[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 450
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 450


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Confused.gif
Karácsonyra készülődés I.
Ideje:: 12-05-2007 @ 03:10 pm

 

 

A karácsonyra készülődés nálam már tradíció. Nagy szó ez, mert otthonról sok mindent hozhattam, de erre vonatkozó utasításokat, szokásokat nem nagyon. Persze – nekem könnyű – mondják többen is  akik ismernek, hiszen a munkám is összeköt a karácsonnyal – legyen annyi elég, hogy nagyban hozzájárulok a karácsonyi édességek terjesztésében (is).

 

Idén már ősszel kezdtem nézegetni a gyerekekkel való közös barkácsolásra valókat, sőt még a hobbiboltban is időben bevásároltam. A facsipeszek kész vannak  - jobban mondva még vannak félkészek is (annyira nem vagyunk gyorsak). Már előre listákat csináltam, hogy mit kell venni, miket kell előszedni, én már listákról is listákat gyártottam J

 

Kaptam arról is kritikát, hogy jó nekem – hogy van erre energiád… Energiám??? Most ??? A szezon közepén?? Gyakorlatilag szétszednek a munkahelyemen, minden este főzök vacsorát és ebédet másnapra, folyamatosan megy a mosógép folytassam? Szóval energiám az egy csepp sem, és kinek van kedve kutyagolni a nagy-nagy tömegben, a pénztárossal vitatkozni,hogy nem az a DVD lemez nem 61.000,- Ft –ba kerül rossz a kód rajta: nem házimozi, csak egy lemez…

 

Csak ha én nem csinálom, akkor nincs. Ezt akarni kell és kész. Baromi nehéz: főleg hogy épp most süt a nap és egyáltalán nem érzem át, hogy itt lopakodik a Mikulás – ma este érkezik!  Éppen ezért ma még répát kell vennem, hogy legyen mivel megkínálni a szarvasokat… a Mikulás tejet kap és sütit. Sütit kell sütni – hú de ráérek – de ha nem akarjuk a titkot, akkor szürke lesz az egész és undokságos.  Sokan körülöttem azt hajtogatják: úúútálom a karácsonyt, én az egészet elfelejteném, csak a pénzről szól és ez annnyira borzalmas! Aztán elmennek és megveszik az ajándékot, a beiglit, a képeslapot, a fát és nagyon rossz kedvvel állnak neki az egésznek – ezáltal üres lesz és szinte hiábavaló.

 

Ezzel szemben én így jártam el: drága párom szombaton este közölte: holnap megyünk vásárolni! Úgy nézhettem rá, mint aki kételkedik a másik épelméjűségében. Ezért gyorsan végigvezette, hogy biza máskor nincs időnk erre a nemes feladatra. Nosza! Gyors átcsoportosítás, ezért lett két lista és cirka 3 órával később sok holmival és könnyebb pénztárcával találtam magam otthon. (Ilyen eseményeknél jobb ha kívülről szemléled magad : iszonyú jót mulatok magamon ahogy végigvágtázom a sorokon és csóválom a fejem).

Mivel tök egyedül voltam, és fő feladat volt az elpakolás nem teketóriáztam sokat – Bing Crosby és adventi illatmécses elő, és mire lejárt a CD olyan adventi cuccba ráztam a lakást, hogy csak na! Felkerültek a mikulások, mikulássapkák, a fenyőgirlandok, a koszorúk, a mécsesek, a szalmakecske és a dísz-szív.

 

Hogy kinek volt ehhez kedve? A rossebbnek sem megmondom őszintén. De ha nem kezdem el, akkor hogy lesz adventi hangulatom?? És a családom többi tagjától miért várnám el?

 

Most szombaton, például karácsonyi sütiket készítünk a lányaimmal. Meg az ablakokba üvegmatricákat. (Ha! És persze még van minimum 1 kör ajándék és 1 kör kaja vásárlás)

 

Persze mindezt saját káromon tanultam – ha nem kapsz ragyogást, Te is csak szürke maradsz. Én ragyogni akarok és fogok is. Az adventet és a karácsonyt (de akár egy születésnapot is!) magadnak kell ünnepelni és akkor igazi eseménynek tudja be a környezeted is… szerintem.

 

Szerintetek?



Utoljára változtatva 12-05-2007 @ 03:10 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 12-05-2007 @ 03:52 pm)

Comment: Szerintem is így kellene. Már a ragyogásért. De én se vagyok erre képes. Talán nem akarok annyira ragyogni. Csak olyan lájtosan. De minden elismerésem és tiszteletem a tiéd, meg pacsi, meg minden :)


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 12-05-2007 @ 03:55 pm)

Comment: Igen, igen. Az ünnep mindig a szívből indul. Szerintem ebben igazad van. Nagyon jó, hogy szánsz rá időt főleg a gyerkőcök miatt. Szerencsés természet vagy, akinek ereje is van hozzá. Én is így működöm, belül ünneplek, és ha lesz kiért, akkor majd megy a többi is biztos magától. Azért a mai gyerekeknek már sokkal kevesebb jut a hóból, mint még pár éve nekünk, ami nagyon sokat segített a varázsos hangulat megteremtésében. Ezt valamivel pótolni kell. Jól csinálod! És jó az írás is persze :-)


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 12-05-2007 @ 04:24 pm)

Comment: Veled vagyok! :) Szeretem a karácsonyt.


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 12-05-2007 @ 05:10 pm)

Comment: Én nagyon szeretem a Karácsonyt a leggyönyörűbb emlékek fűznek hozzá, és ha egyedül is ünneplem, még akkor is megtartom, de mindig velem tart a családom is - valhogyan mindig sikerül Karácsonykor boldognak lenni - Talán rajtunk kívül még valaki is jelen van...


Hozzászóló: blue
(Ideje: 12-06-2007 @ 09:10 am)

Comment: Én örülök,hogy Te és a családod ragyog, de én nem, inkább maradok szürke, nagyon szürke.


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 12-06-2007 @ 06:26 pm)

Comment: Hajrá rokonlélek!:)))))))) Már nálam is kirajzottak a dagi öregemberek /a férjem hívja így őket, mert szerinte kicsit sok van belőlük, de elég sok soha nem lehet belőlük, lévén karácsony jön:)/ Én is így gondolkodom november tájékán már, ettől gyönyörű az ünnep. Tőlünk!:)))))))))) Puszi: Andi


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 12-07-2007 @ 05:16 pm)

Comment: Magamra ismertem! Én is gyakran nyafogok, hogy nem szeretem az ünnepeket, bár én az egyedüllét miatt utáltam edig. Tavaly saját kezüleg készítettem ajándékokat. És bár engem nagyon szórakoztatott, de idén azt hiszem kihagyom. Nem nyerték el a tetszésemet annyira.... nem vagyok túl ügyes ezen a téren. Igyekszem majd a lelkesedésedből lopni egy kicsit, sok mindenben igazad van.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds