...:)))) Kicsi a világ...de még a net is....:))))))


Hozzászóló: lacoba
(Ideje: 01-12-2006 @ 07:53 pm)

Comment: Ugye, hogy hihetetlen! Pedig igaz!


Hozzászóló: julianna
(Ideje: 01-13-2006 @ 07:12 pm)

Comment: Jó volt olvasni. Sok ilyen csodás napot neked. Még nem találkoztam Bogikával, de az írásaiból el tudom képzelni a kedves mosolygós arcát a gyerekei körében!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds