[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 624
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 625

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Pissed.gif
Mesmeg - blogozaasra vetemedek!
Ideje:: 03-27-2006 @ 05:02 pm

...  leugtoobb / 01- 30 - 2006 / daatummal irtam naploobejegyzeest.. disznoosaag, hogy aarvuulni hagyom naploomat!... minden bepookhaaloosodik (faajdalom "az" is!) ha nem pookhalootalaniitjaak!  

  Tudjaatok, joo blogozook - a reegi mondaas  : a macskaak, macsnak..  a fecskeek, fecsnek... ees a szarkaak... uugyszinteen!  alapjaan... a blogozook blogoznak!... lehet, hogy lepooktook!? ...mert bejelentem, huutlenuul elhagylak Beneteket neelkulem  blogozni ezutaan, aatanyargalok a kis mikimauz keepppel integetoo hiivaasnak engedve a RIM-TAN-ODAA -ba, maar be is jelenkeztem, beleepeesemet debutaaltam!

   Meguutaaltam a miakolaast a teteoon!.... baar nincs nagyobb oroomoom, HA maasik  Eedes Cicusoommal ooszekacsinthatok.. egymaasnak miaakolunk .. hullhat esoo, fuujhat szeel!.. ki tooroodik a keeet magaanak eeloo  macskajajongooval!?..  baar een Eedes Cicaamat mindnki szereti, hsz-ek toomege bizonyiitja! neeha bekuuldoott joo iiraasai, szeep versei alatt! ....  uugy eerzem esetemben ez nem aall fenn!... tuulsagosan kanduurkodoo ez a szkallas veen macsek.. valaki  pikkel raam! .. ez az eerzetem... 

   No de, ebura fakoo!  azeert neeha bemiaakolom a magameet!...
Ha eleertitek ismeet ideroott naploobejegyzeesem.. szooljatok egy -keet szoot roola...

Minden joo blogozoonak szeretettel kuuldoom uudvoozletem!



Utoljára változtatva 03-27-2006 @ 05:15 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: khama
(Ideje: 03-27-2006 @ 07:02 pm)

Comment: Drága Szkallas, nem pikkel itt Rád senki, és Téged is mindenki szeret aki imádja a "cicádat"! Ne szomorkodj kérlek, s főleg hűtlen nelégy, még a bloghoz sem, mert hiányoznál nagyon!


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 03-27-2006 @ 08:06 pm)

Comment: Koszoonom Khama! .. Ha! lenne itten keezneel, olyan kis vigyorgo arcocska.. 3 X vigyortognek Feleed.... szavad megnyugtatatott.. fogadom HUUSEEGES leszek ... Valakihez is! ..ees a blogzookat SEM.. hanyagolom.. igy szool, lelkes mai kanduurkeent a dalom!


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 03-28-2006 @ 08:57 am)

Comment: HA maasik Eedes Cicusoommal ooszekacsinthatok"...." -jó jó de ki az egyik hm...mert gondolom én vagyok a másik...naaaa várj csak....kikészitve a flastrom,...a körmöm reszelem,,.teszek róla,...nem lesz itt csak egy szerelem,....mauuu ffffff. :)))


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 03-28-2006 @ 03:45 pm)

Comment: Jajj .. berezeltem haragosnak tuunoo valasz-hsz-ed miatt!... mesmeg elkanduurkodtam -- gondolom, NEM kedves ez amiauu!... magyaraazzam ? .... macskaeeszemmel? : a "maasik" alatt (de ugye tudod. NINCS senki maas kinek szebben kanddurkodneek, csak a szaam nagy! )... a maasikat, uugy eertettem olyan masik - mint een!.. ki ugynuugy vaagyik az egyuuttmiaakolaasra!


Hozzászóló: julianna
(Ideje: 03-31-2006 @ 10:33 am)

Comment: Szia, kedves Bloggozó! Most közös a témánk, mert a Cirmink hozzám símult, én megsimogattam. És hogy mit kaptam ezért a Tappancstól, az nem mindennapi. Ilyen ugatást még nem hallottatok!


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 04-13-2006 @ 12:38 am)

Comment: Kooszonom Kedves Julianna! nagyon joo eerzesel nyugytaazom a "Most kozoos teemaank" de nem igazsaag, hogy Cirmit siimogatod de Tappancsot csak ugaatni hagyod!... taan cak ollan Kutye-Macska baraatssagban vagy veele??...dobj oda neki legalaabb egy csontdarabot.. keerlek.. de az isteneert, NE csiirkecsontot!.. attool kipuurcanhat!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds