[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 613
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 613


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Kamikázé
Ideje:: 02-10-2006 @ 05:02 pm

Nos, kedvet kaptam Brekotól a kamikázé akcióhoz:))

Egy hónapja nem írtam semmit. Aggasztó. Múlnak a napok, én meg fogalmam sincs mivel telt az egy hónap... Azt mondom író leszek, ha megnövök, de hát már nem növök tovább, és ha nem írok, akkor hogyan is lehetne belőlem író?? Biztatom magm, hogy semmi baj, vannak üres járatok. De azért mégis csak ciki, hogy a férjem dolgozik, én meg ölbetett kézzel várom, hogy valami kinőjjön a lelkemből, ami majd igazolja, hogy nem hittek bennem hiába..

Szóval tegnap megint kibuktam. Pedig biztosra vettem, hogy többé soha. És ami még nagyon aggasztó, hogy lassan már észre sem venni, hogy kibukom.. Aklimalizálódtam a jelenhez, vagy hogy is mondják ezt? (basszus! kijavítom a hibáimat!! mekkora gyávaság részemről!!)

Tehát, ott atrtottam, hogy nem tartok sehol.. vagyis azt hiszem mindig, hogy igen, pedig nem.. körforgás az élet. Ez az egyetlen biztató szlogen a szemem elől, hogy nem tarthatok ott, ahol fél évvel ezelőtt, mert ha ismétlődni is látszik, ez már magasabb szinten ugyanaz:)))

Jó volt tegnap leírni, amit érzek.. és jó volt, hogy olyan sokan mozultak rá.. és persze Breko megint kitalálta mi az amitől életben maradok: hogy ne hagyjam kifosztani annak a pár hónapnak a boldog két emberét! Apám! Hogy ez milyen megfogalmazás!!
Na, a lényeg, hogy ettől cselekvőbe mentem át.. Hiszen óvnom kell annak a röpke nyolc hónapnak a boldog két emberét.. (hát sosem hittem, hogy több, mint testőr lehetek, de így van)
szóval mindezt igazából a regénybe kellene beleírnom.. életem első regényébe... és persze összecsinálom magam a félelemtől, hogy sosem lesz belőlem író, mert mindig halagotom a dolgokat..

De most valahogy biztosan érzem, hogy nem készültem fel a folytatásra. Breko azt írta ma, hogy az a tragikuma az egésznek, hogy az igazi nem mindig a végső... Most azon töröm a fejem, a végső lehet-e az igazi, vagy az egész rohadt élet úgy van kitalálva, hogy a végső sosem lehet az igazi, mert az élet az mégiscsak gyűjtögetés, és az ész diadala a szív felett.. vagyis minden, ami nem szerelem...



Utoljára változtatva 02-10-2006 @ 05:02 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds