[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 170
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 170


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

tessék helyet foglalni!
Ideje:: 02-18-2006 @ 10:33 pm

na, ma megtudtam, hogy egyik barátunknak gondjai vannak a házasságával. hát szemét módon persze rögtön az jutott ezsembe, hogy "ez az! nincs házasság gond nélkül, tehát fel vagyok mentve! jeee! másnak se jobb, csak jobban titkolja"

(hja amúgy a magam számára el sem tudok képzelni jobbat, mint amiben most élek, de nem erről akartam beszélni)
szóval kiderült, hogy Barnabás (aki persze nem Barnabás, de nem akarom kiszolgáltatni a nép haragjának szegény fiút) három és fél éve összejött az egyik kolléganőjével... pedig szereti a feleségét, a mai napig szereti, de egy év után nem bírta a titkolózást, és összepakolt.. ám az asszony szabadkezet adott neki.. bármit csak el ne hagyja.. hiszen ott a két gyerek, meg minden, amit tíz év alatt közösen megteremtettek

jó ez a szó: megteremtettek.. érzékelteti, hogy építő jellegű volt a kapcsolat...

csakhogy jött a kolleganő.. aki elvált, és valamivel mégis csak elbódította szegény Barnabást, mert Barnabás igazán nem az a világfelforgató féle fajta, és mégis összepakolt, lesz, ami lesz..

és akkor szegény Tündi azt se bánta ha elmegy a hétvégére is ahhoz a nőhöz, csak maradjon minden úgy ahogy van, mert az ember csak azt ismeri ami van, ami lesz, arról elképzelése sincs. így hát két és fél éve Barnabás két nőt próbál szeretni, de hiába minden igyekezet, egyre inkább lelkiismeretfurdallása van.. úgy érzi megcsalja Andit, a barátnőjét, olyankor ha a feleségével van..

nos erre nem nagyon lehet mit mondani, azaz persze lehetne, de hát ugye Tündi is a barátunk, nemcsak Barnabás.. mégsem mondhatja az ember, hogy válaszd a szerelmet, és élj boldogan Andival.. meg egyébként is.. Tündi most mindent eltűr és mindent elvisel, de ha egyzser felezősbe megy át a dolog, ki tudja mi lesz ebből a szelíd asszonyból..

és ha Tündi helyébe képzelem magam, hát meg is érteném, ha mindent elkövetne Barnabással, hoyg megkeserítse az életét.. hiszen ő szerette, és tessék.. mi lett belőle...
Barnabást is megértem, hogy elege van már a kétlakiságból és dönteni akar...
de mindegy is hogy mit dönt, vége a romantikának, mert aztán kezdődik a rózsák háborúja, akár így lesz, akár úgy...

és hirtelen rájöttem, az igazságnak semmi köze ahhoz, hogy én mit gondolok egy történetről.. mert ha Tünde igazságát nézem, akkor Barnát gondolkodás nélkül megvetem... de ha Barna igazságát nézem, akkor titkon azt remélem, lesz bátorsága a szerelmet vlasztani, mert abban lesz több és teljesebb az élete.. és persze sajnálom Tündit, de hát majd csak kilábal ebből az ügyből...

szóval nincs mese: ha az ember egy ilyen történetet meg akar írni, valahova le kell ülnie, és onnan végig nézni az előadást, mert különben minden igaz lesz, vagy minden hazug, akkor meg hová lesz a világ?



Utoljára változtatva 02-18-2006 @ 10:33 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 02-18-2006 @ 10:57 pm)

Comment: na, látom Admin, te már helyet is foglaltál:))) (mondanám, hogy boldog gyereket csak boldog szülő tud felnevelni, meg ilyenek, de szerencsére ez nem az én gondom...)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-18-2006 @ 11:23 pm)

Comment: Kedves Ági! A szerelem elmúlik. Egy szerelemért nem szabad elhagyni családot gyermeket, mert az új családban is elmúlik és akkor mi lesz? A házasság nem a szerelem konzerválása, viszont egy boldog élet, nyugodt család, boldog gyerekek, ha megtanul mind a két fél ebből a ma oly divatos "csak egyszer élek" gondolkodásból lejjebb adni. Nem mondom, hogy nem fordulhat elő, hogy új szerelem jön, de az is elmúlik, ezt nem szabad feledni. Ma sajnos túl gyorsan szedik az emberek a sátorfájukat, döntenek életekről, mert a saját életük, sok másikat is befolyásol...... :))))Nagymamám mondta egyszer, még fiatal lány voltam és rettenetesen szerelmes, hogy gyermekem a szerelem egy olyan betegség amelyet ha vigyázol el lehet kerülni.....Talán ha gyerekek vannak a családban ezt kellene szem elött tartani...:))))


Hozzászóló: soman
(Ideje: 02-19-2006 @ 08:45 am)

Comment: Nem irigylem ezt a Barnabást, dönteni ugyanis NEKI kell így, vagy úgy mások élete, sorsa felett.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 02-19-2006 @ 10:57 am)

Comment: soman:) erről meg az jutott eszembe, hogy vajon döntehet-e az ember bármikor is a saját sorsa felől úgy, hogy egyben nem mások sorsáról is dönt... mert hogy sors, amely másokétól izolált -nem létezik. és még azt mondják önző az ember... honnan is tudhatná szegény ember, mi a lehető legjobb döntés, ha az csak a döntés után derül ki?


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.21 Seconds