[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 631
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 631


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Wink.gif
Álmos vagyok
Ideje:: 11-28-2006 @ 01:31 pm

Szép és jó napot mindenkinek. A mai ébredés kissé koraira sikerült a lefekvéshez képest, sikerült aludnom 5órát...nekem kevés. Még szerencse hogy a gyönyörű és kiegyensúlyozott kislányom alszik mint a bunda mikor kedve van hozzá. Jóhír, a gépem működik mint újkorában, nincs vele probléma szerencsére. Kivéve hogy a tűzfalam néha blokkol ezt vagy azt a neten, pl. a skypeot. Még szerencse hogy van messenger. Tegnap este megkérdeztem a férjemet, hogy érzi magát, rá milyen hatással van ez az egymástól való távvollét... Hát érdekes volt, zárkózott ember révén megpróbált kitérni a válaszadás elől, de addig faggattam, míg elkezdte. 45perc múlva már alaposan le voltam hangolva, valahogy úgy voltam vele előtte, hogy jóérzés volt tudni, ő legalább nincs annyira padlón mint én. Hát jó nagyot tévedtem. Így aztán a beszélgetés után jó 2és fél órát bőgtem az ágyban, mert hol őt hol magamat, hol pedig minket sajnáltam. De legalább egy csomó felgyülemlett feszültségtől megszabadultam. Más.
Tegnap házi hajfestésbe fogtam, vettem sötétszőke hajfestéket, mert hát mit nekem hajfestés, nem olyan bonyolult az, meg ilyenek, bátran hozzá is láttam a folyamathoz. És a felvitellel nem is volt semmi baj. Sőt a lemosással sem. És még a szárítással is elboldogultam valahogy, bár azt tudni kell hogy az én angyalian bárányböngyör hajam még a legprofibb fodrászt is kihozza a béketűrésből, egészen jól sikerült. Nade a színe!!!! Jééézusatyaúúúristen... Hogy kb 5színben pompázik, még nem lenne baj. Hogy a lilástól a sárágsszőkéig minden árnyalat benne van, még az is hagyján, de hogy ez tincsenként változik!!! Holnap megyek hajfestéket venni. Legalább 3árnyalattal sötétebbet!!! Más2. Úgy alakult hogy édesanyám visszament dolgozni. Tehát a délelőtt csak a lányomé és az enyém. Felkelünk, szopizás, fejés˙(...ezt a részét nagyon utálom, és nem tudom mikortól lehet abbahagyni, így minden eteteés után negyedórát fejek...) aztán takarítok, főzök, mosok vasalok jó háziasszonyhoz mérten. A lányom jól viseli, mert minden művelet közben hangosan énekelek, és közben meg táncolok. Bár ha jobban belegondolok, lehet hogy az epilepsziás rohamhoz jobban hasonlít az amit művelek, de a picinynek tetszik, és ez a lényeg. Tegnap is így tengettük a délelőttöt. Épp valami magyar sláger ment a rádióban, hát mint az őrült énekeltem, és közben pogóztam, mikor is észrevettem hogy az öcsém falfehérré sápadva dermedten áll az előszobában és engem bámul. Hát enyhén zavarba jöttem. I. Hogy a francba nem bírtam még megjegyezni mikor ér haza a két kiskorú suli után nap mint nap? II. Miért pont az öcsém előtt kellett így lebőgnöm, mikor ő nyolcadik éve táncol, és hát eléggé jól csinálja? III. Vagy ha már ilyen balf**sz vagyok, miért nem engedtem még meg sosem hogy megtanítson táncolni? Na de most jöna feketeleves, kedvenc öcsém pofátlanabb tőlem, tehát mint ahogyan az várható volt késő estig azzal szivatott, hogy még jó hogy nem ugráltam is "Tánc" közben, mert tuti leszakadtam volna az alattunk lakóhoz, amekkora slunggal nyomtam a témát...:) Szégyenletes volt, de kiheverem:) És talán holnap (..addigra talán elfelejti milyen tarpli voltam...) megkérem Petyát, tanítson meg táncolni. Más3. Diéta. Belekezdtem egy nagyon óvatos diétába, miszerint nem eszek szénhidrátot csak reggel, akkor is keveset, és vacsira csak zöldséget eszem. Mellette jó sokat iszom. Csakhát senkinem mondta hogy a szénhidrát megvonása hatalmas édesség utáni vággyal jár...hát igen. Tegnap előtt este elgyengültem kicsit, éjjel 12kor benyomtam egy rákóczi túróst a hűtőből... meg aztán hajnal 4kor etetés után egy kp karéj kenyeret mogyorókrémmel. És reggel egy csokiscsigát. Most mondja meg valaki, ha az ember lánya fogyózna, vagy legalábbis fogyna keveset mi a fenének vannak itthon ilyesfajta nyalánkságok? Önuralom? Phhha..elfogyott szüléskor. Kontroll? Ha anya alszik, az sem működik. Jó nagy lakat? Hát ha rámtör a vágy, bizonyisten azt is feltötöm. Segííííííííííítsééééééééééééég... Anyukám férjura megkritizált a minap, hogy tudjam, a férjem sokkalta csinosabb férfi mint amilyen csinos nő én vagyok. És ha a férjem lenne nagyobb tőlem, jó lenne, de így hogy az én oldalamra billen a mérleg, hát eléggé gáz az összhatás. Köszi... Kb 1000méterrel vagyok magam alatt. és ez mit eredményez? Na mit? Édességet kívánok. Komolyan mondom az ördögi kör gyerekjáték ehhez képest. Kaptam az unokanővéremtől egy fotót rólam,(csak hogy fokozzuk a szarérzést...), 6 éve készült rólam és az exemről...62kg vagyok rajta, és nagyon csinos, és jókedvű és gyönyörű.(..miheztartás végett most 96 és nem a terhesség alatt szedtem össze magam...azalatt még fogytam is 2kilót..) Nem akarok besavanyodott eltehenült, tejcsárdákkal rendelkező, poshadt szagú feleség lenni.... Könyörgöm még csak 24 vagyok! Ha nem szoptatnék, simán menne a fogyókúra..drasztikusan is. De így? Ki mondja meg nekem hogy a férjemnek lesz e ereje, türelme kivárni míg újra csúcsformába hozom magam? És nem szeret ki belőlem végleg az elkövetkezendő 4-5 hónapban? Ő azt mondja nem. Hogy neki most is csinos vagyok, meg minden. De tudom, hogy én is tökéletesnek látom őt, holott lehet egyáltalán nem az. Mit tegyek? Becsavarodom. Na de nem rinyálok többet, elég az önmarcangolásból, elbúcsúzom, bocsesz a szokatlan hangvételért mindenkitől, pá. Megyek és keresek valami diétásat. Pl. egy habrolót:)

 

 



Utoljára változtatva 11-28-2006 @ 01:37 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 11-28-2006 @ 01:42 pm)

Comment: Ne aggódj a túlsúly miatt. Aki nem ismert, majd azt hiszi, ez a természetes Nálad. ;) Najó, nem gonoszkodom. :)) De majd tényleg jót tenne, ha alább adnál a kilókból. :) Neked is, másoknak is. :)


Hozzászóló: Csilike
(Ideje: 11-28-2006 @ 01:59 pm)

Comment: Szia. Most akartam privit írni, de nem írok....mi ez a kritikus hangvétel, héjj??? Ha olyan lennék akár meg is sérődhetnék!!! Puszi:)


Hozzászóló: Hanna
(Ideje: 11-29-2006 @ 07:51 am)

Comment: Szia Csilike! Unokanővérem az alábbi módszert alkalmazta -hatékonyan- szülés után: Délelőtt bármit megevett, még ha nagyon megkívánta egy-egy kisebb édességet is. Kenyeret is, tésztát is, satöbbi... Persze csak mértékkel. Nála jól működött pszichésen, hogy "Mivel megengedem magamnak, hogy megegyem, hiszen kell a picinek, ezért meg tudom állni, hogy beegyek belőle." Így próbált mindenből ha lehetett fél adagot enni. Délután joghurtokat, gyümölcsöket, csirkemellet, nagyon sovány felvágottakat, zöldségeket evett, ha nagyon megkívánta akkor extrudált kukoricás Abonettel. Este 6-7 óra körül viszont befejezte az evést, bár, ha rátört az éhség akkor megevett egy-egy banánt. Ezenkívül az első hónapokban csak infraszaunázni járt el hetente kétszer (addig anyukája vigyázott a picire) ezt próbálta mindig a szoptatások közé illeszteni. Így szépen megindultak a kilók lefelé, s ő is, meg a baba is jól érezték magukat. A férje pedig tisztelte benne azt, hogy úgy csinálja ezt, hogy a baba is meg ő is szépek és egészségesek.


Hozzászóló: blue
(Ideje: 11-29-2006 @ 10:31 pm)

Comment: Csillám a kilóminuszolás rám is rám férne, de nagyon. Mindent bele! Hajrá! Én is nekiindultam, hátha sikerül. puszillak: gaby


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds