[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 536
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 536


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Semmit sem értek
Ideje:: 12-01-2006 @ 01:00 pm

Nem értek semmit! De tényleg semmit sem értek! Itt vagyok negyvenen túl négy gyerekkel, és nem értem. Tessék mondani, mi az a szex?

Ha arra gondolok, hogy még anyám is azt szerette volna, hogy szűzen menjek férjhez, akkor azt kell gondolnom, hogy a szex vagy nem fontos, vagy a házasság tartozéka, vagy bárkivel megtanulható.
Nos, ami azt illeti, jelenlegi ismereteim szerint egyik sem áll fent.
Persze ott vannak az apácák, ők egész jól elvannak szex nélkül, tehát lehet, hogy a szex tényleg nem olyan fontos.

Aztán ott van az ifjú Kierkegaard, aki lazán kijelenti, hogy a szex azóta bűn, mióta Ádám és Éva kiűzetett a Paradicsomból. Na, persze. Könnyű az édenben gondtalanul szexelni, ahol közel távol sehol egy másik nő, vagy egy másik férfi. Ott egyszerű minden. Csak te meg én. Nem kell egymást birtokolni. Minek? Hiszen elveszíteni sem lehet.

Ez a fránya birtoklás! A földesúr joga az első éjszakához. Ez itt a lényeg. Akivel szexelek, annak a birtoka leszek.
Na, de hol van itt a szerelem?
Jó, tudom, tudom. Ki beszél itt szerelemről?
Jaj, bocsánat. Én azt hittem, hogy a szex meg a szerelem...
Szóval, hogy a két dolog...
Szóval, hogy összefügg, vagy mi fene.

Jaj, gyermek! Ébredj már fel! Ha a szex meg a szerelem összefüggne, akkor ugyebár ha elmúlik a szerelem, akkor elmúlik a szex is. Csakhogy a szex nem múlik el, mert az alanyi jogon jár a házasságban. És akivel szexelek, azt birtokolom, tehát szexelni muszáj, hogy el ne veszítsem a birtokjogomat.

Bár hallottam már olyan történetet is, hogy úgy élt együtt egy férfi meg egy nő, hogy évek óta nem szexeltek. Volt három gyerekük (valami tíz együttlétből), szóval a feladat adva volt: fel kell nevelni a gyerekeket.
Elmentek pszichológushoz is, meg minden, de a pszichológus még ilyet nem látott.
Szerették egymást, csak épp a pasinak nem volt libidója.
Ezt pontosan nem tudom mit jelent, de így mesélte a nő.

Aztán ott van az a másik eset.
Az ötgyerekes anyuka, aki 30 éves, és azért vörös a haja, mert a férje így akarja. Ugyan utál tükörbe nézni, mert ki nem állhatja a vörös hajat, de valamiért úgy érzi, meg kell tennie. Mióta védekezni kezdtek (az ötödik gyerek után), teljes káosz van a lelkében. Úgy érzi megsérti a törvényeket, amik eddig irányították az életét. Így van az anális és orális szexszel is. Ki nem állhatja egyiket sem, de a férje kedvéért eltűri.
Egyetlen dologra mondott nemet.
A műkörömre. Az zavarta mosogatás közben.

Jesszusom! Hol élek én?
Na, jó. Majd az újság megmondja. Azt írja az újság: lehet jó a férjemmel is.
Persze néhány trükköt nem árt bedobni: szexis fehérnemű, bilincskarika az ágy sarkánál, korbács a falon:)))
(na, jó... csak vicceltem! nem kell szemillát ilyen módon elképzelni éjszakánként! :))) ) 

Tehát: ott tartottam, hogy most már kiderült, hogy a szex lehet jó is. Na, igen. De ha lehet jó is, akkor mitől jó?
Vannak akik azt mondják, hogy a szex az csak úgy önmagában is lehet jó. Nem kell hozzá szerelem, meg semmi, csak jó.
Ha ez így van, akkor mi köze ennek a birtokláshoz?
Miért kell birtokolni a másikat, ha a szex lehet csak úgy -önmagában is jó.
Persze én ezt sosem értettem, hogy ha csak ez a lényeg, hogy jó legyen, akkor miért nem egyedül, úgy ahogy jól esik?
Mitől lesz több, ha egy másik embernek is jó, mikor nekem is jó, ha egyébként semmi közöm hozzá?
Hiszen annyi embernek jó, mikor nekem is jó - a nagy számok törvénye alapján....
(oksa! nem viccelek többet.)

Szóval semmit nem tudok a szexről.
Azt hittem, az a lényeg, hogy szerelem legyen, mert a szex önmagában nem elég.
Azt hittem, a teljességhez kell, mert a szerelem önmagában kevés, de ez sem igaz. A teljesség olyan sokféle formában létezik.
Ha felnőnek a gyerekek elmegyek apácának.
Akkor már úgysem illik ilyen dolgokon törnöm a fejemet.



Utoljára változtatva 12-01-2006 @ 01:00 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 12-01-2006 @ 01:21 pm)

Comment: Jajj, már megint olyan globális gondolatokat boncolgatsz! :) Annyi válasz lenne rá... ha csak abból indulunk ki, hogy Te NŐ vagy, úgysem értheted meg soha a Férfi oldalt, mert nekik általában nincs szükség szerelemre a szexhez. Szerintem csak a sorrendben van különbség ... vagyis nekünk nőknek előbb szerelemre, érzelemre van szükségünk, aztán jöhet a vágy és a jó szex. A pasiknál meg egy jó szex után...talán jön az érzelem és a szerelem! ;) Még folytatnám, de hagyok mást is érvényesülni... ;)


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 12-01-2006 @ 02:25 pm)

Comment: Szerintem kicsit egyszerűsítve lettek a dolgok. A szerelem egy érzés, és lehetséges szex nélkül is. Pl. olyanok között, akik állapotuk vagy koruk miatt, vagy akár viszonzatlanság miatt nem lehetnek társak a szexben. És lehetséges a szex szerelem nélkül, mert a szex egy fizikai vágy eredménye. Férfiszemmel: a legtöbb pasi szívesen ágybabújna olyan nőkkel, akikbe soha nem szeretne bele. Ez két különböző dolog, olyan mint a gyűrű és az ékkő. Mindkettő megvan magában is, de együtt a legszebb. :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-01-2006 @ 02:28 pm)

Comment: Anonyma... szerintem, semmit sem tudunk a pasikról... szerintem magunkról sem tudunk semmit... mert olyan nincs, hogy egy pasinak, ha jó a szex.... miért! hogyan jó egy pasinak a szex? van erre szabály? az egyik pasinak így jó.. a másik painak úgy jó... te meg olyan vagy, amilyen... (én csak az egymásra figyelésben hiszek, ahol mégis önmagad lehetsz)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-01-2006 @ 02:35 pm)

Comment: Kerlaci:) (egyre jobban bírlak, mondjuk így két év után már akár megszokásból is lehetne, de nem:))) ) szóval... jó, amit írsz, de... én voltam a béna (már megint)... értem én: szex meg szerelem... nem kell, hogy összetartozzon. csak azt nem értem, miért lett mégis a szex a házasság alapköve, és miért nem számít a szerelem semmit a szexhez képest, ha közben azt hirdetik, hogy aki szeret, az nem nézi a maga hasznát... mi ez az egész, ha nem a "maga haszna"?


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 12-01-2006 @ 02:46 pm)

Comment: Szerintem azért, mert a szex sokkal könnyebb dolog. A szex nagyon változatos lehet, abba lehet hagyni, ki lehet pihenni, millió módszerrel lehet serkenteni stb. A szerelem állandó, teljes, nem lehet kikapcsolni pár napra, hogy pihenjen az ember, nem okoz feltétlenül azonnali kielégülést meg egy csomó ilyesmi. :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-01-2006 @ 03:05 pm)

Comment: Kerlaci! meggyőztél. éljen a szex! (és kit érdekel a birtoklás -amíg az enyém...)


Hozzászóló: 102
(Ideje: 12-01-2006 @ 03:06 pm)

Comment: E=mc˛


Hozzászóló: Paulus
(Ideje: 12-01-2006 @ 04:03 pm)

Comment: A szex önmagában: torta. Szerelemmel: habostorta. De, mint tudjuk: "az élet nem egy habostorta"...


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-01-2006 @ 07:36 pm)

Comment: 102:) e=mc2... vagyis minden relatív, de igazából mégsem, mert van a sebességnek végső határa... és egyébként is: saját magam is tapasztaltam, hogy az idő nem egyformán múlik. van, amikor lemarad az életemtől, és van, amikor előre siet (vagy mi) / Paulusom! ez jóóóóóóóó:)))))))))) (áttérek a virslire, habostortából is megárt a sok)


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 12-01-2006 @ 11:17 pm)

Comment: Én ezt az egészet egész más szemszögből nézem. Sosem szexelnék muszájból, vagy kötelességből, az olyan lealacsonyító! Csak és kizárólag akkor, ha én is akarom. Birtoklás? Én nem érzem, hogy ettől bárkinek is a birtoka lennék, vagy bárki is a birtokom lenne. Számomra a szabadság fontos, ebben is, mint minden másban. Házasság és kötelező szex? Abszurd! Akkor már inkább mindenki tartson szeretőt...


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-02-2006 @ 08:56 am)

Comment: Audrey:) most megint az jut eszembe, mikor erre az oldalra kerültem, és szinte összevesztünk, aztán meg csak néztem, hogy az életben milyen kedves lány vagy.... igazán remek, ha te sosem muszájból... én is ezt mondanám, ha megkérdeznék.


Hozzászóló: Galdr
(Ideje: 12-02-2006 @ 07:15 pm)

Comment: hmmm... érdekes! ahogy én élem: szex: egymásra figyelés, úgy, hogy közben igazán önmagam lehetek, bár itt párkapcsolaton belüli szexuális együttlétre gondolok, vagy legalább a kölcsönös vonzódás megléte feltétel... birtoklás: ha valami az enyém, arra próbálok vigyázni... de hogyan vigyázhatnék bármire, amig magamra sem tudok? és ki tud? kötelességtudatból: hát lehet, hogy egy nő számára megalázó, de számomra még inkább az lenne... nemtom na... én még kicsi vagyok az ilyesmikhez asszem :D


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 12-02-2006 @ 08:50 pm)

Comment: Majd ha megtudod ecccer, nem teszel fel ilyen kérdést. Addig meg olvassál sok ujságot, lexikont, tájékoztatót, meg egyebet. Hááát, abból biztosan megtudod!:ppp


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.23 Seconds