[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 617
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 618

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


laugh.gif
Megjötteeeem!!!!
Ideje:: 11-24-2006 @ 07:27 pm

Hali mindenki!:) Jó nagy kimaradás után újra itt. Történt egy s más, így vagy nem volt időm, vagy lett volna de inkább mást csináltam, stb. Jah és közbejött hogy kicsit összeomlott a gépem... Kicsit???!!! Nagyon. Nah, végre itt az alkalom, hogy férjem tudását, s adottságait kihasználva megjavítsam a gépet én a két kezemmel, s emellett a nyelvtudásom is bővítgessem. Tehát szóltam neki, hogy drágám, baj van, nem megy a skype, nem működik az internet exproler, nem tom megnyitni a saját gépet, a víruskereső és irtó program először 112 majd 117 vírust talált, de törölni nem tudja....  Jó, hát akkor nézzük. Este felhívott és elkezdtük. Akkor klikkelj ide édesem. Jó. Hová? Jah...és akkor amit az előbb mondtál mit jelent? Mindegy? Jó. Klikkeltem. Hogy hová? Hát ahová mondtad....jahhh...hogy nem ezt mondtad...bocsi, nem értettem. Jó. Itt vagyok. Most hová? Igen, és ide klikkeljek? Csináltam. És itt azt látom, hogy....hogy...hogy....bocsi de csak így tudom lefordítani. Hogy ezt te nem érted? Nah..jó, akkor csináljuk másképp. Vissza a mibe? Jah..azt asztalra. Jó.Itt vagyok. Klikk ide, igen? Most oda. Jó, és hová? Baszki nem találom. Mondom hogy nem! Nin-Csen! Az én gépemen ez nincs!!!TUTI...Jah..hogy minden gépen van...akko várjá keresem. Nah, megvan. Negyed óra volt? Bocsi...de nem találtam. Akkor most mit? És ez a szó, amit mondtál be vagy kikapcsolást jelent, hogy mindig elfelejtem? Ki a piszkos kurva? Jah...nem nekem mondtad? Akkor most mérges vagy? na figyelj nekem ne káromkodj!!! Rakjuk le!! Jó? Jó. SZIA! Ez volt az első menet.Kb 4 és fél óra telefon. A második kb így zajlott. Sziaaaaa édesem. Jól vagyok persze igen, És te? Nem vagy fáradt, Én sem. Haragszol még? Nem, jóóó jóóó elhiszem, én is türelmetlen voltam. Tehát akkor kezdjük... Igen. Tehát alap helyzetben az asztalon vagyok. Klikk ide. Jó. Most? Most balra fent a harmadik sor? Igen? Most piro sárga és rózsaszín jel? Igen? Klikk a felső sarokban? Igen? Zárjam be? MErt? Jah...nem jól klikkeltem, bocsesz... Nah..most jött egy ablak, azt írja, hogy ez-ez ez és ez fut. Jó. Kapcsoljam ki?Hogy? Jobbegér, és töröl...jah...igen. Nah..azt írja nem lehet kikapcsolni! És a víruskereső jelez hogy készen van. Igen. Talált...mennyit is? 225 db...szép, és van egy fertőzött mappa is most már..Mi az hogy mit jelent a mappa???? Nehágy má ne tudd. Jahh..nem is a te nyelveden mondtam...bocs. Tehát cartella.jóóóó jóóó...nem tehetek róla...fáradt vagyok. Te is? És erről is én tehetek????? Na ideigyelj!!! Én is lehetk fáradt attól még hogy CSAK babázok, értem? Na szia!3 óra volt. A harmadik menet már nem így, ettől is durvábban végződött, a kedvesem úgy káromkodott, hogy magyarnak is beillett volna..hát igen. Ilyen egy ügyes nő. Tehát eljutottunk odáig, hogy újra kell telepíteni a windowst. Cirka 2 és fél óra alatt lépésről lépsre ablakról ablakra elmondta mit kell csinálni én meg körmöltem. Hát ez sem ment egyszerűen, de sikerült Installáltam a windowst! WOW supergirl vagyok, és emelett informatikai zseni. Jah...hogy nem formáztam a C: meghajtót, és rakatam a régi windowsra egy másikat?És ez így nem jó?Értem. Akkor leszarom! Sőt, kivágom a számítógépet az ablakon, de előbb megrúgdosom, és megtiprom!!!! Hívtam az unokabátyám, aki megcsinálta...lehet ezzel kellett volna kezdeni. Tehát most remegő kezekkel nyomom a klaviatúrát, és rettegek, hogy bejön valami megint:) Ki van a tököm. Babuci. Hát ő egy vagány csaj, jóval keményebb mint az anyja.5 és fél kiló, szerencsére hosszú is, így nem kövér, csak husi. Tegnap voltunk védőoltáson a két hónapos tanácsadáson... El akartam fordulni, de nem engedte a doktorúr azzal a felkiáltással, hogy ápolónő vagyok. Hát remegő lábakkal néztem egyetlen szem lányomat, amint gyanútlanul teli szájjal mosolygott.... Hasra fordították, és bumm...bele abba a gyönyörű őszibarackos, formás, hamvas, kerek popsiba. Rögtön közben gondoltam is. Basszus, ez hangtalanul ordít, az a legrosszabb, mert levegővétel után jön a hangorkán, és különben is a doktorbácsi fogja majd a gyereket megvígasztalni? Én még ölbe venni se tudom mert remegek.... És akkor visszafordították..És továbbra is teli pofával mosolygott..No comment, erre rögtön elbőgtem magam. Hülye egy helyzet volt.:) De ez csak egy volt a nagy kalandok közül. Elvittem fülbevalót lövetni.A kozmetikuslány, egy fiatal szép kislány...görbülő szájjal, biztos hogy akarod??? Persze...de nem nézem...akkor hogy fogd meg a fejét? Mért, nekem kell fogni? Igen...nah jó, akkor hagyjuk...ne csináljuk? Ne...fáj? Neeem nem fáj neki. Nah...csináljuk! És két kattanás, egy kis elégedetlenkedés, hogy felébresztettem, volt hozzá pofám, meg még kattogok is közel a füléhez, hát kb ennyi volt. BÜSZKE vagyok:) Tejcsi van, bőven, szarom le a homeopátiát, bevettem kb 25 golyócskát mire megtudtam, hogy nem használhat ehet hozzá az ember semmit ami mentolos...Hát kb a nap 24 órájából 22-t rágózom...Ennyit a hatásról, pedig nekem isten bizony több tejem volt. Úgyhogy rájöttem, mit nekem a homeopátia, pszichés ráhatással érek el a legtöbbet. Így tele vagyok, és van mint hamikáznia Chiaranak. A barátok barátnők nagyon hiányoznak, messze vannak, ez az átka hogy nem abban a városban szültem ahol éltem ezelőtt 7évig, nélkülözök, így kínomban tanulok. Megyeget, de nem vagyok kimondottan szorgalmas. Hát ennyi, jah és még az, hamarosan újabb összetűzésem lesz a bürokrata hivatallal, tehát meccsre fel, lehet fogadni Csilla kontra Okmányiroda:) Kérem a drukkokat is. Puszi, majd még jövök.


Utoljára változtatva 11-24-2006 @ 09:07 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Joys
(Ideje: 11-25-2006 @ 10:34 am)

Comment: Üdv itt újra! Jót nevettem az öniróniával megtelt írásoddal, szeretem az ilyet. Gratula a picúrhoz! nagyon sok boldogságot, egészséget neki, nektek.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds