[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 623
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 624

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


blink.gif
Kifelé a gödörből
Ideje:: 01-19-2006 @ 03:34 pm

Hát, visszajöttem. Nem tértem, mert nem haltam meg, csak félig. A lelkem halott volt egész decemberben.

De abból a mélységből, ahol jártam, már csak felfelé jöhettem...
Egy sort sem írtam, nem találkoztam senkivel, az összes barátomat elutasítottam, nem küldtem képeslapokat, nem olvastam e-maileket...
Utólag nagyon szégyenkezem, hogy így elhagytam magam, de nem bírtam összeszedni magam. Nem készítettem el a házi feladatokat, és nem is tanultam, csak eljártam az órákra. És dolgoztam. Sokat és jól. Karácsonykor is. Mondjuk, ezért fel is vettem a jutalmat... Legalább be tudtam rendezni "lányszobámat". Sikerült bútort vennem, és egyedül össze is szereltem.

A Fullos karácsonyi parti helyett is inkább hegyet másztam, olyan fertelmes hangulatban voltam. Nem akartam ráterhelődni a társaságra. Inkább megint az erőmet próbálgattam. Legalább addig sem gondolkodtam... Fizikailag megmásztam pár hegyet felfelé, lelkileg pedig néhány érzelmi szintet mentem lefelé...

Szenteste nem engedték túrás barátaim, hogy egyedül legyek! Nem volt kedvem a karácsonyi terítékekhez, meg "hagyományos" étrendhez, ezért igyekeztem az ajándékokkal "kompenzálni" a kedves meghívásukat. Szerencsére, legalább eltaláltam szívük vágyait. És nagyon örültem az ajándékoknak és a velük töltött estének... Örülök, hogy nem gubbasztottam a szobám közepén, egyedül és szomorúan.

A Szilveszter.... Az sem úgy sült el, ahogy eredetileg terveztem, de így sem volt rossz. De arról legközelebb.



Utoljára változtatva 01-19-2006 @ 04:11 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-19-2006 @ 04:02 pm)

Comment: Kedves Anne! Most az a lényeg, hogy túl vagy rajta. Ezekszerint már a hegyet mászod felfelé, és ez a lényeg...Nagyon hiányoztál a taliról is és innen is. Beszéltük sokszor, hogy van a telefon ugye, fel lehet azt azért venni, van aki közel van fizikailag és esetleg jól jöhet néhány szó.... Örülök, hogy már jól vagy...Szeretettel Anna (angyaligirl)


Hozzászóló: veva
(Ideje: 01-19-2006 @ 04:11 pm)

Comment: Úgy örültem, mikor megláttam neved - már nagyon hiányoztál - a találkozóról is (én sem voltam épp kitörő hangulatban). Persze tudom, van olyan, amikor az ember senkit nem akar látni, aki esetleg szólhatna hozzá - remélem már elmúlt! Örülök Neked! Ölellek!


Hozzászóló: khama
(Ideje: 01-19-2006 @ 06:07 pm)

Comment: Mondd csak kedves Annem, miért gondoltad hogy egyedül könnyebb? Hiányoztál, aggódtunk érted!


Hozzászóló: kritta
(Ideje: 01-19-2006 @ 07:02 pm)

Comment: Ismerem ezt az érzést, amikor fizikailag addig próbálgatod magad, hogy ne kelljen gondolkoznod és a lelkeddel foglalkoznod. Pihenj, csináld azt, ami jólesik, és szép lassan kiürül belőled a fájdalom. És küldök mellé egy mosolyt :)


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 01-20-2006 @ 09:02 am)

Comment: Jó, hogy itt vagy :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.21 Seconds