[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 336
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 336


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Micsoda bátorság....
Ideje:: 08-24-2006 @ 11:33 am

...- mondják az emberek.A mai világban három gyerekkel? Nem fél attól hogy elveszíti az állását ? (hi-hi, nekem olyanom nincs is, tehát nincs mit elveszteni. Egyébként megint dolgozok,de ez most mellékes)....stb...többnyire ilyen kérdésekkel bombáznak . Néha úgy érzem ,valami titok lappang a téma körül amit mindenki tud ,csak én nem . Nem baj. A gyerekek aranyosak ,az emberek kedvesek, mi több, figyelmesek,néha megállítanak és jókívánságaikkal halmoznak el minket, amit sokszor nem is tudok hova tenni,hiszen nem csináltam semmit......
A lakást még mindig nem sikerült eladni ,pedig elég sokan foglalkoznak vele és ez akár nyomaszthatna is ,de nem engedem ,hiszen a lényeg és a legfontosabb az, hogy van hol lakni. Persze ez  nem vígasztal túlságosan ,mert bár tudom hogy nem a méret a lényeg, de azért mégis.....ami kicsi, az kicsi ,sőt mivel mi növekvőfélben vagyunk ezért a kicsi még kisebb lesz ,vagy legalábbis kisebbnek érezzük majd és lehet hogy eljön annak is az ideje ,hogy csak sorban állva férünk majd el apró hajlékunkban....
Szóval, áruljuk a lakást ,közben folyik az élet, és ez most szó szerint értendő.....Megáldott minket a sors egy csőtöréssel ,illetve csak szivárgással.Csőtörés az alattunk lakónál volt, de ez részlet kérdés azt hiszem,mivel a mi fürdőszobánkat is szét kellett verni hogy ki tudják cserélni a csöveket ,tehát szivárgás vagy törés ,szinte teljesen mindegy.....Egyébként elég mókás a helyzet, olyan mintha sokan élnénk együtt ,minden felhallatszik a közös résünkön ,a legapróbb suttogás is. Tehát, ha zuhanyozni megyek, sosem vagyok egyedül ,egy egész család gazdagítja tisztálkodási rituálémat ,közben jóvoltukból Bódi Gusztit hallgathatok ,olykor-olykor még a házigazda is rázendít ,megjegyzem ,nagyon jó hangja van .:)Mint látható ,minden rosszban van valami jó!:)
Független attól hogy a lakás nincs eladva ,és még a leendő sincs kiválasztva ,tehát még nem tudjuk hogy mennyi hitelre is lesz szükségünk,ez mind nem számít,mert vannak akik mindent tudnak helyettünk. Befektetési és hitel tanácsadók keresnek fel minket,akik lelkesen magyaráznak ,grafikont mutogatnak és próbálnak meggyőzni arról, hogy ők, mint profik tudják ,hogy a pénzünknek hol van a legjobb helye. Ilyenkor bevalljuk szemlesütve hogy sajnos befektetni való pénzünk, az nincs. Akkor valahonnan szerezni kell -jön a bölcs válasz- mert ilyen bulit kár kihagyni! Most gondoljanak bele.....-és folytatja ott ahol abbahagyta és felvázol nekünk egy olyan jövőt amihez nagyon is lenne kedvünk...de hát mivel hiányzik a kezdő tőke ezért tárgytalanná válik az ügy. A lakáshiteles nőci is érti a dolgát, legalábbis beszélni azt tud. Milliókkal zsonglőrködik ,csoportosít  innen oda ,onnan ide, megállapítja hogy szükségünk van még egy személyi kölcsönre is, persze ezt vegyük úgy hogy már a kezünkben is van,ezt majd ő személyesen elintézi . Félszemmel a papírjaiból felnéz ,kedvesen hozzáfűzi még :De, csak nektek ! ( Vajon miért? Most láttuk előszőr! )



Utoljára változtatva 08-25-2006 @ 01:25 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 08-25-2006 @ 11:41 am)

Comment: Na, igen, igen! Micsoda dolog csak úgy szülni a gyerekeket egymás után, ha nem tudja elképzelni pontosan az ember a következő ötven évet... (szemöldök összehúzás, csípőre tett kéz) - de a napokban volt a 25 éves érettségi találkozónk, és az egyik sikeres és gazdag osztálytársam irigykedve mondta:jó nekem, hogy volt bátorságom négy gyerket szülni, ő lemondana a sikerről és mindenről, ha csak egy gyereke lehetne... na, igen! én sosem voltam bátor... de olyan édik voltak, mikor megszülettek! gyűjteni kezdtem őket...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.23 Seconds