[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 621
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 621


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Kritika
Ideje:: 03-16-2008 @ 08:35 am

Ma korán feljöttem a full-ra, gyorsan fel akartam rakni a Szerelmes szívek következő részét.
Mostanában amúgy nagyon rá vagyok állva a történetírásra. Bár úgy érzem még mindig, hogy versekben jobb vagyok (nem mondom, hogy hűű, de jó, viszont jobb), mostanában ritkábban van ihletem. Egy történethez viszont nem ihlet, inkább ötlet szükséges, az pedig van bőven.
Igazából versben már úgymond kiéltem magamat. Minden témáról írtam már az elmúlt 8 évben, amióta költésre adtam a fejemet. Szerelem, csalódás, halál, boldogság, tavasz, stb. Most a történetírásban élem ki magamat. A világ folyton változik, mindig van miből merítenem.
Persze ez nagyobb felelősséggel is jár. Volt már fent itt egy történetem, ha valaki esetleg emlékszik az Őrült lányokra... Azt hiszem, letöröltem. De a saját oldalamon fent van, ha valakit érdekel. Bár nem hiszem, mert nem lett valami jó, de nézzétek el nekem, az első verzióját 12-13 évesen írtam (régebb óta írok kisregényeket, olyan '98 óta), és amikor újraírtam sem voltam még valami tapasztalt ilyen téren. Az a baj, hogy mindig fut a cselekményem és közben elveszik a lényeg. Ezért próbálok mostmár kis részeket írni, jól kidolgozni... Próbálkozni lehet.
Nos, a Szerelmes Szívek egy napló. Ez tény. De nem az én naplóm, és valójában egy történetet mesél el napló formájában. Ezért raktam az irodalmi művek közé. Ha az véget ért (ami nem ma lesz), akkor sorban felteszem szerintem a többit is. Új nem nagyon van, most a régieket dolgozom át, bővítem, és mai dolgokat ágyazok bele.
Andinak szívből köszönöm, hogy mindig olvassa szerény kis történetemet! Nekem már az is jó, ha egy ember olvassa, legalább tudom, hogy nem csak engem érdekel :).
És, ami a kritikát illeti... Igen, kissé rosszul bírom. Az építő jellegű kritkát szeretem. Azt sokat kaptam, amikor az Őrült lányok fent volt, és igyekeztem is megfogadni. De szörnyű rossz, hogy más oldalakon mi megy! Valaki nagy örömmel leül a gép elé, hogy begépelje saját kis irományát, aztán ráírják, hogy pocsék, béna, sz*r, stb... Ezen mi az építő jellegű?? Legalább árulja már el, hogy mi a rossz rajta, hogy azon esetleg változtassak! Ha pedig az a baj, hogy egy az egyben a story nem tetszik neki, akkor nem kell olvasni, keressen olyan írást, ami érdekli őt. Amit utálok, meg nem érdekel, azzal nem szoktam foglalkozni.
Egyik kedvenc írópalántám, akit én csak Szaszaként ismerek, ilyen kritikák miatt zárta be az oldalát. Ja, és azért, mert folyton egy másik íróhoz, Cyanide-hoz hasonlították. Milyen már ez??? Két külön műfajban író lányról van szó, akkor mire jó összehasonlítani őket? Szerintem mindenki a saját műfajában legyen jó, más ne számítson. Én sosem írok szexuális töltetű történeteket, mert nem az én stílusom. De attól még lehetek egyedi... Ahogy Szasza is.
Na, ez jó kis panaszkodás volt, de jó volt végre leírni. Nem merek a saját oldalalamon állást fogalalni, meg nem is akarok. Szaszáén pedig akárhányszor elmondom a véleményemet, leugatnak és idegbajosnak titulálnak. Pedig csak megvédtem azt, akit kedvelek...


Utoljára változtatva 03-16-2008 @ 08:35 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Rien25
(Ideje: 03-16-2008 @ 12:50 pm)

Comment: Szia, sajna hozzá kell szoknod, hogy ahány ember van, annyiféle kritika is. És mivel a net nagyon jó lehetőséget ad a sunyiknak is, ezért azoktól is fogsz kapni. Olyan vagy, mint a színész, aki kiáll a porondra. Ezer lámpa világítja meg, de a nézőtérből ő semmit nem lát, azok sötétben ülnek. Aztán az előadás végén repülhet felé virág, de repülhet tojás meg paradicsom is... Hozzá kell szokni. Volt egy oldal, ahonnan én is eljöttem, mert először a virágokban fuldokoltunk utána meg a rothadt paradicsomban... Fel a fejjel. A világ sajna ilyen. A legtöbb,amit lehetsz, hogy magasról le...-od, azt, aki meg sem érdemli, hogy akár egy betűt is írj miatta. Üdv néked, Rien voltam


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-16-2008 @ 05:39 pm)

Comment: azért kiváncsi lennék, szerinted mitől lesz egy írásból irodalom?


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 03-19-2008 @ 02:32 pm)

Comment: Köszi a kérdést szemilla. Szerintem Anne Frank naplója is irodalmi mű. Ennyi. Rien, köszönöm a hozzászólást! Igaz, meg kell szoknom a kritikát, de fiatal vagyok még, úgyhogy van rá időm!:)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.16 Seconds