[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 636
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 637

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Bah.gif
"Ennyi volt a nyár,igen ennyi,mégsem fáj..."
Ideje:: 09-02-2006 @ 10:31 am


Véget ért a nyár...
Szomorúnak kéne lennem, bár már pár hete érződött a levegőben, hogy ez hamarosan bekövetkezik. Most este már melegebb takarót vettem elő, mert iszonyat hideg volt. A nap is csak gyengén süt. Hamarosan lehullanak a falevelek, és színes tájat varázsolnak, aztán minden fagyos lesz és hófehér...
Ez az elmúlás időszaka, és egyben az újrakezdésé. Újra indul a suli is...Aminek nem sok mindenki örül. Egy kissé magamba vagyok zuhanva. Olyan világvége hangulatom van. Egyben jókedvem is van, hiszen megyünk ma meccsre. Az idényben először jön Csilla is.Kíváncsi leszek, most mit alakítanak a fiúk.Tesómat sajnos a múltkor lerúgták, így a múlt héten kihagyta a meccset. Így eljutottunk a Parádéra, ami fergeteges volt szerintem. Örök élmény marad, még most is Parádé hangulatom van,ha meghallom a Hetedik című számot...
Szóval most játszik tesóm. Hajni apja visz le minket, mert apának Pestre kellett mennie.
Amúgy Gabit még mindig nem tudtam elfelejteni. Rettenetesen hiányzik és érzem, hogy mindenkiben őt keresem...És amíg így van, addig nem is lesz párom. Vágyom rá, hiányzik, ölelném...De nem lehet.
Csütörtökön voltunk edzésen,akkor köszöntünk egymásnak, de ennyi. Pedig annyira szeretnék vele beszélni a múltkori verekedésről...Talán ma, hiszen ott lesz Csilla is, így hátha sikerül beszélnünk. Majd meglátjuk.
Ja, holnap megint megyek dolgozni...Anya azt mondta,h ne vállaljak már több munkát, de én menni akarok. Pénz és ráadásul kikapcsol. Rájöttem, hogy csak azért nem gondoltam annyit Gabira, mert állandóan dolgoztam, és állandóan a melón járt az eszem. Mellette örültem, ha a barátnőimre van időm, nem még hogy másra...De most, hogy véget ért a nyár, és nincsen meló...Jó, oké, hogy kezdődik a suli, de akkor is! Az nem olyan. Ismerem magamat, suli mellett folyton rá fogok gondolni. Sőt, össze is futhatunk, amikor a buszt várjuk...Ááááááá! Miért vagyok mindig ilyen szerencsétlen a pasikkal???
Mostanában egyszer élvezem az egyedüllétet, máskor meg majd megőrülök tőle... Áh, lesz ez még így se!:)

Csáó!


Utoljára változtatva 09-02-2006 @ 10:31 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds