[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 171
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 172

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Relativitás elmélet
-: Xiam
Ideje:: 12-23-2006 @ 03:12 pm

Hogy most inkább düh és gyűlölet van bennem a szeretet ünnepén, hát privilégiumnak tekintem, és nem érdekel, hogy másnak ez nem tetszik, mert akkor ne érdekelje.
Engem sem érdekel, ki hogyan szeli fel a pulykát, vagy milyen ajándékot eszelt ki a másik megörvendeztetésére.
Engem hidegen hagynak a meleg a szavak. Ahhoz hogy túléljem magam és Téged, de galád, aki nem is vagy az, csak nekem úgy könnyebb, ahhoz az kell, hogy ne találjanak meg engem a kedves szavak. Mert nem akarok ezeken is elérzékenyülni.
Mindig erősnek kell lenni, azt mondják az okosok, és a jövőt pozitívan várni. De ez sem érdekel, őszintén szólva. Rajtam most nem segítenek a világmegváltó tanácsok, hiszen aki ezt kitalálta, másnak találta, nem az ő zsetonjait szórja bele a gépbe, hogy hátha kijön a három cseresznye egysorban, vagy átlósan.
Azt is mondják az okosok, hogy minden nappal könnyebb lesz. Mit reagáljak én erre? Bizonyára akkor rossz diák vagyok, de nem veszem észre, hogy pár milligram ólmot is lekapart volna az idő lelkemről.
Hogy most randizol, és mosolyogsz, én azért miért örüljek, amikor a fejemre a nyűg szót ragasztod?
Mert neked ott a család, és támaszt, ahogy azt kell csinálni, mert nagykönyven is megírták.
Neked ott vannak a barátok, akikkel felnőttél, és ismernek.
Azok, akikkel felnőttem otthon vannak, én meg itt vagyok. Azok, akikkel felnőttem, nem keresnek vissza engem, hiába hagyok üzenetet. Erről jobb is ha leszokom. Buta gyerekálmok!
Azoknak, akikkel nem nőttem fel nehéz bizalmat szavazni. Remélem, megértitek. Ha az ember a múltbéli kapcsolatait ím nem tudta ápolni, hogy merészelhet álmodni arról, hogy majd most menni fog. Persze próbálni, azt kell, max. lebőgünk. Önismeret, mindig is mondtam.

Mert az ember állítólag igényli a szeretetet. Én most verekedni akarok, én most meg akarlak ütni, hogy képes voltad hagyni, engem elfelejtsenek, és helyettem egy olyan embert ítéljenek meg jobbnak, akit nem is ismernek..
De tudod, mit? Nem érdekel! Élj boldogan ott és úgy, ahogy akarsz. De tudod mit!? Mégiscsak érdekel! Mert annyi minden után képes vagy így viselkedni! Hát csezd meg, ezt nevezem...
Mert gyűlölöm, hogy szánalommal teli a szemed, ha rám nézel, akkor ne is nézz rám! De basszus, nézz már rám! Hát nem látod, mint szenvedek, hogy így gyökértelen lettem!
Menj a szemem elől! Utálom látni kiegyensúlyozott kis életedet! Hova mész!? Ne hagyj így egyedül, kérlek..
Elválni tudni kell.
Mert amíg magam sem tudom, mit kezdjek az életemmel, hogyan várjam el, hogy te tudd, mit kezdj velem?

Nem akarok függvény lenni. Nem akarom érezni, hogy vannak nálam jobb emberek. Nem akarom érezni, hogy te most jobb embert találtál.
Nem akarok ellentét lenni, és nem is egy kép a fiókban, amire elhúzod a szád, ha mögötted áll a "kedves".
Nem akarok függvény lenni attól, miképp beszélsz hozzám.
Nem akarok függvény lenni, mert nincs mosógépem, nincs családom, nincs elképzelésem a jövőre nézve.
Mert az okosok is megmondták! Minden nappal csak jobb lesz! Legalább ha hinnék benne.. Legalább, ha jó diák lennék.
Nem akarom az önvádat és a lelkiismeretfurdalást azért, mert megpróbáltam veled korrekt lenni. Nem érdemlem meg a szenvedést azért, mert neked más volt az elképzelésed.

El kellene kezdeni hinni Istenben. Őszintén hinni, hogy nem! Nem vagyok függvény! Bárki, aki utánam jön, sosem volt és nem is lesz jobb nálam, aki előttem kullog, át kell lépem! És bármely kapcsolatért, ami elveszik a múltban, lelkifurdalást nekem ne okozz, mert akkor sohasem szerettél. Én csak reménykedhetem, hogy az önvád és sajnálat nem fog el minket, mikor én fekszem, te pedig csak állsz némán felettem.

Én tényleg meg szeretném beszélni Istennel, hogy a bűntetésem mikor ér véget.


Utoljára változtatva 12-23-2006 @ 03:18 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 12-23-2006 @ 07:27 pm)

Comment: hülye dolog, de ha jobban belegondolok, néha azt kell hinnem, a büntetés azért jár, hogy szeretni mersz... persze nem úgy, hogy szépen megsimogatod, aki beléd rúg, de te értesz engem... ettél arról a bizonyos fáról, csak mert kiváncsi voltál, milyen az alma íze, és ez bizony bűn -lássuk be: vágyni a tudást, az ismeretlent, szembeszállni a törvénnyel: ez a bűn. de sose bánd, és bűnhödj, csak pukkadjanak meg! legalább ismered az alma ízét, tudod, hogy vágyni jó... nincs mit sajnálnod, csak épp nem te vagy a főnök és hülyék a játékszabályok... de minden nappal közelebb jutsz ahhoz, mikor egyszer véget ér a büntetés... mert minden büntetés véget ér egyszer, nekem elhiheted. (bár most én sem látom a fényt, de tudom, hogy csak menni kell előre, és az alagút, legyen bármilyen hosszú is- fényben végződik) (és ha nem ez a karácsony, majd a következő... vagy az azutáni, vagy lehet, hogy szerda lesz... vagy csütörtök, de egy nap a szeretet ünnepe lesz akkor is -mert másképpen nem lehet!)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-23-2006 @ 10:21 pm)

Comment: Nemcsak Istenbe, hanem önmagadba is hinni kell. Boldog Karácsonyt! szeretettel: gaby


Hozzászóló: hori
(Ideje: 12-24-2006 @ 12:18 am)

Comment: Most padlóra küldtek, de egy kevéske idő, és talpon leszel. Biztosan!


Hozzászóló: pacal2
(Ideje: 12-24-2006 @ 03:27 pm)

Comment: Szia! Szerintem, nemsokára leegyszerűsödik körülötted minden, hiszen "felálsz", s megrázod magad, s úgy folytatod, ahogy NEKED jó! Mások lesznek a TE fügvényeid! Tehát, álj fel! Boldog ünnepet! pacal(Laci)


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 12-24-2006 @ 11:06 pm)

Comment: Úgy érzem túl szigorú vagy önmagadhoz és ezzel együtt nem kíméled a környezetedet sem. Nekem is mások tanították meg, hogy nem kell mindig erősnek lennem. Teret kell engedni a fájdalomnak, gyengeségnek is mert ha nagyon elfolytod, akkor egyszerre fog valamikor robbanni és annál talán nincs is rosszabb.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.20 Seconds