[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 636
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 636


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Levél Öcsémnek
Ideje:: 06-19-2007 @ 01:58 pm

http://www.youtube.com/watch?v=E9TUct1zmUs

Drága Tomi!

Tudtam én, hogy csak részigazságokkal próbálsz nyugtatgatni, de hát az ikrem vagy, azt is érzem, amiről nem beszélsz. Jobban ismerlek, mint magamat. Most is, kettőkor, teljesen éberen pattantam ki az ágyból. Megéreztem, szükséged van rám. Bekapcsoltam a számítógépet, és vártam.

Tévedsz! Nem vagyok meglepve. Aprócska részletekből már összeállt bennem a kép, de nem akartalak erőltetni, amíg magadtól nem kezdesz bele. Bevallom, gyomorszorító volt számomra is a bizonytalanság. Hogy ítélhetnélek el? Bárkivel és bármivel szembeszállok érted. Mióta anya meghalt, csak ketten maradtunk egymásnak. Természetesen Juditot nagyon sajnálom, és a gyerekeket is. Talán, ha felnőttként kezelitek őket, és őszintén beszéltek velük, könnyebben feldolgozzák és elfogadják majd a tényeket. Számíthatsz rám, mint eddig is bármikor. Megígérem, igyekszem majd több időt szakítani rájuk. A nyári fesztivál alatt amúgy is rengeteg program van a városban. Csütörtökön este pl. Dani fiad elrángatott egy koncertre, szombaton pedig az Alexandra fesztiválon jártunk. Kisjutka vetetett velem egy verseskötetet, Daninak pedig azt a lovas könyvet választotta, amit már a születésnapjára szeretett volna megkapni. Hogy miért lányod választotta a könyvet? A fiatalúr összetalálkozott néhány osztálytársával, és sürgős dolga akadt. Tudom, tudom. Természetesen megkérdeztem Juditot telefonon, elengedhetem-e. Csak csendben jegyzem meg, nem ártana, ha végre észrevennétek, hogy Dani, a maga 176 centiméterével és 14 évével, már csak félig gyerek. Ezért is mondom, nem őket kell féltened igazán. Én inkább Judit helyébe képzeltem bele magam. Bármennyire is elhidegültetek egymástól, nincs olyan nő, aki hasonló szituációban ne változna amazonná. Csak ahogy én őt ismerem, nem tudni majd, hogy a felszín alatt mi zajlik éppen. Nehéz időszak lesz ez mindnyájunk számára. Ha már kérdezted a véleményem, én úgy tartanám tisztességesnek, ha nem halogatnád tovább hazautazásod. Vedd figyelembe, kérlek, hogy nem csak a Te életed változik meg, de az övék is. Judit épp tegnap este újságolta, milyen kedvező ajánlatot kapott a Közgyűlésnél, és mennyire sajnálja, hogy pont most. Mielőtt visszautasítaná, el kéne mondanod, hogy mégsem viszed ki őket januártól! Ha úgy döntesz, hogy a csütörtöki géppel jössz, eléd megyek a reptérre, amúgy is fent leszek Pesten.

Mára ennyit. Holnap a szokásos időben jelentkezem.

És most emeld fel a jobb kezed! Érzed? Szeretlek Öcsém. Meglásd, minden rendben lesz!

Ági

http://www.youtube.com/watch?v=RNqFP-ye82o&mode=related&search=


Utoljára változtatva 06-20-2007 @ 10:28 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: stando
(Ideje: 06-19-2007 @ 02:03 pm)

Comment: Hozzászóló: 102 (Ideje: 06-19-2007 @ 11:13 am) Comment: épp most fejeztem be egy telefonbeszélgetést, idevágó témában... Kiskegyed levélírásban is etalon! p, B.


Hozzászóló: stando
(Ideje: 06-19-2007 @ 02:04 pm)

Comment: Igazad van, Béla! Le is vettem az IK-ból. :))) Semmit mondani itt célszerűbb. ;)


Hozzászóló: 102
(Ideje: 06-19-2007 @ 02:37 pm)

Comment: jaj, hiszen én semmit sem mondtam, csak hogy élveztem, ahogy görögnek a mondataid...


Hozzászóló: stando
(Ideje: 06-19-2007 @ 03:16 pm)

Comment: Ez az! :-) Görögnek. De miről is? Lehet itt pontosan tudni, mit hallgatok agyon? Csak a játék kedvéért... Miről nem beszél a kislány az IK-ban lévő Alapítványban, és miről nem beszél a nő a testvérének írt válaszlevélben?


Hozzászóló: 102
(Ideje: 06-19-2007 @ 03:23 pm)

Comment: tán magamagukról. hm. ...vagy arról, hogy mi elől futnak. ;)


Hozzászóló: stando
(Ideje: 06-19-2007 @ 03:30 pm)

Comment: Az alapítványt pontosan érted, sokan nem. Játszanál egy picit velem? Mániámmá váltak a svédületek... :-(


Hozzászóló: 102
(Ideje: 06-19-2007 @ 03:34 pm)

Comment: hajrá! :)


Hozzászóló: stando
(Ideje: 06-19-2007 @ 04:16 pm)

Comment: No, ebbe jól belegabalyodtam, de úgy kell nekem! :) Konkrétan arra gondoltam, hogy meghatározható e egyértelműen, mi történik épp a kislánnyal, milyen érzelmeket rejteget kimandatlanul, illetve hogy mi történt az öcsémmel a másik szövegben. Ok. elismerem, vesztettem. :) Nem tudom így bizonyítani, mitől irodalom az egyik szöveg, és mitől üres, mellébeszélő fecsegés a másik...


Hozzászóló: stando
(Ideje: 06-19-2007 @ 08:51 pm)

Comment: köszönöm, Béla! Remélem a zenét megbocsájtod. :)


Hozzászóló: 102
(Ideje: 06-20-2007 @ 09:33 am)

Comment: a zenét? mármint magamnak? :))) ugyan már! az én szavaim, a Te szavaid után. simán beférünk a hángérien top tventibe... :) inkább köszönöm! p, B.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.20 Seconds