[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 612
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 612


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Perverz reggel
Ideje:: 02-22-2007 @ 07:51 am

Hát, nem lehet mondani, hogy a kutyána se kellek... Ma reggel, 7 óra tájban a közelünkben lévő, a MÁV kezelésében álló, ennél fogva meglehetősen elhanyagolt aluljárón jöttem át a 7-es buszhoz. Tehát nem valami kihalt tanyán élek, hanem itt, a Fővárosban, az ország szívében, annak is egy kertvárosi részében. Szakadó eső, rajtam tollkabát, bokáig érő kordbársony szoknya, csizma - tehát olyan jó kis télies, még véletlenül se lehet kihívónak nevezni az öltözékem. Az ernyő hanyagul a vállamon, gondoltam, nem csukom össze, míg átérek az aluljárón. Zsebre tett kézzel jön szembe egy pasi, épp csak annyira nézek rá, amennyire a szembe jövőt megnézi az ember. Viszonylag fiatal, sötét haj, fején kapucni. Én zenét hallgatok. Így nyilván nem veszem észre, hogy mikor fordul vissza, hátulról elkap, magához szorít úgy ernyőstől, tollkabátostól, és tapizni szeretne - mikor is szerencsére feltűnik valaki az aluljáró végén. Ekkor sarkon fordult, én pedig már csak a kapucniját láttam gyorsan távolodni. Nem történt több, az egész nem volt több 5 másodpercnél, de még most se térek magamhoz. Nyilván bolond volt és perverz, valószínűleg, ha a saját nagyanyám vagyok, ez akkor is megtörténik - de nem akarom elhinni. Utoljára ez olyan 12 éves koromban történt meg, igaz, a mai napig nem felejtettem el. Én ezeket a perverz barmokat a farkuknál fogva kötném föl. Vagy megetetném velük. Vagy levágnám a kezüket. "S jutott eszembe számtalan szebbnél szebb gondolat" ugyebár. Szóval, tényleg. Azt nem lehet mondani, hogy a kutyának se kellek. De hogy egy ilyen állatnak?!


Utoljára változtatva 02-22-2007 @ 07:51 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: piroman
(Ideje: 02-22-2007 @ 08:49 am)

Comment: Nem értem a nők lelkivilágát... Egy aluljáróban rámvetődne egy kedves fiatal lány és elkezdene fogdosni..., ebben semmi kivetnivalót nem találnék. Legfeljebb kicsit meglepőnek tartanám, de mindenképp kedves gesztusnak... :) Eszembe se jutna, hogy fellógassam valaminél fogva valahova, inkább fordítva... Ahh Netelka! Inkább légy büszke, hogy kisugárzásodat nem árnyékolja fényhiány, nagykabát, hosszú szoknya! Pusszantalak! (Ui.: Én mondtam Csitesznek, hogy ez lesz belőle, aztán itt szabadkozhatunk..., de tudod milyen... :)


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 02-22-2007 @ 08:55 am)

Comment: Alighanem beteg ember volt. Tudom, nem vígasz. Szegény kutyák hogy kerültek bele?


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-22-2007 @ 08:57 am)

Comment: Hát, ez azért nem ennyire vicces, bár tudom, hogy annak tűnik. Mivel ismerem a helyi polgárőrség vezeetőjét, beszéltem vele, és mondta, hogy fél 8-kor meg a közelben lévő iskola mellől jelentettek egy mutogatóst. Ebben ez a veszélyes. Hogy a gyerekek is veszélyben lehetnek az ilyen barmoktól.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-22-2007 @ 09:01 am)

Comment: Igazad van, Laci, megkövetem a kutyusokat :)


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 02-22-2007 @ 09:33 am)

Comment: A pedofilok más káposzta. Azokat én is fellógatnám... Na, nyugi már! Az előbb egy "e" betűvel többet ütöttél le! Tényleg ki lehetsz borulva... :) Bocs a humorizálásért, próbáltalak kicsit elterelni...


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-22-2007 @ 10:11 am)

Comment: Oké, semmi gond, jól vagyok :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 02-22-2007 @ 10:14 am)

Comment: Neti! azért lásd be, hogy az utolsó két sorral feldobtad a labdát... én is végig arra gondoltam, hogy te jó ég! de jó, hogy nem velem történt meg, de a végén nem bírtam ki nevetés nélkül. (és szerintem is beteg az ilyen!)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-22-2007 @ 10:18 am)

Comment: Szemi, tudod, hogy van ez: ha már az ember a saját kínján se tud röhögni, akkor rég baj van :)


Hozzászóló: Piba
(Ideje: 02-22-2007 @ 01:42 pm)

Comment: Neked is kellene egy elktromos fegyver, mint amilyet itt a nok hordanak, azt a labakozekell dugni es tobbet ilyetnemfog csinalni az bisztos, kb,50.000 volt van benne. Ez meg rosszab is lehetett volna, szerencsed volt. Udv Piba.


Hozzászóló: tigriske
(Ideje: 02-22-2007 @ 02:26 pm)

Comment: Kulccsomó, pénztárca, mobil megvan? Mert könnyen lehet, hogy csak értékekre utazott. Bocs, de azért jó, hogy jött valaki és nem lett semmi bajod. üdv: tita


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-22-2007 @ 02:40 pm)

Comment: Kedves Piba, nekem az is elég lenne, ha leszárad a keze - azért hadd éljen a szerencsétlen. Márpedig 50000 volt után nem sok esély lenne erre :D


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-22-2007 @ 02:41 pm)

Comment: Igen, tigriske, ez is fölmerült bennem, és köszönöm, mindenem megvan! Szerencsére.


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 02-22-2007 @ 03:55 pm)

Comment: Hát nem tudom... Abban a szituban biztos én is meglepődtem volna, vagy kényelmetlenül éreztem volna magam, de így utólag elgondolkodva. A francba! Engem még senki nem akart megerőszakolni, sem az utcán, sem máshol!!! Ez elkeserítő.... :-((((


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-22-2007 @ 04:38 pm)

Comment: Szomorú, hogy ez megtörténik a mai világban. Bízom benne, hogy a gyomrod remegésén kívül nem esett semmi bajod. szeretettel ölellek: gaby


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-23-2007 @ 09:00 am)

Comment: Audrey, ezt nyilván te sem mondod komolyan ...


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-23-2007 @ 09:03 am)

Comment: Nem, Gaby, hajam szála se görbült. De ma már más irányban jöttem dolgozni. A kevésbé egyszerű, de biztonságosnak vélt útvonalon. Köszönöm az együttérzésed :)


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 02-23-2007 @ 11:17 am)

Comment: Jajjj, Neti. Úgy sajnálom. Biztos megijedhettél rendesen. Ha már megtörtént, lovagold meg ezt a lelkiállapotot is és írd ki magadból. Puszi, Dio. (ha akarod, következő talin tanítok pár önvédelni fogást...)


Hozzászóló: Rien25
(Ideje: 02-23-2007 @ 01:29 pm)

Comment: Piro, ez egyáltalán nem vicces. A nők kábé annyira vágynak egy erőszakos férfi közeledésére, mint amennyire te vágynál arra, hogy egy igazai szőrös (férfi!) gorilla jól megszeretgessen. Csak képzeld el...


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 02-23-2007 @ 08:25 pm)

Comment: Ha csak úgy írtad volna, egy kót derülnék a stílusodon. De így?! Sajnálom a történteket.


Hozzászóló: Khama
(Ideje: 02-23-2007 @ 10:46 pm)

Comment: Jaj Neti, átéreztem. Nem így, de ilyesmit már én is megéltem. Rám is sokkolólag hatott.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.21 Seconds