[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 628
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 629

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

na jó, na jó...
Ideje:: 03-17-2006 @ 11:40 am

na, jó.. na, jó...
megadom magam.
felkelek és tovább lépek. csak mert khama olyan szépen kérte... na meg ideje is van már nagyon.

igazság szerint már háromszáznegyvenhétszer megvilágosodtam, de rajtam még a világosság sem segít. azért csak elmesélem, most épp mire jöttem rá, hátha máson segít, akik kevésbé menthetetlenek:)
szóval azt kérdezte a minap tőlem valaki, hogy miért van az, hogy a szerelemben elveszíti az ember önmagát. én persze az ilyen kérdések ellen gondolkodás nélkül tiltkozom, pedig ugyebár a látszat igencsak az, hogy elvesztem, mint le nem írt gondolat ébredés után. ehát gondolkodni kezdtem, hogy valahogy megmagyarázzam, ami szerintem nem úgy van, mint ahogy látszik: vagyis hogy az ember egyáltalán nem veszíti el a szerelemben önmagát, sőt!

és akkor eszembe jutott az a régi elméletem, hogy minden ember másképp hat egymásra... ha én vagyok a forró tea, akkor a cukor elolvad bennem a citromlétől meg pezsegni kezdek.. persz mint minden hasonlat, ez is biztosan sántít, de rájöttem: az a jó a szerelemben, hogy az ember kap az élettől egy másik embert, aki megmutatja mi lakik benne, mire képes, miyen erőket tud magában életre kelteni.. aztán ha az élet úgy gondolja, hogy erről a dologról már eleget tudsz, akkor szépen elveszi azt az embert, és hagyja, hogy gondolkozz, mi maradt belőled, mi az amit megtudtál magadról...
az egész persze semmire nem jó, csak arra, hogy megértsd az életet, ami azért nem kevés! legközelebb egy másik embert kapsz magad mellé, aki megint egészen új dolgokat mutat meg neked magadból. és akkor egy kicsit megint jó, hogy megismerheted magadat, egy másik ember által. de nem leszel se több, se kevesebb, csak a megismerés az, ami egy másik ember nélkül sokkal nehezebb.

szóval be kell lássam, a küldetés bevégeztetett. jöhet az újabb feladat! és nagyon igaza van Fatának. aki elmegy az nem hall. felesleges is hát kiabálni... na, nem mintha nem tudtam volna, hogy felesleges kiabálni, de hát ahogy ő nem hall, én meg nem bírtam csendben maradni.. vagyis persze nem kiabáltam igazán, csak álmodtam arról, hogy kiabálok. de már azt sem. meg van a kapcsolatoknak is a története. van eleje és vége, meg azután.. de egyszer csak új történetnek kell kezdődni, mert különben majd miről írok? de főleg azt a sok szépet, ami még bennem maradt nem hagyhatom.. úgyhogy legyen! magamhoz ölelem még csodaszép történetem, és felviszem a padlásra, mert ahogy Róza mama mondta: nem jó, ha folyton beléjük botlik az ember.



Utoljára változtatva 03-17-2006 @ 11:46 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 03-17-2006 @ 12:39 pm)

Comment: "Az anyag nem vész el, csak átalakul."


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 03-17-2006 @ 01:16 pm)

Comment: Nem minden kapcsolatnak van vége, sőt eleje sincs mindegyiknek. :)) Magamról is tudok már eleget, verseket írni meg különösen nem szeretek, csak muszáj. Azért neked legyen még történeted és írnivalód!


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 03-17-2006 @ 10:48 pm)

Comment: Szerintem nem elvesztjük magunkat, hanem megtaláljuk! És az fáj a legjobban ha vége a szerelemnek, hogy akit megtaláltunk magunkban el kell engedni. Mert az a részünk csak szerelemben életképes. Valahogy így gondolom...mert így éreztem, így éltem át anno. Nagyon jól megírtad...és örülök neked, hogy méssz a padlásra. ;)


Hozzászóló: hori
(Ideje: 03-17-2006 @ 10:49 pm)

Comment: Bár a szerelemből nem jó „vesztesen” kilépni, mégsem vagyunk teljesen vesztesek, mert minden szerelem által többé válunk. Adok-kapok (s most nem a pofonokra gondolok). Ráfoghatjuk az életre, hogy elveszi a szerelmet, de valójában egy verseny részesei vagyunk, ahol többnyire 2 vagy 3 szereplő van. Ha 2, akkor nincs gond, dúl(hat) a szerelem, ha 3, akkor valaki veszít. (Az óvodában, ha 3 gyerek játszik, az egyiket előbb-utóbb félreállítják.) Ilyenkor valóban marad a tanulságok leszűrése, ahogy írod is. Aztán… ezt is szoktam mondani: szeretem, ha egy nő mellettem romantikusnak, intelligensnek, nőiesnek érzi magát, akkor biztosan nem vágyik másvalakire. Gondolom, ez fordítva is igaz. Kérdés, mennyire tudjuk ezt megvalósítani. Persze mindez, csak gondolkodó emberekre igaz, ezért az egész csak akkor működik, ha a felek megfelelően intelligensek, hasonló az értékrendjük, stb. (ebben az esetben a megcsalás, félrelépés –szerintem- szóba sem jön). Na, nem akarom szaporítani a szót, befejezésül: jön a tavasz, fel a fejjel, de ezt már mondtam! Üdv.!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-18-2006 @ 12:13 pm)

Comment: köszönöm mindenkinek (egyenként külön is!)


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 03-18-2006 @ 05:11 pm)

Comment: A kolléganőm ( aki asztrológus) azt vallja és sokan mások is, hogy az a tökéletes szerlem,amikor lenengedjük a másikat...el tudjuk engedni tiszta szívből...Hát...meghallgatom, de nem úgy érzem...


Hozzászóló: Galdr
(Ideje: 03-18-2006 @ 06:03 pm)

Comment: Az ember valóban elvesziti magát a szerelemben. Persze ez a Maga, ismét egy olyan én, amit külön kellene értelmezni (közismertebb nevén EGO). És ez nem is igaz minden szerelemre. Csak azokra igaz, amelyek nem azzal kezdődnek, és nem azzal végződnek, hogy megpróbáljuk legyőzni a másikat. Amiknek nem az a lényegük, hogy győztesen, vagy vesztesen kerülünk ki a szerelemből... Az harc az nem szerelem... A harc szenvedély, a szerelem elfogadás, törődés és figyelem... és ha a ez a törődés, és a figyelem azt mutatja, hogy el kell engedni, akkor a szerelem: elengedés... szabadság... és amint már irtam egyszer: ez az ami elválaszt minket egymástól... Tiszteletem!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-19-2006 @ 04:56 pm)

Comment: Móka:) Erre azt tudom mondani, hogy indirekt módon közelítve a problémát: akit nem szeretünk, azt könnyű elengedni. Ám tapasztalati úton bizonyított, hogy mindenkit elengedünk egyszer, csak idő kérdése, mikor.


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-19-2006 @ 05:01 pm)

Comment: Galdr:))) (csííz) na, igen! szerelem van harcos, és beleolvadó, sőt több! teljesen egyetértek, egészen addig a szabadság dologig. legújabb elméletem szerint a zsabdság csak rácsok között létezik, abban a beleolvadó szerelemben, amikor az ember odaadja magát egészen, mégis szabad, mert azt teszi, amit szíve szerint tenne, és az nem elválaszt, hanem összeköt, de persze értem én: aztán benyújtják a számlát, és a szabdságnak is ára van, egyedül is élni kell tovább, és az már valóban elválaszt, pedig a motiváció ugyanaz marad: szeretni a másikat.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.25 Seconds