[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 420
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 420


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Gyűlölet és düh van bennem
Ideje:: 02-02-2007 @ 07:37 pm

Gyűlölet és düh van bennem.

Gyűlölöm, hogy már szó szerint felfordul a gyomrom az emberektől, amikor leszállok a villamosról. Gyűlölöm a tömeget, a pusztán túlélésért rohanó tömeget, aki letapos, rám lép, téged is letapos és a te lábadon is szó nélkül átmegy. Gyűlölöm a fásult arcokat, a lemondó tekinteteket. És dühös vagyok, mert nem tehetek ellene semmit.

Gyűlölöm, hogy belefáradtam ebbe az egész mókuskerékbe. Fáradt és fásult vagyok. Gyűlölöm, hogy nincs kedvem takarítani, mosogatni, főzni, és leginkább nincs kedvem ebben a tömegben elvegyülni. Gyűlölöm, hogy fizikailag hiába vágyom egy csodás szeretkezésre, képtelen lennék elengedni és teljes mértékben odaadni magam. Gyűlölöm, hogy a bérelt lakásunk konyhájában nulla a szigetelés, és lefagytak a virágaim. Gyűlölök abba a hidegbe kimenni.

Gyűlölet és düh van bennem. Én viszont már régesrég döntöttem: a szeretetet akarom képviselni... Ezt pedig nem befolyásolhatja holmi nyüves mókuskerék...



Utoljára változtatva 02-02-2007 @ 07:37 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 02-02-2007 @ 08:11 pm)

Comment: Nem tudsz szeretni, amig tudsz gyűlölni. Az első lépcső a megértés. Próbáld meg megérteni egyenként azokat, akik idegesítenek. Mi zavar bennük? A válasz az lesz, hogy olyasmi, ami elől menekülsz. Ne menekülj. Figyelj. Lásd meg bennük a saját sorsukat, gondjaikat, vágyaikat. Próbáld megérteni őket. EMBEREK! Sosem szabad másként nézni rájuk. Minden írtózás egy darabot le fog metszeni abból a képességedből, hogy a dolgokat, az embereket valódi mivoltukban láss.


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 02-02-2007 @ 08:45 pm)

Comment: Kemény helyzetet írtál le! Biztosan nagyon nehéz neked. Nem mondom, hogy nézz meg másokat, akiknek nehezebb. Inkább csak azt kívánom, hogy mielőbb fordúljon jobbra minden!!! Tényleg a legjobbakat!!!


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 02-02-2007 @ 08:59 pm)

Comment: Szia Laci :-) "Nem tudsz szeretni, amig tudsz gyűlölni." Mindenkiben benne van a gyűlölet, csak nem mindegy, hogy hagyjuk -e érvényesülni, vagy sem. Én ki akartam adni, mert ha lefojtom, az még rosszabb. "Mi zavar bennük? A válasz az lesz, hogy olyasmi, ami elől menekülsz. Ne menekülj." Igen tudom, mi zavar :-) És nem menekülök :-) Azt már kinőttem :-) Épp eléggé elégedetlen vagyok már ahhoz, hogy döntsek. És döntöttem. Változtatok a dolgokon :-) "EMBEREK!" Tisztában vagyok vele. Beteg emberek, akik nem is tudnak a betegségükről. "Minden írtózás egy darabot le fog metszeni abból a képességedből, hogy a dolgokat, az embereket valódi mivoltukban láss." Kinek mi a valódi mivolt... kinek mi a valóság... Az én valóságomban minden embert szeretek... a betegeket is :-) Nagyon örülök, hogy szóltál hozzám!!! Puszillak :-)


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 02-02-2007 @ 09:04 pm)

Comment: Kedves Parakalo :-) "Biztosan nagyon nehéz neked." Én abban vagyok biztos, hogy aki még csak át sem látja a dolgokat, a történéseket, annak még rosszabb. Vagy akik el sem gondolkoznak az élet dolgain... Már nem vigasztalom magam azzal, hogy de a másik... mert már ebből is kinőttem :-) Jókívánságaid viszont köszönöm!!! Örülök, hogy "beszéltünk" és én is csupa jót kívánok neked :-)


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 02-02-2007 @ 10:05 pm)

Comment: "A szeretetet akarom képviselni"-ezt a mondatodat ragadam ki hirtelen az írásodból. Tudod, ez nem csupán elhatározás kérdése. Belűlről jön, bár formálhatod, valahogy nem így működik a dolog. Igaz, sokat segíthet egy komoly elhatározás(az önsegítő könyvek semmit nem érnek!) valamin változtatnod kell! Én pl. olyan naplót vezettem életem egyik korszakában, hogy egyik oldalon a negatív, másik oldalon a poztív dolgokat írtam bele. Két kis fejecske jelezte az örömöt ,ill. a bosszúságot. És ettől fogva odafigyeltem arra is, hogy mi is történik velem . Azt vettem észre, hogy egyre sűrűsödnek a mosolygós oldal bejegyzései, mert észrevettem a jó történéseket is, és a nap végén , hétvégén mosolyogva néztem a leltárt. Egyre pozitívabb lett a szemléletem, s ha haragudtam egy-egy emberre, visszalapozva láttam, hogy Ő mennyi jót is tett már velem.... Hogy érdemes élni! Ám ez csak egy példa , de nem kerül semmibe kipróbálni!


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 02-02-2007 @ 11:09 pm)

Comment: Valahogy én is így érzek mostanában.


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 02-03-2007 @ 08:49 am)

Comment: Kedves Erika :-) Tudod, ez nálam nem egy elhatározás egyszerű elhatározás kérdése... nem én, mint ani határoztam el... valóban belülről jön... (gondolom, láttad már pár versem, blogom). Valamin változtatnom kell? Erről van szó! Ezt teszem! Bár én nem naplóírásba kezdek (viszont örülök, hogy neked ez bejött). Csupán arról van szó, hogy most újfent kicsit besokalltam... de talpra tudok állni... köszönhetem ezt egyrészt annak, hogy nagyobb látószögben nézem a világot, megpróbálom a dolgokat úgy összerakni, hogy átlássam őket... Köszönöm, hogy megálltál nálam. Puszillak :-)


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 02-03-2007 @ 08:51 am)

Comment: Bogika kedves, ha tanácsolhatok neked valamit: ha valamivel nagyon elégedetlen vagy, változtass rajta... Köszönöm neked is, hogy itt voltál. :-)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-03-2007 @ 02:27 pm)

Comment: A gyűlölet és a szeretet egy helyen lakik. Szeresd, hogy élsz, hogy emberek vesznek köröl. Szeresd, hogy Te nem fagytál meg csak a virágok, szeresd a hideget, mert Te érzed....szeretettel: gaby


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.24 Seconds