[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 629
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 630

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Nem tudom kimutatni az érzéseimet mások felé?!...
Ideje:: 06-24-2007 @ 11:39 am

Már megint magamba szálltam. Arra a következtetésre jutottam, hogy nem tudom kimutatni az érzéseimet, a hálámat mások iránt... Bezárkózott ember vagyok alapjáraton... Sokan rossznak hisznek, pedig nem vagyok az.. Csak bizonytalan az élet dolgait illetően... Valahogy soha nem tudtam igazán kimutatni a hálámat, a köszönetemet, stb... Ebből volt is már párszor konfliktus... Az emberek azt hiszik, hogy én nem szeretek senkit... Pedig ez nem így van. Csak elfojtom, mint oly sok mást. Mert ha kimutatom az érzéseimet, az rosszul is elsülhet... Pedig nagyszerű emberekkel vagyok körülvéve. A seggünk ki van nyalva - képletesen - szóval tök jó. Olyan emberekkel, akik segítettek a nagy bajban. Nem tudom nekik elmondani, hogy mennyire hálás vagyok nekik ezért, nem tudom szavakba önteni. Nem tudom, hogy mit tehetnék, hogy tudomásukra juttassam, hogy KÖSZÖNÖM, amit a családomért tettek!!! Csak marcangolom magam...Most is folynak a könnyeim, de a könnyeimet nem tudom ide tenni... Nem vagyok a szavak embere. Mindig kivárom a megfelelő pillanatot, amikor én is tudok valamit adni... Amikor én jöhetek... Annyit szoktam tenni, hogy imádkozom az Úrhoz, mert tudom, hogy ő mindig meghallgat, mindig van rám ideje... Neki elmondhatok mindent, remélem, hogy továbbítja az illetékesek felé... Benne nagy bizalmam van... "Nem vagyunk bűnösök, nem vagyunk szentek, nem vagyunk szépttépett lelkek, Félreismertek, félreértettek minket..." Pedig szeretem ezeket az embereket - csak nem tudom feléjük közvetíteni közvetlenül... Hát én csak ennyi vagyok, tőlem csak ennyi tellik... Sajnos!!!! Kevés ember vagyok...


Utoljára változtatva 06-24-2007 @ 11:39 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: sabbathsong
(Ideje: 06-24-2007 @ 02:12 pm)

Comment: Olvastalak! Tudom, mit érzel, de hidd el ez így nincs jól. Isten azért adott nyelvet az ember szájába, hogy beszélj, ha tudod mit akarsz mondani és jól meggondoltad mondd ki. annak akinek és akkor amikor éppen úgy érzed eljött a megfelelő pillanat. Nem nehéz. Ki kell egyszer probálni, aztán mégegyszer. Hiszen a "szeretet nem csal meg". Mi nagyon szeretünk benneteket, csak az a gond, hogy mint az ordító oroszlán jöttök felénk, holott a szívünkben van nagyon is sorsotok. A mi életünk olyan amilyen, azt hiszem Istenek tetsző, mert áldás van rajta. Nem tudjátok a döntéseink hátterét, és az miért vagyunk most így. Tudom azt is hogy rossz látni azt, hogy mi nem gürizunk és mégis boldogulunk, ti meg majd megszakadtok. Ezt most nem szeretném megmagyarázni. Ez nem az a forum. Beleszólni nincs jogunk és ha nem kérdeztek, nem vagytok a tanácsunkra, a látásunkra kiváncsiak..nem fogjuk magunkat rátok erőltetni. Senki.(sem mi , sem anyujék). Az évek és a szakmám által megtanultam: csak azon lehet segíteni aki akarja. Hidd el próbáltuk, sikertelenül. Mi nem akarjuk elvenni azt a keveset amitek van. Távol legyen. Adnánk mindent, ami az ÉLETHEZ kell.....ha a hónapnak a háromnegyedében nem menekülnétek ...főleg magatok elől. Sajnálom akárhova is mentek ez megmarad, ha nem változtatsz. Sokszor fogsz megégni, nem mondom, hogy bárki megvédhet a világ gonoszságától, de te is úgy viselkedsz, ahogy veled viselkednek, ha bántasz másokat...sajnálom cska egyre magányosabb leszel. A szeretet az, amivel ez az élet könnyebb lesz, még akkor is ha bántanak. Tudod sokszor úgy vagyok, hogy nincs sok értelme segíteni , de tudom ezeknek a dolgoknak gyümölcse terem. Ha elfogadjátok nektek is, és nekünk is. Szomorú vagyok, hogy nem kell az amit adni tudnánk. Beleszólásunk NINCS, nem is lehet....csak reméljük (figyelve titkon), hogy a döntéseitek jóknak bizonyulnak. És most előre bocsánatot szeretnék, kérni, hogy ha megbántottalak volna azzal amit leirtam, de ennyi idő után most már ez kibujt belőlem. Sorry!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 06-24-2007 @ 05:08 pm)

Comment: Heni, minden ember valamilyen szinten kimutatja, azt, hogy mit érez, van aki ezzel megelégszik, van aki nem. Még jó, hogy nem vagyunk egyyformák. Fel a fejjel. puszi: gaby


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 06-24-2007 @ 08:04 pm)

Comment: hát, látom, ez itten az intim szféra, de ha már csak úgy mondja mindenki a magáét, akkor én meg elmondanám neked: hogy aki szeret, az azt adja, amire szükséged van, és hogy a hála furcsa dolog, mert sokszor megmérgezi az örömöt, hogy hálásnak KELL lenned... igazából a világ nem így működik: te kapsz valamit, aztán tovább adod -és nem vissza... én is, amit anyáméktól kaptam, igyekszem tovább adni a gyerekeimnek, és eszembe sem jut, hogy hálásnak kellene lenniük érte- csak adják tovább... számomra ez az, ami igazán fontos... hidd el: csak az számít, ami belül van, és ahogy olvaslak, úgy látom, ott bent minden rendben van:)


Hozzászóló: Henike
(Ideje: 06-24-2007 @ 09:12 pm)

Comment: Szemilla! Köszönöm a soraidat, jólestek. Igazad van, néha megmérgezi az örömöt a hála... Kell... Van benne valami... Sokszor tényleg elbizonytalanodom magamat illetően, de sokszor rájövök, hogy tényleg minden rendben. Vannak dolgok, amiket nem lehet egyszerűen meghálálni... amikor olyan helyzetben vagy, hogy a hála már kevés...


Hozzászóló: HalfDemon
(Ideje: 06-25-2007 @ 12:42 pm)

Comment: Nos, igen, rossz erzes, hogy halasnak kell lenni, mert megmergezi az oromot, mint irtak. De a lemondas nelkuli orom nem mas, mint karorom, es haracsolas. Ami csak egyvalakinek orom, az onzes, ego. De tenyleg, milyen jo is csak masnak tovabbadni azt amit kaptunk - aztan ha valakitol emiatt csak egyetlen egyszer kapunk armit is, nem gond, lehet tovabbi embereket keresni, akiknek a baratsagat ki lehet hasznalni. Igy is lehet elni. Jol. ( Es mi van azokkal, akik semmit nem kaptak a szuleiktol, csak rosszat? Tenyleg azt adjak hat tovabb? En inkabb a holt-tiszat ajanlom... )


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.22 Seconds