[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 622
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 622


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Meglepetés
Ideje:: 12-02-2006 @ 06:47 am

Ügyes lány lehet Noémi, felhívott, hogy december másodikán a szüleinek házassági évfordulójuk lesz, és legyünk szívesek teljes konspiráció mellett délután három órakor megjelenni. Leszünk vagy tucatnyian. Most akkor autózom Celldömölkre, majd beszámolok. Ehhez kölcsön kellett kérnem az autómat, amit eladtam, de nem volt belőle gond, szívesen adták. Legalább tiszta és csillogó lett a Borcsa, és ráadásul melegben alszik. Nem fogok inni, úgy döntöttem, egy hete salátán és sonkán élek, cukor nélkül iszom a kávét, nem iszom üdítőt, és alkoholt. Nem sokkal rosszabb, mint előtte volt. A cukorról az jut eszembe, hogy egy országos biológiai vetélkedőn kérdezték, miért az édes a legjobb íz? A válasz pedig az, hogy azért, mert annak van a legjobb íze, amiben a legtöbb energia van. Ma már nincs rá szükségem, tele vagyok energiával, és továbbra is hiszek az evolúcióban. Az ősembernek biztos jól jött egy kiló kabai kristály cukor, amikor még nem tudta, hogy a gyermek születésének az előzménye mi is tulajdonképpen. Akkoriban igen tisztelték a nőket, hisz gyermeket szültek, amit csodaként éltek meg. Az is. A háziállatok tenyésztése során rájöttek , hogy nem a gólya hozza, és ettől kezdve kellett a nőket kordában tartani, hogy a saját vér az saját legyen. Le is áldozott a nők csodálata és tisztelete. Amelyik cigányasszonynak rövidre van vágva a haja, tudnotok kell, félrelépett. Ez úgy van, hogy megy a férje neki, ő meg félrelép mint a matador a bika elől. Kicsit elkalandoztam, a lényeg az hogy megtudták nem eszem cukrot, és bezárták a kabai cukorgyárat.


Utoljára változtatva 12-02-2006 @ 06:47 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: soman
(Ideje: 12-02-2006 @ 06:55 am)

Comment: No-no Csizi pajti, és akkor mi lesz a szesz- és dohánygyárakkal? Mindenkit rönkre akarsz enni? A sétáló jános nélküled pokolra kerül tán? Vigyázz a sok zöldséggel, tudod, ki mit eszik, azt beszél! :))))))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-02-2006 @ 08:54 am)

Comment: :))))) szóval, a háziállatok tenyésztése miatt van az egész... saját vér... ez jó. és amelyik cigányasszonynak le van vágva a haja az félrelépett... komolyan mondom többet kéne tudnunk erről a kultúráról. az apja simán lefekteti a lányát -jó kezekből tanuljon a gyerek- de a felesége nem csalhatja meg. /nehéz ez a XXI. század... szárnyakat adnak, de úgy illene, hogy a földön járj.


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 12-02-2006 @ 09:13 am)

Comment: Csizi kedves! Kedves Csizi! Végre megtudtam, hogy mi történt veled az utóbbi elmúlt fél évben. Félig -meddig. Meg a Borcsával.Többet ,ill. többször kellene blogot írnod! Jó alkoholmentes mulatozást! Szeretettel:Erika


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 12-02-2006 @ 09:52 am)

Comment: Erőt és kitartást kívánok. Nagyon jó, hogy elkezdted, mert mindig az első lépés a legnehezebb. Csak így tovább! :) ( eredetileg el akartam viccelni, hogy ha így folytatod, egészségesen fogsz meghalni...de rájöttem, hogy milyen nagy dolog is ez, komolyan kívánom, hogy tarts ki! )


Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-02-2006 @ 12:14 pm)

Comment: Veled ellentétben én eszem cukrot, de ettől nincs jobb kedvem. De nem eszek lassan mást, ettől viszont jobb kedvem van és főként azért, mert kényelmesebb lett a nacim, és ez komoly haladás. Alkoholba még nem mártottam meg magam, pedig lehet, hogy mostanában attól jobb kedvem lenne. pusza: egy rosszkedvű gaby


Hozzászóló: Piba
(Ideje: 12-02-2006 @ 03:42 pm)

Comment: Olvastalak. Jo;D)))))).


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 12-02-2006 @ 08:43 pm)

Comment: Vagy: annyival nem jobb, mint amennyivel rosszabb. ;))) Komolyan, szerintem viccelsz. Még hogy ezért zárták be? ;) Most pedig abbahagyom az írást. Remélem, szép estéd van! Puszi! :))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 12-02-2006 @ 10:40 pm)

Comment: Atya világ...remélem nem beteg vagy??? Mi okozta ezt a nagy páfordulást??? A kisunokám pedig számon tartja, hogy mikortól nem dohányozhatsz, az lesz ám a nagy változás...:)))))


Hozzászóló: pacal2
(Ideje: 12-02-2006 @ 10:57 pm)

Comment: Szia csizi! Lényeg az,hogy amit megfogadsz, tudd tartani! S külömben is, nemsoká itt a tavasz, a jó idő, és mehetünk horgászni! pacal(Laci)


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 12-03-2006 @ 10:57 am)

Comment: Kézcsókom, kézfogásom, nem vagyok beteg, csak eszembe jutott, nem akarom hallani amikor az unokám mondja: az öreg már teljesen meghülyült. Lehet beszélgetni józanon is, bár ez engem felettébb meglepett, de működött. Megváltottuk a világot, és történelmi jelentőségű magállapításaink is születtek a széndioxid és a légkör viszonyáról. Igyekszem megírni, remélem sikerül. Nem igazán absztinens akarok lenni, inkább sörhas nélkül szeretnék táncolni a lakodalmakban. A meglepetés szenzációsan sikerült, mindenki itt volt akivel évekig laktam együtt a zoknik és az üres üvegek között. " Egy vérből valók vagyunk. " A legtávolabb az áll tőlem, hogy megbántsam a cukorrépa termelőket, és a dolgozókat. Sőt ! Földieim.


Hozzászóló: Breitkopf
(Ideje: 12-03-2006 @ 11:25 pm)

Comment: Csizi, az evolúcióról az a véleményem, hogy a majom lába az igazi aszkézis, mert nem csak láb, hanem az kéz is... reformélet, reformgondolatok? sic itur ad astra...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds